Waar westernlaarzen van Ariat kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 17:37

pjotrg schreef:
Als je weet wat de juiste maat voor je is kun je ze via Internet ook rechtstreeks in Amerika kopen. Doe ik ook met mijn Durango's. Gewoon rechtstreeks bij de fabrikant.

Let op: het kan zijn dat je bij aflevering in Nederland nog invoerrechten moet betalen

Ik heb geen creditcard of mastercard dus dan houd het meestal op in Amerika

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 17:46

Ik heb mijn Ariats een paar jaar geleden via Ebay in Amerika gekocht. Maar dat was toen interessanter vanwege de dollarkoers. Daardoor heb ik 119 euro voor laarzen betaald inclusief levering die hier 165 euro waren.
Heb ze toen betaald met Paypal, dus geen creditcard nodig gehad.

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 17:52

[quote="Remy"]Ik heb mijn Ariats een paar jaar geleden via Ebay in Amerika gekocht. Maar dat was toen interessanter vanwege de dollarkoers. Daardoor heb ik 119 euro voor laarzen betaald inclusief levering die hier 165 euro waren.
Heb ze toen betaald met Paypal, dus geen creditcard nodig gehad.[/quote

Dankje wist nie dat dat ook kon. Hoe werkt dat dan?

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 17:59

Mirry96 schreef:
Dankje wist nie dat dat ook kon. Hoe werkt dat dan?


Ja maakt een paypal account/rekening aan (even googlen) en die koppel je aan je eigen bankrekening of je stort vanaf je eigen rekening een bepaald bedrag naar je paypalrekening.
Het is als het ware een soort tussenstation. En dan kies je op Ebay voor betalen met paypal. (tenzij een aanbieder geen paypal accepteerd maar dat zie ik niet zo veel meer).

Ik heb ook een paar laarzen gekocht waar je de verzend- en invoerkosten voor een bedrag kon "afkopen". Dat kostte toen omgerekend 20 euro geloof ik (vanwege de gunstige dollarkoers)

Via paypal is je aankoop ook beschermd tegen malifide verkopers.

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 18:04

Remy schreef:
Mirry96 schreef:
Dankje wist nie dat dat ook kon. Hoe werkt dat dan?


Ja maakt een paypal account/rekening aan (even googlen) en die koppel je aan je eigen bankrekening of je stort vanaf je eigen rekening een bepaald bedrag naar je paypalrekening.
Het is als het ware een soort tussenstation. En dan kies je op Ebay voor betalen met paypal. (tenzij een aanbieder geen paypal accepteerd maar dat zie ik niet zo veel meer).

Ik heb ook een paar laarzen gekocht waar je de verzend- en invoerkosten voor een bedrag kon "afkopen". Dat kostte toen omgerekend 20 euro geloof ik (vanwege de gunstige dollarkoers)

Via paypal is je aankoop ook beschermd tegen malifide verkopers.


Dankje want ik heb supermooie gezien in amerika

cissy

Berichten: 19845
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Waar westernlaarzen van Ariat kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 20:58

Reken je niet rijk op laarzen uit de VS, er komt een klap verzendkosten bij en de douane hier wil ook wel btw en invoerrechten berekenen en dat rekenen ze over het totaalbedrag incl verzendkosten. Goed van te voren uitrekenen dus.

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 11:49

cissy schreef:
Reken je niet rijk op laarzen uit de VS, er komt een klap verzendkosten bij en de douane hier wil ook wel btw en invoerrechten berekenen en dat rekenen ze over het totaalbedrag incl verzendkosten. Goed van te voren uitrekenen dus.

Klopt maar toch betaal je daar niet zo snel 150 a 200 voor een paar en in Nederland wel

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Waar westernlaarzen van Ariat kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:51

Jawel hoor, ik heb ook 2x Ariat laarzen uit Amerika laten komen, maar verkijk je niet op de kosten. Je betaalt naast het aankoopbedrag ook verzendkosten. De invoerrechten/BTW betaal je over zowel je aankoopbedrag, als over de verzendkosten. En dan kan het zomaar zijn dat je 30-50 euro extra betaalt.

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 11:53

Nadia schreef:
Jawel hoor, ik heb ook 2x Ariat laarzen uit Amerika laten komen, maar verkijk je niet op de kosten. Je betaalt naast het aankoopbedrag ook verzendkosten. De invoerrechten/BTW betaal je over zowel je aankoopbedrag, als over de verzendkosten. En dan kan het zomaar zijn dat je 30-50 euro extra betaalt.

Gelukkig zijn die ik op het oog heb maar 30 dollar dan :p Voordeel dat ik nog net een kindermaat heb (38,5)

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Re: Waar westernlaarzen van Ariat kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 12:02

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze vind ik gaaf maar de onderste zal te groot zijn :(

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Re: Waar westernlaarzen van Ariat kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 12:07

Shipping 32,78 $ dus bij elkaar 70,78$ wat uitkomt rond de 60 euro. Dat zal je in Nederland niet vinden.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27987
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Waar westernlaarzen van Ariat kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:11

Ik heb mijn laarzen ook uit Amerika gehaald, van de website sheplers.com. Was me het geld meer dan waard, simpelweg omdat ik in NL (en DL en UK) niks kon vinden dat aan mijn eisen voldeed :o

Je laat trouwens ook foto's zien van laarzen die een lage startbieding hebben. Dat wil niet zeggen dat je ze ook voor dit bedrag krijgt! Deze kunnen dus nog veel meer geld gaan kosten als de termijn verloopt, hou daar rekening mee! :)

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 12:13

Rije schreef:
Ik heb mijn laarzen ook uit Amerika gehaald, van de website sheplers.com. Was me het geld meer dan waard, simpelweg omdat ik in NL (en DL en UK) niks kon vinden dat aan mijn eisen voldeed :o

Je laat trouwens ook foto's zien van laarzen die een lage startbieding hebben. Dat wil niet zeggen dat je ze ook voor dit bedrag krijgt! Deze kunnen dus nog veel meer geld gaan kosten als de termijn verloopt, hou daar rekening mee! :)


Sheplers is goed maar pay pal zegt dat ik creditcard nodig heb en die heb ik niet

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Re: Waar westernlaarzen van Ariat kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-16 08:47

Uiteindelijk zijn het deze geworden. Foto 1 nieuw 80 incl Foto 2 Zgan 70 incl Foto 3 Gebruikt 30 incl en Foto 4 90 incl ook nieuw. Ik denk dat ik vaker bij die vrouw die het goedkoop nieuw verkoopt ga Bestellen.Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Luuczx
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:33

Mag ik vragen waar je die uiteindelijk hebt gevonden? Ik ben nog zoekende namelijk :-)

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 09:37

Luuczx schreef:
Mag ik vragen waar je die uiteindelijk hebt gevonden? Ik ben nog zoekende namelijk :-)

Bij kramer en de two lazy seven ranch hebben ze ze maar ik heb ze van een vriendin overgekocht en ga het volgende paar bij de 2L7 halen.

cissy

Berichten: 19845
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Waar westernlaarzen van Ariat kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 19:30

Dus toch niet via Ebay?

Mirry96

Berichten: 430
Geregistreerd: 20-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 22:18

cissy schreef:
Dus toch niet via Ebay?

Uiteindelijk nie nee