Pensionstalling regio Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shauniraquel

Pensionstalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 21:19

Hallo bokkers,

ik ben op zoek naar een pensionstalling voor mijn Friese merrie. Ik wil graag voordat de winter voor de deur staat een nieuwe stal gevonden hebben.

Ik bezit over een auto dus iets wat verder is voor mij geen probleem. Als het maar niet meer dan 20 km wordt, anders ben ik alsnog de benzine kosten kwijt.
Het liefste geef ik niet meer uit dan € 200,- en de max. is echt 220.

Ik ben me dagelijks rot aan het zoeken naar een stal. Al een paar bezoekjes gedaan, maar allemaal hadden ze wel iets waar ik me niet lekker bij voelde. Vind je een leuke stal, hebben ze nauwelijks tot geen weiland en ik wil dit wel echt voor mijn paard.

Heeft iemand suggesties?

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:06

Ik sta er zelf al 15 jaar niet meer maar kom er nog wel af en toe dus ik weet dat het nog bestaat.
Stal Wijlhuizen, bakenbergseweg 215 in Arnhem.

Zomers mogen ze dag en nacht buiten in de winter 's nachts op stal.
Prijzen ed. weet ik niet (wel van 15 jaar geleden maar daar heb je nu niets meer aan :) )
Weet helaas ook niet of ze nu plek hebben maar het lijkt me wel de moeite om even langs te gaan.
Het zit ook aan een ruiterpad en prachtige routes in de buurt

Hele aardige pensionhouders in ieder geval

Lau

Re: Pensionstalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 22:21

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 15:11

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-14 16:12

lrtj_ schreef:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Ik sta hier ook op stal dus als je vragen hebt kan je mij een pb sturen of je kan zelf even bellen naar het nummer :)

Oke top! Deze heb ik inderdaad op marktplaats voorbij zien komen. Heb je ook een binnenbak hier ?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:12

Shauniraquel schreef:
lrtj_ schreef:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Ik sta hier ook op stal dus als je vragen hebt kan je mij een pb sturen of je kan zelf even bellen naar het nummer :)

Oke top! Deze heb ik inderdaad op marktplaats voorbij zien komen. Heb je ook een binnenbak hier ?

Via de verniging ernaast heb je een binnenbak :)

Wij zitten namelijk pal naast een binnenbak daar kan je baklid worden voor een X bedrag per jaar. Durf niet te zeggen hoeveel dit is volgens mij 190.
De stalling is excl voer en mesten dit moet je zelf doen de prijs van de stalling is 195 euro dit is incl hooi en stro.
Verder heb je een paddock van gok ik 35 bij 35 voor en achter bij de manege een buitenbak 20x40.
en een super binnenbak 20x40 met een super bodem.
De paarden staan zowel in de zomer als in de winter overdag buiten en in de avond op stal.
Het is ook een erg gezellige club onderling en we doen ook nog leuke dingen samen zoals wokken en bbquen.
Verder worden op de vereniging ook leuke dingen georganiseerd zoals onderlinge wedstrijden, puzzel ritten en andere dingen.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 18:58

Dit klinkt inderdaad erg leuk en interessant voor mij! Ik ga het eens overwegen, bedankt!

Lau

Re: Pensionstalling regio Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 19:06

Is goed, kom anders een keer kijken dan kan je de sfeer zelf ervaren.