Wie kent...

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Koortje

Wie kent...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-03 00:22

Een mevrouw, uit Son en Breugel? Ze rijdt voor iemand, ook uit Son dus. Ik heb een poosje bij haar gewerkt, maar ik kon het ten eerste lichamelijk niet aan, te zwaar werk :\ en ten tweede waren de omstandigheden niet ideaal. In ieder geval komt ze dus veel op wedstijden in de regio, ze springt voornamelijk B en L, misschien onderhand ook wel M en Z, maar er staan paarden van allerhande leeftijden en niveaus, voornamelijk Animo`s.
Wie weer er meer van?
Laatst bijgewerkt door Revanches op 07-03-14 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Namen verwijderd ivm privacy

Mama van Imke ~ 29-01-2012 & Quinten ~ 17-02-2014

xxSchimmiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 11:56

Koortje schreef:
Esther Friezer, uit Son en Breugel? Ze rijdt voor Martien Kapteyns, ook uit Son dus. Ik heb een poosje bij haar gewerkt, maar ik kon het ten eerste lichamelijk niet aan, te zwaar werk :\ en ten tweede waren de omstandigheden niet ideaal. In ieder geval komt ze dus veel op wedstijden in de regio, ze springt voornamelijk B en L, misschien onderhand ook wel M en Z, maar er staan paarden van allerhande leeftijden en niveaus, voornamelijk Animo`s.
Wie weer er meer van?

hallo,
ik heb nu ook al 7 jaar bij esther frieser gewerkt. heb veel les gehae van haar en heb daar ook een paarr gekocht.

gr xxSchimmiexx

Revanches

Re: Wie kent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 16:19

VSW-->ED

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Revanches

Re: Wie kent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 22:54

Hier een slotje, wegens Privacyredenen.
Naam en toenaam ook uit tekst verwijderd.
Dit hoort niet op deze wijze bij ED.

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten