Zoals somige van jullie wel weten heb ik een half jaar geleden Ziggy gekocht.
Nou moest het paspoort nog op mijn naam worden gezet. Omdat ik wel benieuwd was naar de achtergrond van Zig ben ik gaan spitten en heb een DNA test laten doen voor zijn vader (vaderschapstest).
Hier uit bleek dan Flaxman's Prince idd de vader is van mijn knappe Ziggy.
Ik heb dus een kopie van de test samen met het paspoort en de adresweiziging opgestuurd naar de uitgever van de chip en paspoort. Hierbij een begleidend schrijven over wat de bedoeling was en mochten er vragen of opmerkongen zijn dat zij contact met mij op konden nemen.
Na meer dan een maand wachten heb ik eindelijk mijn paspoort terug!
Ik natuurlijk blij.. is het hetzelfde lelijke verkreukelde paspoort (ik had gehoopt op een nieuwe ivm de aanpassingen) Mijn naam is als tweede eigenaar op het paspoort geschreven met pen en een stempel en handtekening van de uitgever.
Maar als ik nu kijk op pagina 1 staat daar bij de vader nog steeds onbekend.
Op pagina 2 waar in feite de stamboom van de vader hoort te staan staat ook alles nog haarfijn op onbekend. Dan kan je wel snappen dat ik natuurlijk teleur gesteld ben. Ik blader verder en zitten er onder het kopje DNA gegevens mijn kopieën dubbel gevouwen en opgeplakt tussen mijn paspoort.

Dit lijkt mij niet de bedoeling..

Nou kreeg ik vandaag de uitgevende organisatie niet te pakken en het KNHS wist geen raad omdat hun de uitgever niet zijn.. Wat moet ik hier nu mee!
HELP!!