Stalling omgeving Wijk bij Duurstede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vjestagirl

Berichten: 26663
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Stalling omgeving Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 18:37

Welke is het nou geworden?

Faelynn

Berichten: 3158
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 19:34

Vjestagirl schreef:
Welke is het nou geworden?


Stalling aan de buurtweg in Doorn, ze hebben een buitenstal vrij gekregen :)

nitouche
Berichten: 689
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:49

Dani199764 schreef:
Vjestagirl schreef:
Welke is het nou geworden?


Stalling aan de buurtweg in Doorn, ze hebben een buitenstal vrij gekregen :)


Leuk! Dan kom je bij een vriendin en haar paardje op stal staan.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:52

Dani199764 schreef:
Kleine update
We hebben een geschikte stal gevonden *\o/* Vond het super moeilijk de knoop door te hakken, want heb het heel erg naar mijn zin op de huidige stalling waar ik sta, maar voor mijn paard is dit denk ik beter. Nog 2 maandjes geduld en dan word echt alles verhuisd, spannennnddd...



spannund! waar ga je nu staan?

Faelynn

Berichten: 3158
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-17 22:05

DarkCupid schreef:
Dani199764 schreef:
Kleine update
We hebben een geschikte stal gevonden *\o/* Vond het super moeilijk de knoop door te hakken, want heb het heel erg naar mijn zin op de huidige stalling waar ik sta, maar voor mijn paard is dit denk ik beter. Nog 2 maandjes geduld en dan word echt alles verhuisd, spannennnddd...



spannund! waar ga je nu staan?


Aan de buurtweg in Doorn.
Vind het echt heel spannend, sta nu vrij luxe en voeren, binnen buiten zetten word allemaal gedaan en geregeld en kasten hebben ze daar allemaal ingebouwd enzo, maar op deze nieuwe stal niet dus dat zijn wel dingen die ik de komende weken moet gaan regelen/uitzoeken
Spoiler:
Schrok net wel van de prijs van die kasten, dus mocht iemand nog wat in de aanbieding hebben, wel maatje xxl vermoed ik want er komen 2 zadels, 5 hoofdstellen 20 dekjes, iets van 8 dekens en nog een berg aan poetsspullen en verzorgingsmiddeltjes, (en voer dan ook denk ik?) zwepen, logeerlijnen etc in haha, en niet geheel onbelangrijk met goed slot :D

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:14

ah leuk! ja die kasten he, als ik jou was zou ik op marktplaats ofzo rond gaan snuffen, misschien vind je daar iets ! nieuw zijn die krengen echt duur

xEline

Berichten: 1584
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: onbewoond eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 17:40

Dani199764 schreef:
Kleine update
We hebben een geschikte stal gevonden *\o/* Vond het super moeilijk de knoop door te hakken, want heb het heel erg naar mijn zin op de huidige stalling waar ik sta, maar voor mijn paard is dit denk ik beter. Nog 2 maandjes geduld en dan word echt alles verhuisd, spannennnddd...


Leuk waar ga je heen? Ik sta op Fontaine in driebergen en had je wat info kunnen geven maar is niet meer nodig .

xEline

Berichten: 1584
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: onbewoond eiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 17:41

xEline schreef:
Dani199764 schreef:
Kleine update
We hebben een geschikte stal gevonden *\o/* Vond het super moeilijk de knoop door te hakken, want heb het heel erg naar mijn zin op de huidige stalling waar ik sta, maar voor mijn paard is dit denk ik beter. Nog 2 maandjes geduld en dan word echt alles verhuisd, spannennnddd...


Ik sta bij Fontaine in driebergen en had je wat info kunnen geven maar is niet meer nodig .