Stalling gezocht voor een Fries dicht bij Delft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilovefriese
Berichten: 10
Geregistreerd: 08-07-16

Stalling gezocht voor een Fries dicht bij Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 21:49

Hayy ik krijg dus een eigen paard een Fries eindelijk <3
Me vader en moeder vinden het ook een leuk mooi en betrouwbaar paard die we gaan kopen alleen het probleem is we willen een stal die dicht bij Delft is met een weidegang
Kan iemand me helpen waar we haar zouden kunnen stallen??
Xx
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 10-07-16 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aan gepast aan de regels van ED

Daniquebyoux

Berichten: 1393
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Purmerend

Re: Fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:01

Hoi! Allereerst wat leuk! Je topic is alleen verkeerd geplaatst en zal daarom door een modje even verplaatst moeten worden :j

Is er in je omgeving niet iemand met een paard die stallen kent? Misschien marktplaats afzoeken op stallen en anders beetje rondneuzen in de omgeving zelf?

Ilovefriese
Berichten: 10
Geregistreerd: 08-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 22:19

VivaByoux schreef:
Hoi! Allereerst wat leuk! Je topic is alleen verkeerd geplaatst en zal daarom door een modje even verplaatst moeten worden :j

Is er in je omgeving niet iemand met een paard die stallen kent? Misschien marktplaats afzoeken op stallen en anders beetje rondneuzen in de omgeving zelf?


Ohw haha ik ben nieuw hier k snap nog niet alles helemaal en ik ken wel mensen met paarden maar die wonen in monster ens dus dat is een beetje verweg :')

Maanoogje

Berichten: 1244
Geregistreerd: 19-04-10
Woonplaats: Rotterdam

Re: Fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 22:26

Ik woon niet helemaal dicht bij Delft, maar ik ben wel bekend met Schiedam. Als ik zo even op het internet kijk komen er 3 manege's naar voren. Ik weet niet precies of je op een manege wilt staan of niet?

Persoonlijk leek Neville Stables me op het eerste gezicht wel aantrekkelijk. Er lijkt echt een hoop vrijheid te zijn waar die paarden staan, als ik zelf wat dichterbij zou wonen en een pony zou hebben zou ik wel weten waar ik hem wilde hebben. :D
Ik weet alleen niet of ik linkjes mag plaatsen, dus dat doe ik maar even niet. Het is heel makkelijk via google te vinden wel. Er staat dat het vanaf Delft een kwartiertje rijden is met de auto, dus dat moet te doen zijn. :)

Ilovefriese
Berichten: 10
Geregistreerd: 08-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 23:13

Maanoogje schreef:
Ik woon niet helemaal dicht bij Delft, maar ik ben wel bekend met Schiedam. Als ik zo even op het internet kijk komen er 3 manege's naar voren. Ik weet niet precies of je op een manege wilt staan of niet?

Persoonlijk leek Neville Stables me op het eerste gezicht wel aantrekkelijk. Er lijkt echt een hoop vrijheid te zijn waar die paarden staan, als ik zelf wat dichterbij zou wonen en een pony zou hebben zou ik wel weten waar ik hem wilde hebben. :D
Ik weet alleen niet of ik linkjes mag plaatsen, dus dat doe ik maar even niet. Het is heel makkelijk via google te vinden wel. Er staat dat het vanaf Delft een kwartiertje rijden is met de auto, dus dat moet te doen zijn. :)


Okay leuk dankjewel ik ga even kijken :o

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 18:48

AP >> ED

shuhi
Berichten: 41
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: omgeving wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:09

wil je echt alleen in delft stalling vinden of mag het ook iets verder weg?
in delft heb je prinsenstad grote stal langs de a13 erg mooi!
Schiedam heb je stal Zeeuw stal het einde.
dan heb je ook nog aan de andere kant van delft oude leede wat stallen liggen en in midden delfland heb je ook nog stal verboon er zijn er nog wel een paar maar dat weet ik de namen niet van. wel hoe je er moet komen.
heb je tijd geleden namelijk ook een zoektocht gedaan op zoek naar een stal in de buurt van delft.
je mag me altijd een berichtje sturen

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Stalling gezocht voor een Fries dicht bij Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:11

Stal Neeleman en Stal Hoogerbrugge. Zitten beiden aan de zelfde weg als manege Prinsenstad en hebben weidegang.
In Delft zelf heb je de Ypenburghoeve.

Succes!

Sharkj

Berichten: 1134
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Delfgauw

Re: Stalling gezocht voor een Fries dicht bij Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:20

Wat zijn je eisen aan de stal? En belangrijker wat kunnen jij en je ouders kwijt per maand aan stalling.

Prinsenstad ben ik zelf 2 weken geleden heen verhuisd , je heb er echt alles maar zit ook wel een prijskaartje aan vast.

Verder heb je nog stal poot , prometheus (zit vol dacht ik) , stal duindam in delftsehout ,op de schimmelpenninck vd ooieweg zit een klein stalletje , hoeve oostrijk( dacht ook vol) , naast hoeve oostrijk zit nog een stal hoe die heet weet ik zo snel even niet en verder door in de oude leede heb je nog wel wat stallen zitten. Die zijn mij allemaal niet bekend behalve westerman maar ook die heeft geen plaatst.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Stalling gezocht voor een Fries dicht bij Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 23:28

In Schipluiden zitten ook stallen, daar sta ik ook maar ik kan ze wel allemaal op gaan noemen maar wat zoeken jullie precies en wat mag het kosten?

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Re: Stalling gezocht voor een Fries dicht bij Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 00:16

Wat mogen de kosten zijn, wat wil je allemaal, bv een stal met binnenbak is duurder dan een stal met alleen buitenbak. Welke dingen vind je belangrijk voor je paard. Het ligt er ook een beetje aan, waar je woont in Delft, als je in zuid woont, kan je zeker in het gebied tussen Delft en Schiedam zoeken, woon je in noord, dan kan je richting Nootdorp/Pijnacker zoeken. Moet je er zelf op de fiets naar toe kunnen, wordt je dagelijks gebracht door je ouders.... Ik zeg altijd: zoek even op neerzet, stap op je fiets en doe een rondje stallen kijken. Leuk en nuttig!