Paddock paradise/24/7 buitenplek gezocht drenthe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pony2011
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-03-24

Paddock paradise/24/7 buitenplek gezocht drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-24 23:40

Hoi,

Ik zoek een plekje op een paddock paradise of een paddock met schuilstal voor een merrie van 1.40. Maximaal 20km van Hoogeveen af. Verzorging zou voor een deel in eigen beheer kunnen en hoe dichterbij Hoogeveen, hoe meer ik zou kunnen doen. Een stuk weide of paardenplek te huur of te koop mag ook aangeboden worden of iets in eigen beheer.

Eisen:
-24/7 buiten met schuilmogelijkheden
-buitenrijbak op het terrein of in de buurt
-onbeperkt hooi laag in suikers- of de optie dat ik het zelf mag inkopen.

Budget is naar faciliteiten.

Heeft iemand een plekje of kent iemand een plekje? Ik hoor het graag

Wintu

Berichten: 3066
Geregistreerd: 30-01-23

Re: Paddock paradise/24/7 buitenplek gezocht drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 07:42

Enkel een waarschuwing, dat is wolven gebied. Bedenk goed of je een pony van 1.40 daar 24/7 buiten wil hebben, zekers als de pony eventueel alleen komt te staan.

Maite2005
Berichten: 39
Geregistreerd: 17-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 17:10

Ik kan je verder niet helpen, maar dit zou je kunnen vragen in de facebookgroep Paardenhulp noord nederland. Daar worden dit soort vragen nog wel eens gesteld, zal vast iemand zijn de je daar kan helpen.

Pony2011
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-03-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-24 18:12

Wintu schreef:
Enkel een waarschuwing, dat is wolven gebied. Bedenk goed of je een pony van 1.40 daar 24/7 buiten wil hebben, zekers als de pony eventueel alleen komt te staan.


Ze heeft al een jaar in wolven gebied gestaan. En dan ook echt midden in de roedel van 18 wolven. Dit verliep zonder problemen. Ik verkies de vrijheid boven het risico. Kan iedereen van alles van vinden, maar ik wil haar absoluut niet meer op stal ivm astma en spierbevangenheid. Ze moet 24/7 vrij lopen. Alleen staan zal sowieso niet gebeuren. Dus ja is over nagedacht :)