(nh) instructrice omgeving Ermelo/Barneveld/Putten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Teteltee
Berichten: 544
Geregistreerd: 27-06-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

(nh) instructrice omgeving Ermelo/Barneveld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 22:24

Ik ben op zoek naar iemand die mij en mijn 13 jarige Fjordenmerrie Tatjana (Halldor x Doriena) op een leuke en vriendelijke manier les kan geven. Ik kan redelijk goed rijden, dat wil zeggen ik kan goed blijven zitten, rijd alleen buiten in alle gangen en een sprongetje overleef ik ook wel, maar ik denk dat er aan mijn houding nog wel wat verbeterd mag worden. Omdat ik altijd alleen voor het plezier heb gereden heb ik hier nooit zo'n enorme aandacht aan besteed, ik kan veilig alleen naar buiten en dat vond/vind ik het belangrijkst. Maar nu ik mijn eigen paard heb waar ik nog lang plezier van wil hebben zou ik het leuk vinden als iemand me kan helpen het beste in ons naar boven te halen. Heb dus absoluut geen dressuurambities, maar wil gewoon beter leren zitten (doorzitten!) en rijden in het algemeen. Vanuit een NH perspectief zou helemaal leuk zijn, ben daar zelf wel van. Er is een buitenbak aanwezig. Ik hoor het graag!

anyw1

Berichten: 513
Geregistreerd: 12-03-09

Re: (nh) instructrice omgeving Ermelo/Barneveld/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 08:35

Hoi, volgens mij kan ik je wel helpen!
Ik werk volgens de manier die je zoekt; vanuit Freestyle/NH en Centered Riding, rust, plezier en met als doel het beste in een combinatie naar boven te halen. Zit ook dicht in de buurt.
Je kunt eens kijken op de site: www.equus-libris.nl
Als je nog vragen hebt, stuur gerust een mailtje!