Zadelpasser zuidoost Brabant/noord Limburg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Zadelpasser zuidoost Brabant/noord Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 20:07

Voor mijn jonkies ben ik opzoek naar een zadelpasser die ook tweedehands zadels verkoopt. Zeker van een van de twee verwacht ik dat hij als hij dalijk aan het werk gaat flink gaat uitzetten dus een nieuw zadel zie ik niet echt zitten.

Zelf heb ik nog een aantal zadels liggen waarvan ik graag wil dat de zadelpasser kijkt of ze evt. geschikt zijn en anders zou ik graag een tweedehandse bij hem/haar kopen. Ik heb de zadelpasser van Hypoweert al eens gehad maar dat was absoluut geen succes vandaar dat ik nu graag ervaringen van andere wil horen. Wie kent een goeie zadelpasser in de omgeving van Eindhoven/Venlo die bijvoorkeur aan huis komt passen?

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:37

Ruyters voor Ruiters uit Nuenen zou je kunnen proberen. Zelf nog geen zadelpas ervaring mee, maar hij komt wel over als iemand die er verstand van heeft. Mijn zadel is daar nagekeken.

http://ruytersvoorruiters.nl/

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Re: Zadelpasser zuidoost Brabant/noord Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 22:40

Bedankt voor de tip, ik heb daar inderdaad wel meer mensen over gehoord. Maar ook negatief, en omdat het voor de jonkies de eerste ervaring word met een zadel vind ik een goed passend zadel echt heel erg belangrijk. Ik hoop dat nog meer mensen zich melden met ervaring met dat bedrijf.

olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:45

Ik denk dat je sowieso altijd wel negatieve en positieve ervaringen blijft houden bij de zelfde persson. Ik merk wel dat sommige een bepaald iemand geweldig vinden (hoefsmid, zadelpasser, osteopaat noem maar op) en dat ik daar werkelijk niks mee heb en andersom ;).

Je kan het ook nog bij Emmers net over de grens in Belgiƫ proberen.

http://emmers.be/

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:48


koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 22:52

Allebei bedankt voor de tip. Emmers.be heb ik inderdaad ook bekeken, ik weet niet of ze ook aan huis komen maar voor mij is dat vrij dichtbij dus wellicht nog te doen om erheen te rijden. Ze hebben wel een ruim assortiment aan tweedehands zadels zag ik.

Komt Arno Brandt ook voor het passen en evt. aanpassen van andere merken zadels? Zal sowieso even op z'n site kijken bedankt.

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:59

Ja Arno heeft voorheen mijn countyzadel een aantal keren aangepast. Mijn hulsebos springzadel heb ik ingeruild bij gem en uiteindelijk een nieuw zadel aan laten meten. De Kiefer van mijn dochtertje past hij ook aan. Hij heeft dus ook tweedehands zadels omdat veel mensen hun oude zadel bij hem inruilen op een nieuwe.

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 23:00

maikeltje schreef:
Ja Arno heeft voorheen mijn countyzadel een aantal keren aangepast. Mijn hulsebos springzadel heb ik ingeruild bij gem en uiteindelijk een nieuw zadel aan laten meten. De Kiefer van mijn dochtertje past hij ook aan. Hij heeft dus ook tweedehands zadels omdat veel mensen hun oude zadel bij hem inruilen op een nieuwe.


Super bedankt voor de tip en het delen van je ervaring, ik kon er op de site namelijk niks over terug vinden. Ik zal eens contact met hem opnemen.

Andere ervaringen zijn uiteraard ook nog steeds meer dan welkom.

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 19:16

Ik heb (via pb) een aantal keer de tip gehad Els Jansen te vragen. Zij zou samenwerken met emmers. Tot nu toe neig ik vooral naar haar zijn er mensen met ervaring met haar hier?