[GZ] osteopaat omg. Midden-Delfland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

[GZ] osteopaat omg. Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 09:38

Hee allemaal,

Ik ben op zoek naar een Osteopaat omg. Maasland(Midden-Delfland)
Alleen zit ik met het probleem dat ik niet zoveel geld heb en het paard zo te zien wel veel pijn heeft.

Problemen: Plek op z'n rug waar die pijn heeft als je drukt, Oren in ze nek, met rijden onder je vandaan willen lopen, bokken, stijgeren enz.

Wij denken dus dat ie een blokkade ofzo. heeft en willen er toch graag iemand naar laten kijken!

Omdat ik niet zoveel te besteden heb, zoek ik iemand die niet al te duur is.

Meer info via PB

Groetjes Stefanie.

(Tips zijn natuurlijk ook altijd welkom)

aerdenhout1

Re: [GZ] osteopaat omg. Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 09:54

Tja...als je een goede wil, dan zit daar ook een prijskaartje aan ben ik bang. Ik kan je Sandra v Leeuwen aanbevelen. Heeft hier div. paarden behandeld waaronder een merrie die al een paar weken niet goed liep. Die liep de volgende dag al stukken beter.
Deze osteopaat is ook dierenarts. Maar goedkoop is het niet. Kost rond de 100 euro. Nu moest ze hier meerdere paarden doen, dus als ze voor 1 paard moet komen kan het wel wat duurder worden. Maar even bellen of mailen kost natuurlijk niets.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 10:27

aerdenhout1 schreef:
Tja...als je een goede wil, dan zit daar ook een prijskaartje aan ben ik bang. Ik kan je Sandra v Leeuwen aanbevelen. Heeft hier div. paarden behandeld waaronder een merrie die al een paar weken niet goed liep. Die liep de volgende dag al stukken beter.
Deze osteopaat is ook dierenarts. Maar goedkoop is het niet. Kost rond de 100 euro. Nu moest ze hier meerdere paarden doen, dus als ze voor 1 paard moet komen kan het wel wat duurder worden. Maar even bellen of mailen kost natuurlijk niets.

tsja dat is wel prijzig ja Vork
M'n opa vind het nogal onzin nl. maar wss als er iemand voor 1 keer is wezen kijken en zegt dat ie echt wat heeft. Dan wil hij wss wel betalen. Maar die eerst afspraak zijn dan mijn kosten Knipoog

M'n opa is nu op vakantie. Dinsdag komt ie terug. Toch nog even proberen over te halen Knipoog

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 10:36

sandra van leeuwen is inderdaad heel goed!
verder ben ik heel erg tevreden over Karianne (http://www.lodash.nl) maar die komt weer wat verder weg en dan komen er ook nog reiskosten bij.

*edit* banjer van bokt heeft goede ervaringen met nico speksnijder... die komt geloof ik uit vlaardingen.
Laatst bijgewerkt door dekoezegtboe op 11-07-08 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 10:36

zou het zeker doen
mijn paard staat ook onder behandeling van haar
ze is tevens dierenarts dus zeker kundig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 10:39

De prijs mag inderdaad niet honderden euro's zijn. Het moet wel een goede zijn die het probleem kan oplossen. De Osteopaat hoeft maar voor 1 paard te komen.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 10:42

dekoezegtboe schreef:
sandra van leeuwen is inderdaad heel goed!
verder ben ik heel erg tevreden over Karianne (http://www.lodash.nl) maar die komt weer wat verder weg en dan komen er ook nog reiskosten bij.

*edit* banjer van bokt heeft goede ervaringen met nico speksnijder... die komt geloof ik uit vlaardingen.

Die vind ik iets te duur. aangezien je dan meer dan 30 euro reiskosten betaald.

Edit: Banjer heb ik net een PB gestuurd Haha!

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 18:15

heleenxx hier op Bokt is ook osteopate (en een hele goede!!), zij woont volgens mij in de buurt van Hoorn, maar misschien kun je iets combineren als ze in de buurt is.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 09:05

ik heb ook nico speksnijder, die heeft zowel bij willem als merel goede dingen gedaan. mystique komt hij b innenkort doen.
mijn paarden staan ook onder behandeling van iris smalbeek(happy-athlete.nl, sportmasseur) in combinatie daarmee gaat het super. nico en iris overleggen ook met elkaar over hetzelfde paard e.d zodat je de beste behandeling krijgt

am13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 09:21

Je kunt even op www.icreo.com kijken voor een gecertificeerde osteopaat bij jou in de buurt.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 21:00

am13 schreef:
Je kunt even op http://www.icreo.com kijken voor een gecertificeerde osteopaat bij jou in de buurt.

Als het goed is staat nico Speksnijder daar ook bij, ook mijn paard wordt regelmatig door hem behandeld en ik ben zeer tevreden over hem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 00:23

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:56

Wij hebben super ervaringen met Nethanja Pruijssers, www.osteonet.nl prijs is ong.95 euro

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:08

Vroeger deed Sandra mijn paard ook. Op zich niet slecht maar ik heb laatst Nico Speksnijder erbij gehad en dan merk je toch verschil Ja . Zal de ervaring wel zijn of zo. Ik betaalde bij Nico overigens 55 euro, is een hoop geld maar de mijne hoeft gelukkig maar 1x per jaar (en 6x Happy Athlete à 50 euro). T is mij dubbel en dwars waard!