Gezocht stalling Amsterdam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Al_Zawraa

Gezocht stalling Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 23:09

Ik zoek voor kennissen van mij stalling rond Amsterdam.

Het liefst iets met weidegang en een bak.
Het mag een weide met schuilstal zijn, maar ook weide met binnen stallen, als er maar meerdere uren per dag weidegang mogelijk is.
Het belangrijkste is dat ze niet de hele dag binnen komt te staan, dus als de paarden wel naar buiten gaan, maar in een paddock, is dat ook goed.

Het gaat om een chique KWPN-merrie van 1.60m, ze is het gewend om met meerdere paarden te staan.

immii_clarr

Re: Gezocht stalling Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 09:29

Ik weet wel een goede stal in Broek in Waterland. Stal Baco.
Het is opzich wel handig als je eigen vervoer hebt, de stal ligt een klein beetje afgelegen, dus er komt geen bus. Maar je kan als je met de bus zou komen je fiets bij de bushalte neerzetten en dan is het 10 min fietsen.
De paarden kunnen er zomers of dag en nacht het land op, of alleen overdag.. dat ligt eraan wat je zelf wilt. Het land is er zeer goed.
Het is een stal van jong tot oud.. en er staan+/- 65 paarden. Er is een gezellige kantine en gezellige mensen. Van recreatie paard, dressuurpaard tot springpaard(er staan voornamelijk dressuurpaarden), alles is er welkom.
De stal heeft een buitenbak van 20-60 die goed gedraineerd is(eigenlijk het hele jaar door goed te rijden, tenzij het vriest.. maar daar kan je gewoon niks aan doen) binnenbak van 20-40, 3 paddocks om ze in los te zetten waarvan je er in 2 kunt longeren. Verder is er een spuitplaats aanwezig met warm en koud water. En een solarium. Je kan er ook heerlijk buitenrijden stel dat je dat wilt. Verder zijn de boxen ook goed. de prijs hangt af van de grote van je box. Als je paard niet op stro kan, kan die ook op van dat zaagsel. Er word s'winters 3x per dag biks gevoerd en 2x per dag kuil/hooi. zomers word er 2x per dag biks en 2 keer per dag kuil gevoerd als je paard snachts op stal zou staan. Als je meer wilt weten PB me dan maar even.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:20

Stal Braam, zit langs de Amstel, je hebt daar een buitenbak die bijna altijd wel goed is, verder staan de paarden overdag op de wei of paddock, je kan als je wil ze zelfs s nachts buiten laten. Mesten moet je zelf doen. Ik heb daar een paar lesklantjes.
Stal Zeintstra (www.stal-amstelhoeve.nl) daar sta ik zelf, luxe accomodatie, paarden kunnen op de wei, in de molen of de paddock, je kunt deze diensten erbij nemen je betaald er dan extra voor. Je kan er ook voor kiezen om je paard zelf op het land te zetten. We hebben een binnen en buitenbak van 20 bij 60 en een springbak (zand) van 100 bij 40.

Wennekers in Aalsmeer heb je ook, maar dat is echt giga groot ongeveer 200 paarden, wel veel rijbanen, weidegang ook mogelijk. Ze hebben ook een website, ik gok: www.stalwennekers.nl

Verder moet je anders even in de zoekmachine van bokt zoeken, want er zit hier zoveel!

Majanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 22:38

Bij ons op stal in Lijnden is nog een stal vrij.
Er zijn in totaal 6 boxen dus het is een vrij rustige stal.
Het is een stal van 3 x 3 meter.
De paarden gaan in de zomermaanden dag en nacht naar buiten.
De rest van het jaar gaan ze als het weer het toe laat op de wei en anders in de bak.
Aantal stalgenootjes gaan soms met de vrachtwagen naar het strand of het bos.
Er is een goede verlichte buitenbak van 40 x 40 meter aanwezig.
Ook is er warm en koud stromend water.
Als je meer wil weten hoor ik het graag.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 11:05

Bij ons op stal zijn nog stallen vrij. Er zijn ongeveer totaal 20 paarden en heel heel veel land. 9 losgooipaddocks, longeercirkel (eb en vloed) 20x40 rijbak die ook eb en vloed is. Stromend water aanwezig. Kantine met vele leuke mensen. Paarden mogen dag en nacht op het land. Het heet stal Griffioen in diemen/driemond op de lange stammerdijk naast de molen.

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 21:33

Op de MAterdamse manege hebben ze geen weiden, maar wel een paar paddocks, zijn nog wel een paar stallen vrij Lachen

melissa20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 21:22

heb je al wat gevonden?

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:34

Het is niet meer nodig, de verkoop gaat niet door Huilen
Ik baal er echt ontzettend van. Het was namelijk rond, alleen moesten deze mensen nog stalling zoeken, en daar hielp ik ze dus ook mee. Totdat ik deze week een sms kreeg, dat het toch niet doorging Boos!