Hoofwear/Hoefschoenenwinkel nog meer problemen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
koetjeboe

Berichten: 4411
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: Bathmen

Re: Hoofwear/Hoefschoenenwinkel nog meer problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:26

ja ff alles op Facebook zetten dan gaat het een stuk sneller

[OV] [PG] Gez. Haflinger Daantje/Alie 11 jaar. Wie kent haflinger Alie van de lohofte of wel Daantje


lotje5lotje
Berichten: 707
Geregistreerd: 29-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 13:50

Inmiddels is alles netjes opgelost. :)

Wanderers

Berichten: 876
Geregistreerd: 30-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:59

Hier ook slechte ervaring met Hoofwear !
Vanaf maandag probeer ik contact te krijgen voor spoedoverleg ivm. hoefbevangen paard dat ik wil helpen om minder pijn te hebben bij staan cq. lopen naar zandbak.
Wordt mij telkens beloofd terug gebeld te worden ... noppes, nada niets dus.
Het 'zomaar' bestellen wordt 'm ook niet na het lezen van hun voorwaarden én de ervaringen die ik hier lees.

Helaas lukt het me ook niet om ( telefonisch) contact te krijgen met http://www.equischoen.com/nl/ :(
Hoe moeilijk kan het zijn om je paard te willen helpen :\

tot op het allerlaatste moment bij jullie, tot op het allerlaatste moment bij mij .. tot ooit lieverds, hopelijk tot ooit ..
Ewold* Irma* Nanda* Wodan* Dyone* Merona* Joppe*


Y;(

Wanderers

Berichten: 876
Geregistreerd: 30-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 15:34

noot: equischoen heeft inmiddels teruggebeld, bestellingen gaat dus via hun en zéker niet via hoofwear !!

tot op het allerlaatste moment bij jullie, tot op het allerlaatste moment bij mij .. tot ooit lieverds, hopelijk tot ooit ..
Ewold* Irma* Nanda* Wodan* Dyone* Merona* Joppe*


Y;(

Vel261
Berichten: 19
Geregistreerd: 04-03-15

Re: Hoofwear/Hoefschoenenwinkel nog meer problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 10:40

Hele goede ervaringen mee. en de Shet loopt top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 11:00

Hier ook goede ervaringen.
Eerst uitgebreide info over welke schoen het beste zou zijn inclusief maat, daarna besteld en meteen geleverd, zelfs via speciale koerierdienst omdat ik na 15u had besteld maar zodat ik ze toch de volgende dag had (had op donderdag besteld en was toevallig 4 dagen vrij dus dat was wel handig mbt passen/testen). Had eerst 2 schoenen omdat dit doorgaans voldoende is, schoenen waren voor mijn gevoel iets aan de krappe kant maar het ging zeker nog wel (vooral omdat het bekappen al een aantal weken geleden was op dat moment). Omdat ik toch ook achteraan schoenen wilde deze eens gepast en zaten prima, dus voor vooraan een half maatje groter besteld, ook weer meteen de volgende dag geleverd en waren top. Pony liep er zo op weg en nooit ergens last van gehad.

Na een kleine 20 km rijden (een rit of 3) merkte ik dat er schade was aan de gaiter van de voorschoenen, dus contact opgenomen met Klaas of dit wel zo snel kon. Hij vond het ook raar en we zijn samen gaan zoeken naar het probleem. Nu blijkt het probleem bij mijn pony te liggen, in draf tikt hij namelijk aan omdat hij met schoenen anders loopt dan zonder (anders ging hij wijd lopen als hij over tempo ging, nu doet hij dat niet, maar tikt dan wel aan). Nu is pony in kwestie medisch niet ok dus we moeten het doen met wat we hebben. Dus ja, ik kan nu wel gaan klagen omdat mijn schoenen snel slijten, maar daar kan Klaas of Hoofwear ook niks aan doen ... Hij had nog het advies om de teen van de schoen wat te (laten) bijvijlen zodat hij zijn voorhoef sneller zou kunnen wegzetten. Maar voor de zekerheid rij ik nu met hoefbalbeschermers om de schoenen, dan vangen die de eventuele slag op (want hij tikt niet constant aan) ipv de schoen zelf.

En zo hoop ik dat ze toch zeker een jaar meegaan :Y) Maar indien niet dan ligt het in ieder geval niet aan de schoen, aan Klaas of aan Hoofwear ;) Hier tot nu toe alleen maar positieve ervaringen, en die had ik dan weer minder met Equischoen (maar daar gaat het topic niet over en was ook geen groot probleem).

Zo heeft ieder zijn eigen ervaringen, jammer als het niet goed verloopt en ik weet natuurlijk niet hoe het zou werken als ik geld zou terug gewild hebben .. Maar qua bestellen ed ben ik alleen maar positief.

Wanderers

Berichten: 876
Geregistreerd: 30-01-06

Re: Hoofwear/Hoefschoenenwinkel nog meer problemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 11:43

Uiteraard fijn dat er mensen zijn met goede ervaringen !
Maar hier helaas nog steeds niet ... denk dat 'mijn' probleem vooral bij telefoon'dienst' ligt.
Inmiddels via Facebook ( dmv. privé berichten naar hun toe) wel 'een' contact gehad waarin excuses werden aangeboden ... maar nog altijd niet teruggebeld en dat verwacht ik inmiddels ook niet meer.

De gewilde hoefschoenen heb ik na, uitgebreid, overleg met Equischoen bij hun besteld en binnen 24 ontvangen ...

tot op het allerlaatste moment bij jullie, tot op het allerlaatste moment bij mij .. tot ooit lieverds, hopelijk tot ooit ..
Ewold* Irma* Nanda* Wodan* Dyone* Merona* Joppe*


Y;(

Tieme
Berichten: 4946
Geregistreerd: 16-03-06
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:34

Hier ook goede ervaringen. Van de week via whatsapp contact gezocht met de vraag welke schoenen geschikt zouden zijn. Moest foto's opsturen met meetlat erlangs. Ik had evraagt om op of aanmerkingen als hij wat aan zn hoeven zag wat verbeterd kon worden. Dit heeft hij ook gegeven. Advies welke schoenen ik het beste kon bestellen. Eergisteren besteld en vandaag binnen.

Dromen Denken Durven Doen en Doorzetten


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Majestic-12, Mrsfreckles, Unit en 42 bezoekers