Mocht je iets weten graag !!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Binckydenice schreef:Want als je dat echt wilt kun je het beste naar paardenhof of stal kwadijk gaan (allebei in Kwadijk)
Binckydenice schreef:Ik sta zelf bij stal Worp in de Beemster, dat is erg gezellig alleen nog geen binnebak alleen een buitenbak, losgooibak en binnekort geloof ik een longeer bakje. Er wordt voor je gevoerd alleen je moet zelf mesten.
Antgillya schreef:nieuwe manege: manege purmerbos kijk maar eens op hun site, mooie boxen ook, info kun je altijd vragen
Antgillya schreef:nieuwe manege: manege purmerbos kijk maar eens op hun site, mooie boxen ook, info kun je altijd vragen
Binckydenice schreef:MMMmm bij Worp kost een ponybox 125 en een paardenbox 175.
Je heb ook nog stal Purmerland, ik gellof voor 200 euro per maand zelf mesten, buitenbak. Maar ik vindt de eigelnaar een echte zeur....
Binckydenice schreef:Je heb ook nog stal Maarsen, dat is naast Worp en dat koste geloof ik iets over de 200 euro heen. Maar is wel veel luxer en netter...
wenenzetor schreef:Binckydenice schreef:MMMmm bij Worp kost een ponybox 125 en een paardenbox 175.
Je heb ook nog stal Purmerland, ik gellof voor 200 euro per maand zelf mesten, buitenbak. Maar ik vindt de eigelnaar een echte zeur....
hahahah ik heb zo een idee met wie je bedoelt en je heb absoluut gelijk, ze adverteren veel op marktplaats??
Binckydenice schreef:Je hebt ook nog Bouwma net voorbij Ilpendam, met een buitenbak alleen zelf mesten ik geloof 145 euro per maand...
Binckydenice schreef:Haha ben zelf echt opzoek geweest naar en stal, ik heb namelijk een hengst en dat was nogal moeilijk te stallen in de omgeving van Purmerend haha
LoveRico schreef:Heey!
Ik sta sinds 1 september bij het voormalig Stal Wijdewormer.
Het heet nu Stal Eureka, Noorderweg 133.
Het is een luxe stal. O.a. voorzien van stapmolen, beveiligd terrein, ruime boxen, afspuitplaats warm en koud water.
In april 2007 beginnen ze met bouwen aan de binnenbak.
Je betaald €185,- Dan komt er nog wel je stro bij en evt. gebruik van de stapmolen.
Ik heb het er ontzettend naar mijn zin.
Leuk zweertje, leuke mensen.
Het is er echt gemoedelijk en je bent echt bezig met je hobby!
Je kan me PB voor het telefoonummer, dan kan je komen kijken!
Echt een aanrader!!
Groetjes Romy
LoveRico schreef:Heey!
Ik sta sinds 1 september bij het voormalig Stal Wijdewormer.
Het heet nu Stal Eureka, Noorderweg 133.
Het is een luxe stal. O.a. voorzien van stapmolen, beveiligd terrein, ruime boxen, afspuitplaats warm en koud water, eb-en vloedbak, nog een buitenbak, 2 paddocks van 20x20, voldoende land.
In april 2007 beginnen ze met bouwen aan de binnenbak.
Je betaald €185,- Dan komt er nog wel je stro bij en evt. gebruik van de stapmolen.
Ik heb het er ontzettend naar mijn zin.
Leuk zweertje, leuke mensen.
Het is er echt gemoedelijk en je bent echt bezig met je hobby!
Je kan me PB voor het telefoonummer, dan kan je komen kijken!
Echt een aanrader!!
Groetjes Romy