Tandarts gezocht (Omg. Zwolle)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Tandarts gezocht (Omg. Zwolle)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 02:50

Hoihoi,

Voor mijn Shetlander met een flinke onderbeet zoek ik een goede tandarts. Heb al verschillende tandartsen geprobeerd, maar tot nu toe nog niet de goede gevonden...

M'n pony staat in Zwolle en heb het liefst een tandarts voor m'n pony rond Zwolle, maar een goede tandarts mag ook van verder komen.

Tandarts moet respectvol zijn tegenover m'n pony, mensen die denken dat ze een pony alleen rustig krijgen door een klap met een veil oid te geven, die hoef ik niet bij m'n pony...

Alvast bedankt!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Tandarts gezocht (Omg. Zwolle)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 08:56

Ik verplaats diopic van MD naar ED.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:10

Simone van Baren. Is ook DA dus mag als er iets gedaan moet worden ook verdoven.

arosier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:17

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:19

Spencer Schumann is niet bereikbaar.

Johan en Allan van Eeken kan ik je aanraden, weten waar ze het over hebben, leggen graag uit, zijn eerlijk en rustig in omgang met het paard. Niet duur ook, 50 voor een complete behandeling incl reiskosten.
http://www.avehorsecare.nl/nl/wie_zijn_wij.html

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:02

Ik kan je ook Spencer Schuman aanraden. Hij is idd wel eens wat lastig bereikbaar, maar belt me altijd terug. Hij is goed, geduldig en niet duur (21 euro voor behandeling). Hij is geen tandarts, maar gebitsverzorger. Als er bijv. elektrisch gevijld moet worden, heb je ook een da om te verdoven nog (daar is Spencer heel strikt in). Mss toch handig om er direct een tandARTS bij te halen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 17:09

Spencer hebben we er meerdere keren bij gehad en we zijn tevreden over hem, beleefd, werkt rustig en is goed voor de pony, maar hij is moeilijk te bereiken... Daardoor is het voor ons handiger om een ander iemand erbij te halen en dan meteen maar een tandarts inplaats van een gebitsverzorger.
Pony heeft nogal regelmatig probleempjes met haar gebit en dan is het wel handig om te kunnen overleggen met de tandarts, wat bij Spencer dus bijna niet mogelijk is.

Hij is dus ideaal voor een paard met rechte tanden, maar bij ééntje met een gebit waar regelmatig wat mee gedaan moet worden en ook nog wel eens vragen over zijn, daar is hij voor ons wat minder geschikt voor.

Bedankt voor de reactie's! :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:47

Ik heb Spencer zeker 6 of 7 keer gebeld op diverse tijden en er werd nooit opgenomen, heb de voicemail meerdere keren ingesproken en ben niet terug gebeld. Dan ben ik er wel klaar mee hoor.
De 21 euro die hij vraagt is heel erg goedkoop maar dat valt dan ook te verklaren als hij niets meer doet dan vijlen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:50

Annelies, wij hadden precies hetzelfde met Spencer.
Hij is enkele jaren bij ons op stal geweest, maar hij werd gewoonweg onbereikbaar.
Nu hadden we afgelopen keer iemand anders, een vrouw (weet naam niet meer).
Zij was heel goed, dus daar blijven we nu ook bij.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:53

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:41

Als ik hem zo slecht te pakken kon krijgen, zou ik ook een ander bellen. Maar tot nu toe heb ik die ervaring niet. En ik heb hem het afgelopen jaar toch regelmatig gebeld.

Elke gebitsverzorger mag niet verdoven. Dat mag alleen een arts. De een is er alleen strikter in dan de ander en ik hoef geen gebitsverzorger meer die daar niet zo moeilijk over doet.