Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amigootje schreef:Ik heb twee zadels van hun !!
Super ervaring !! Ze zijn bij mij paarden geweest op te passen, hadden veel zadel´s mee genomen om te passen hebben veel geduld en nemen echt goed de tijd !!
Nu is laast de ostheopaat geweest voor mij paard, die heeft ook toen naar mijn zadel´s gekeken, en ze lagen alle twee goed !!
Ik ben er zeer over te spreken...
Het zijn merkzadel´s, maar dan uit Duitsland... voor mij geen bekend merk, maar wat het belangerijkste is... ze liggen goed op de rug van mijn paarden.
kaatje77 schreef:Ja lezen is heel erg moelijk!
Maar nu weer on-topic.
Wat voor merk heeft het zadel?
Kon het op de foto niet zien......
Cheveyo schreef:Ergens staat me bij dat ze een tijd terug dezelfde dingen als ZM verkocht.
kaatje77 schreef:Ik heb even in duitse vakbladen gespiekt.
Loesdau is net zoiets als hier de Divoza.
Zadels veelzeijdigheid vanaf 129,95 is echt bagger, zoals in de folder geplaatst.
Dressuurzadel vanaf 179,95 ziet er een stuk beter uit.
OP internet http://www.loesdau.de kijk bij sattel, misschien vind je er meer info.
Misschien ben ik blond, maar wat betekend ZM?
Mag ook per pb?
xtostarlight schreef:Ik vind het vergelijkbaar met zadelmarkt, prijzen en dus ook kwaliteit. Vind het een beetje vreemd als mensen dit wel accepteren en totaal anti zadelmarkt zijn, want in principe is het hetzelfde idee. Goedkope zadels aanbieden, waar ze zelf ook nog winst op maken, dus inkoop is nog goedkoper...
Tja ik heb niet zoveel tegen op zadelmarkt, ( heb een zadel gehad dat op mn paard prima lag, maar comfort voor mij was VER te zoeken) dus als jij zorgt dat het zadel goed past, heb je misschien een zadel wat een aantal jaar minder mee gaat. So what, als het goed ligt heb je na die tijd weer genoeg om een iets duurder zadel van te kopen en valt de schade voor de paardenrug reuze mee. Een duur merk kan ook slecht liggen.
Schade voor je kont is misschien groter
kaatje77 schreef:Aha. Ja ZM hoor ik ook nare verhalen over.
Vorig jaar op een paardenmarkt stonden ze ook met een kraam.
Ben er als leek naartoe gegaan en vanalles gevraagd.
Kreeg echt compleet verkeerde info en de zadels waren van slechte kwaliteit.
Kussens scheef gevuld en harde stukken erin!
Zoiets dus nooit op mijn paardenrug!
Nou ben benieuwd naar de foto!