Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shadowflower schreef:Ik ben er 1 keer geweest en nooit weer. Alle paarden waren braaf maar ineens lag ik op de grond omdat de knol compleet geflipt was. De andere waren ook niet bepaald te vertrouwen.
Maar neeee die paardjes deden dat nooooooit ...
Branca schreef:Ik ken de stal en de mensen verder niet, maar zie wel op de site dat ze pittige prijzen hanteren. En e-mailcontact doen ze niet aan..
Tinkerlady schreef:....
Als je daar je paard koopt, kies je mijns inziens bewust voor een bepaald risico. Zorg dat je uitgebreid gaat kijken, zet het paard aan de longe, aan het werk, laat het voorrijden, kortom benut je orientatie tijd en spreek desnoods een proeftijd af (schriftelijk vastleggen). En handel is niet voor niets handel. De prijzen die ze hanteren zijn juist helemaal niet hoog, dat is ook niet voor niets. De doorstroom van de paardjes loopt daar lekker door.
En ja als het om verkopen gaat is ieder paard braaf, 100% verkeermak en lief voor kinderen. Amehoela....denk ik dan.
Laat je goed adviseren, neem een kenner en deskundige mee (hoefsmid, fysio, instructeur). Dat mag daar gewoon. Er is tijd en ruimte genoeg om te bepalen wat je eventueel wilt kopen.