Gezocht, een paard om te rijden en/of verzorgen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees90

Berichten: 589
Geregistreerd: 28-10-11

Gezocht, een paard om te rijden en/of verzorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 17:45

Hoi,

Ik ben Desiree, 22 jaar en mama van een mooie dochter van alweer 3.
Jaren heb ik een eigen pony, paard en een shetlander gehad, maar door omstandigheden zijn ze niet meer van mij..
Nu wil ik met de tijd weer een paard kopen, alleen dat duurt nog even, eerst de kleine naar school en dan nog ff sparen en alles goed op de rit hebben!
Tot die tijd zou ik het fijn vinden om iemand te helpen met het verzorgen van zijn paard, longeren, uitmesten, borstelen en regelmatig rijden zou erg fijn zijn.
Al is het maar 1x in de week dat ik even mag rijden, het verzorgen vind ik helemaal niet erg, dat hoort er ook bij als je een eigen paard hebt en dat ben ik wel gewend.

Ik woon in Puttershoek, en ik ben 1.80m en 68kg..
Heb nooit serieus wedstrijden gereden (zo af en toe eens) maar kan wel gewoon lekker buiten rijden, springen en een dressuurproefje rijden op M/L niveau.
Alleen is het wel weer een paar jaar geleden, dus dat moet miss weer even opgefrist worden allemaal.

Strijen, 's-Gravendeel, Maasdam, Puttershoek, Boonsweg, Mijnsheerenland is allemaal wel te doen voor mij..

Laat het even weten als jij iemand zoekt, of iemand die je kent miss of op stal?

Groetjes,
Desiree

Dees90

Berichten: 589
Geregistreerd: 28-10-11

Re: Gezocht, een paard om te rijden en/of verzorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 18:11

Weet eigenlijk niet of het hier goed staat....

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Gezocht, een paard om te rijden en/of verzorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:31

Ik zou een advertentie op de boktmarkt plaatsen. Dan heb je ws meer reactie dan hier. Succes!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:34

Het is niet toegestaan om op het forum te adverteren dus dit topic gaat op slot.
Je kan een advertentie openen op de BoktMarkt in de categorie Bijrijders/verzorgers.