Ervaringen met NGzadels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Ervaringen met NGzadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 12:38

Hi,

Iemand ervaringen met NGZadels?

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 11:08

Niemand?

keshia

Berichten: 3079
Geregistreerd: 31-10-04

Re: Ervaringen met NGzadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:22

Ja ik! Ik heb er mijn zadel ongezien gekocht. Enkel van foto's op internet. Zadel is netjes verpakt verzonden. Geen problemen aan ondervonden. Ze verstuurden het zadel alleen met dpd daardoor duurde het wel veeeeel langer dan met postnl. Mijn zadel werd netjes de daf van betaling afgeleverd op het afleverpunt. Maar daar bleef het vervolgens 4 dagen liggen voordat het opgehaald werd. Dat vond ik wel een nadeel. Maar verder het zadel in nette staat ontvangen, precies zoals op de foto's.

Princesj

Berichten: 4550
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Ervaringen met NGzadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:31

Ik heb een zadel via haar gekocht, nu woont ze bij mij om de hoek dus dat maakt het wat makkelijker. Zadel wat ik had gekozen paste niet op mijn paard, dus afspraak gemaakt om het gehele assortiment te passen. Krijg hier ruimschoots de tijd voor! Het door mij gekozen zadel heb ik later die week laten afpassen door zadelmakerij Kapelle.

Heb voor mijn andere paard ook geprobeerd een zadel via haar te vinden, helaas is dat niet gelukt. Zadel terug gebracht en het geld stond de volgende dag keurig op de rekening.