Gezocht stalling omgeving Mookhoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Duppien
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-10-16

Gezocht stalling omgeving Mookhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 21:29

Hallo allemaal,

Ik ben pas verhuisd naar Mookhoek en ben op zoek naar een goed plekje voor mijn paard. Ik ben niet heel erg bekend in de hoekse waard en weet daarom niet zo goed waar ik moet beginnen met zoeken naar een goed plekje. Ik vind het heel erg belangrijk dat hij overdag minimaal een uur naar buiten kan in paddock of weide en dat het niet een te drukke stal is. Het is een erg sensibel paard wat het niet zo goed doet op drukke/grote pensionstallen. Ik vind het verder belangrijk dat er minimaal een goede buitenbak is met verlichting.
Wie kan mij helpen een goed plekje voor mijn paardje te vinden?



PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Re: Gezocht stalling omgeving Mookhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 15:26

Stallen waar ze in de winter ook buiten komen zijn helaas schaars in de Hoeksche Waard.

Een oudstalgenootje van me staat bij stal Verheem in Mookhoek. Ik weet dat ze daar in de winter ook buiten komen, maar verder heb ik geen idee.

Ik sta zelf op stal Keizersdijk in Strijen, naast Cillaarshoek. Deze stal voldoet aan je eisen. Naar buiten in de winter, goede buitenbak en kleine rustige stal. We staan wel vol, maar wie weet kun je op de wachtlijst.

In Klaaswaal zit ook een kleine stal waar ze in de winter naar buiten gaan, maar staat ook vol.

In Strijen heb je de Paardegaerdt. Die voldoen ook aan je eisen, maar aardig aan de prijs.

Bij de stal voor manege De Flemming in Westmaas staan ze dag en nacht buiten in paddocks met een loopstal. Maar geen idee of er plek is en dergelijke.

In Piershil is ook een stal, maar die is voor jou wellicht wat te groot. En vanaf de Mookhoek ook een eind weg.

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Gezocht stalling omgeving Mookhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 09:44

Wat Lisette zegt :j
Bij de stal in Westmaas sta ik sinds kort. Daar is volgens mij nog 1 plek vrij. Daar staan nu 7 grote pony's.

Mijn oude plek is ook nog vrij: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... e=lr&pos=1
Is privé en doe het zelf, maar je paard kan heerlijk naar buiten en er is een bak met verlichting bij. In Strijensas, dus heel erg in de buurt.

In 's-Gravendeel is Kelly de Geus bezig met een soort paddock paradise. Dat is nog niet af en ze adverteren nog niet. Dus geen idee of er plaats is en per wanneer.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Re: Gezocht stalling omgeving Mookhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 16:55

Goede aanvulling Amanda :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers