Gezocht menles , les aan lange lijnen aan huis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shrliii
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-05-11

Gezocht menles , les aan lange lijnen aan huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-13 16:04

Hallo allemaal ,

Ik ben dringend opzoek naar iemand die dressuurmatig menles wil geven aan huis , en of iemand die les geeft in het gebruik van de lange lijnen.
Dit wegens geen vervoer , de piste bevindt zich in DE KLINGE (Belgie)

Even wat achtergrond informatie, ik ben 19 jaar en heb mijn 4 jarige welsh b-pony zelf voor de koets geleerd.
Ik kan nu buiten rijden met de koets en ondervindt hier geen problemen bij , maar ik ken enkel de basis en ik wil mij graag gaan verdiepen in dressuurmatig mennen en correct trainen, en dus weten of ik alles goed doe omdat ik mijzelf eigenlijk aangeleerd heb wat ik nu kan, door te kijken naar lessen die in de manege gegeven werden etc.
Ik heb eigenlijk nooit echt les gekregen en daar heb ik nu dus erge spijt van dus er zal aan ons beiden gewerkt moeten worden , ik ben ook geintresseerd in eventueel wedstrijden te gaan doen met Tiquila in het dressuurmatig mennen , ik heb nog geen brevet of iets dergelijk , ik weet dan ook niet of dat ook mogelijk thuis te behalen is.

OOK ben ik opzoek naar iemand die ervaring heeft in het werken met de lange lijnen , om zo afwisseling en gymnatisering in de training van tiquila te brengen, ik krijg het namelijk niet voor elkaar de lentebuiging erin te krijgen en dat is de eerste stap heb ik overal al gelezen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers