Clinics/1x les in Antwerpen, Zeeland of Noord Brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feelsoproud

Berichten: 917
Geregistreerd: 26-07-07
Woonplaats: Antwerpen,belgie

Clinics/1x les in Antwerpen, Zeeland of Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 23:21

Ik was even aan het brainstormen,weet niet of ik er ooit iets mee doe.

Ik heb wekelijks les van mijn eigen instructrice,al 6 jaar,en ben hier heel tevreden van,ben ook zeker niet van plan om te veranderen ofzo.

Echter,nieuwe inzichten,een andere kijk op de zaak,... zijn altijd wel interessant en kan je veel van bijleren.Ik ben dan ook vaak op zoek naar clinics in de buurt om eventueel mee te rijden,maar dat is niet zo http://makkelijk.Deze zijn vaak snel volzet,tijdstip past niet altijd en misschien nog het belangrijkste...pokkeduur.
50 tot 100€ voor een lesje vind ik écht te duur en kan ik mij simpelweg niet veroorloven.Bovendien hoef ik écht geen les van Edward of Anky of Adelinde,ik denk dat er heel wat instructeurs moeten zijn met minder naam waar ik even goed veel van kan bijleren.

Bij deze dus:wie weet er goede bekwame instructeurs,waar je gewoon eenmalig een les kunt gaan nemen.Omgeving Belgie(antwerpen),zeeland,noord brabant.Ik heb vervoer maar geen eigen accomodatie. Z niveau.Diploma's zeggen me niet veel,eigen prestaties en goede ervaringen van leerlingen des te meer.Prijsklasse max 40€/uur.

Of als er mensen zijn die het een goed idee vinden om op deze manier bijvoorbeeld met een klein groepje hier en daar een keertje te gaan lessen,ideeen altijd welkom!

Neleh
Berichten: 43
Geregistreerd: 27-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 23:30

Dit is zeker het bekijken waard: de website van mijn instructrice!
http://www.russelsridingschool.be
Ongeveer in de prijsklasse die jij zoekt en de regio klopt ook, alleen moet je dan nog accomodatie kunnen regelen.

Groetjes!

xBostonx

Berichten: 513
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 23:33

Ik heb ondertussen al 11 jaar les van José Westerhof-Luijks en nog steeds kan ze me altijd weer iets extra's bijleren. Ze heeft me met verschillende paarden goed op weg geholpen en nu ook weer tijdens het beleren van mn 3 jarige. Ze geeft op een hele ontspannen en fijne manier les en is ontzettend handig met paarden. Ze geeft dressuur en springlessen op elk niveau, schriktraining, klassieke dressuur, rechtrichten, grondwerk en dubbele lijnen. Misschien kan zij wat voor je betekenen? Eventueel krijg ik wel een groepje bij elkaar bij mij thuis in de bak mocht daar belangstelling voor zijn. Voor een uur privéles (ongeacht springen, dressuur, grondwerk e.d) ben ik 35 euro kwijt. Ze zit in het gebied wat je aangaf. Haar stal is in Ossendrecht, Noord-Brabant, vlakbij waar ik woon.

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Bekwame,betaalbare instructeurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 06:54

JI ---> ED

Ik kan aanraden over de grens te kijken (Nl)
Mijn persoonlijke ervaring is dat, uitzonderingen daar gelaten, je in Belgie al snel meer betaald voor minder omsat het toch nog steeds geen dressuurland is, al trekt het aan.

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: Clinics Antwerpen, Zeeland of Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 07:03

Ik les bij www.horse-improvement.nl en Sarina is met name zeer goed in het begeleiden van dressuurruiters. Zij geven regelmatig clinics, bijvoorbeeld aanstaande zaterdag over het loswerken met en gymnastiseren met balken. Zeer billijke prijzen en bereikbaarheid is uitstekend vanaf Antwerpen.

Altijd een paddock, weide of stal voor je paard beschikbaar tijdens de lessen.

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 07:25

Ik weet dat Anne Meulendijks regelmatig clinics geeft bij haar thuis dat is in Heeze bij Eindhoven

Dan zou je haar even op FB moeten opzoeken en een bericht sturen

Feelsoproud

Berichten: 917
Geregistreerd: 26-07-07
Woonplaats: Antwerpen,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 23:37

Oeps...blijkbaar heeft iemand mijn titel veranderd.Ik ben net NIET op zoek naar clinics :? .
En ik kan het zelf ook niet terug veranderen...bokt spookt??


Neleh schreef:
Dit is zeker het bekijken waard: de website van mijn instructrice!
http://www.russelsridingschool.be
Ongeveer in de prijsklasse die jij zoekt en de regio klopt ook, alleen moet je dan nog accomodatie kunnen regelen.

Groetjes!

Bij haar heb ik enkele jaren geleden een keertje een clinic gereden. Best interessant en ik heb er echt wel wat van opgestoken,maar niet echt mijn manier van rijden.


xBostonx schreef:
Ik heb ondertussen al 11 jaar les van José Westerhof-Luijks en nog steeds kan ze me altijd weer iets extra's bijleren. Ze heeft me met verschillende paarden goed op weg geholpen en nu ook weer tijdens het beleren van mn 3 jarige. Ze geeft op een hele ontspannen en fijne manier les en is ontzettend handig met paarden. Ze geeft dressuur en springlessen op elk niveau, schriktraining, klassieke dressuur, rechtrichten, grondwerk en dubbele lijnen. Misschien kan zij wat voor je betekenen? Eventueel krijg ik wel een groepje bij elkaar bij mij thuis in de bak mocht daar belangstelling voor zijn. Voor een uur privéles (ongeacht springen, dressuur, grondwerk e.d) ben ik 35 euro kwijt. Ze zit in het gebied wat je aangaf. Haar stal is in Ossendrecht, Noord-Brabant, vlakbij waar ik woon.

Ik heb haar faceboek bekeken.Ziet er leuk uit.Ga ik zeker in mijn achterhoofd houden.


Willemina_L schreef:
Ik les bij http://www.horse-improvement.nl en Sarina is met name zeer goed in het begeleiden van dressuurruiters. Zij geven regelmatig clinics, bijvoorbeeld aanstaande zaterdag over het loswerken met en gymnastiseren met balken. Zeer billijke prijzen en bereikbaarheid is uitstekend vanaf Antwerpen.

Altijd een paddock, weide of stal voor je paard beschikbaar tijdens de lessen.

Op de website lijkt het dat ze meer western gericht zijn?Toch bedankt voor de tip!


Yom schreef:
Ik weet dat Anne Meulendijks regelmatig clinics geeft bij haar thuis dat is in Heeze bij Eindhoven

Dan zou je haar even op FB moeten opzoeken en een bericht sturen

Zag dat ze enkele maanden terug een clinic gaf aan 45€ voor 45 minuten per 2.Is ook al duur genoeg vind ik.Maar ik houd het in het oog.

Alvast bedankt iedereen voor de ideeen!!

Electra63

Berichten: 17842
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 00:29

Op 28, 29 en 30 december zijn er verschillende clinics in Rucphen (N-B). O.a. door Jeff Heijstek en Malene Notenboom (bokker).
Op manege de Kroo in Zeeland worden ook regelmatig clinics gegeven

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 06:34

Feelsoproud schreef:
Oeps...blijkbaar heeft iemand mijn titel veranderd.Ik ben net NIET op zoek naar clinics :? .
En ik kan het zelf ook niet terug veranderen...bokt spookt??
!!

Sorry, mijn fout.
Ik begreep uit je verhaal dat je geen vaste instructeur zocht omdat je tevreden was van je huidige en dat je dus maar eenmalige les wilde, maar dan goedkoop.

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Re: Clinics/1x les in Antwerpen, Zeeland of Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 09:22

Horse-improvement werkt zowel western als dressuur. De basis is dezelfde, onlangs heeft er een zeer bekende klassieke dressuurruiter nog een dag les gegeven. Sarina begeleidt dressuurruiters variërend van B tot en met Z dressuur. Zeker niet alleen western, anders had ik dit niet aan je aangeraden. De lessen zijn 20 euro per keer.

Feelsoproud

Berichten: 917
Geregistreerd: 26-07-07
Woonplaats: Antwerpen,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 23:25

Electra63 schreef:
Op 28, 29 en 30 december zijn er verschillende clinics in Rucphen (N-B). O.a. door Jeff Heijstek en Malene Notenboom (bokker).
Op manege de Kroo in Zeeland worden ook regelmatig clinics gegeven

Had ik overlaatst ook al gezien.Probleem is dat ik nooit lang op voorhand weet wanneer mijn vrije dag valt.En vrij vragen is meestal ook iets van het laatste moment :) .Dus tegen dat ik weet dat ik zeker kan op zo'n dag,is een clinic meestal volzet.
Ik ga wel eens informeren voor de dinsdag,of er nog een plaatsje vrij is,normaal ben ik dan thuis.


Willemina_L schreef:
Horse-improvement werkt zowel western als dressuur. De basis is dezelfde, onlangs heeft er een zeer bekende klassieke dressuurruiter nog een dag les gegeven. Sarina begeleidt dressuurruiters variërend van B tot en met Z dressuur. Zeker niet alleen western, anders had ik dit niet aan je aangeraden. De lessen zijn 20 euro per keer.

Toch interessant dan,ik ga hun website in de gaten houden.

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:57

Probeer www.deweelruiters.nl in de gaten te houden! Wij organiseren vaak clinics of gastlessen. Prijsklasse varieert wel veel, weet proberen het wel in de hand te houden! Kan je ook vaak nog redelijk kort van te voren opgeven, of met de mogelijkheid om af te melden (als je dit van te voren aangeeft).