Trainingsplek gezocht ter voorbereiding Mongol Derby

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MD16
Berichten: 3
Geregistreerd: 28-09-15
Woonplaats: Amsterdam

Trainingsplek gezocht ter voorbereiding Mongol Derby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 23:20

Komende zomer ga ik de Mongol Derby rijden. Zelf heb ik geen paarden en ben daarom op zoek naar een goede trainingsplek. Ik heb de maanden juni en juli vrij en ben zeker 6 weken aansluitend beschikbaar (vanaf 2 juni tot +/- 20 juli).

Het allerliefst zou ik in deze periode naar het buitenland gaan. Voor degenen die het boek van Frederique Schut gelezen hebben (https://www.bol.com/nl/p/missie-mongoli ... 021756590/), eigenlijk zoals zij het heeft gedaan. Zij verbleef een aantal weken op een polostal in Engeland. Tegen kost en inwoning reed zij zes verschillende paarden en hielp zij bij de verzorging. Ik heb contact gehad met Frederique, maar helaas bestaat deze polostal niet meer.

Wie weet er iets soortgelijks? Het hoeven natuurlijk geen polopaarden te zijn. Alle tips zijn welkom.

saarie

Berichten: 2148
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Trainingsplek gezocht ter voorbereiding Mongol Derby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 06:04

Bel de horse holiday farm in Ierland eens.

ff_stud
Berichten: 218
Geregistreerd: 07-02-15

Re: Trainingsplek gezocht ter voorbereiding Mongol Derby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 12:27

al shaquab

MD16
Berichten: 3
Geregistreerd: 28-09-15
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 22:37

saarie schreef:
Bel de horse holiday farm in Ierland eens.


Thanks voor de tip Saarie. Ik heb afgelopen lente gereden bij de Horse Holiday farm, beviel heel erg goed. Heb hen ook gemaild met mijn verzoek, al maanden geleden, maar nooit een reactie gehad. Misschien wel de moeite waard om er nog een keer achter aan te gaan.

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 17:04

MD16 schreef:
Komende zomer ga ik de Mongol Derby rijden. Zelf heb ik geen paarden en ben daarom op zoek naar een goede trainingsplek. Ik heb de maanden juni en juli vrij en ben zeker 6 weken aansluitend beschikbaar (vanaf 2 juni tot +/- 20 juli).

Het allerliefst zou ik in deze periode naar het buitenland gaan. Voor degenen die het boek van Frederique Schut gelezen hebben (https://www.bol.com/nl/p/missie-mongoli ... 021756590/), eigenlijk zoals zij het heeft gedaan. Zij verbleef een aantal weken op een polostal in Engeland. Tegen kost en inwoning reed zij zes verschillende paarden en hielp zij bij de verzorging. Ik heb contact gehad met Frederique, maar helaas bestaat deze polostal niet meer.

Wie weet er iets soortgelijks? Het hoeven natuurlijk geen polopaarden te zijn. Alle tips zijn welkom.


Wie het leuk vindt om daar een filmpje van te zien: https://www.youtube.com/watch?v=fO0oKBj ... r_embedded :)

MD16 ik ga voor je nadenken! Wil je binnen Europa of evt. ook verder weg?

MDBabs2016

Berichten: 23
Geregistreerd: 07-10-15

Re: Trainingsplek gezocht ter voorbereiding Mongol Derby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 08:14

Hoi Frederique,

Ik denk dat Josefine je bericht over het hoofd gezien heeft. Inmiddels heeft Josefine een trainingsplaats in Denemarken gevonden.

Wat een enorm gaaf filmpje overigens!

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Trainingsplek gezocht ter voorbereiding Mongol Derby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 08:17

Fijn dat ze een goede plek gevonden heeft!

Hoe gaat het met jouw voorbereidingen?