Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
row_ schreef:Mijn eerste ervaringen waren heel goed, vorig jaar via mp 2 cavallo shofthell rijbroeken gekocht en die waren in 2 dagen binnen.
Nu een qhp wollen deken besteld bijna 2 weken geleden en ook betaald maar nog niks ontvangen, helaas op de vraag die ik via de mail had gesteld ook nog geen antwoord.
Hoop hier toch nog iets van te horen.
Hengelo schreef:row_ schreef:Mijn eerste ervaringen waren heel goed, vorig jaar via mp 2 cavallo shofthell rijbroeken gekocht en die waren in 2 dagen binnen.
Nu een qhp wollen deken besteld bijna 2 weken geleden en ook betaald maar nog niks ontvangen, helaas op de vraag die ik via de mail had gesteld ook nog geen antwoord.
Hoop hier toch nog iets van te horen.
Goedemorgen,
In de bijna 2 weken die u noemt zaten i.v.m. Kerst en de Jaarwisseling slechts 4 werkdagen.
Als het goed is heeft u daags na uw bestelling bericht ontvangen dat de maat deken die u had besteld, door een foutieve etikettering vanuit de fabrikant, helaas niet meer in voorraad was en dat de levering i.v.m. met de bedrijfssluiting van QHP (de groothandel) waarschijnlijk pas na de Jaarwisseling zou zijn. Wanneer u dit niet wenste, zou de order geannuleerd worden en uw betaling teruggestort worden.
Wij hebben nu op Oudjaarsdag om ca. 16.00 uur de deken binnen gekregen.
Helaas kon deze niet meer dezelfde dag naar u worden doorgestuurd.
Het pakket wordt vandaag, 2 januari, opgehaald en naar alle waarschijnlijkheid op 3 januari bij u bezorgd.
De levertijd van 1 a 2 werkdagen, die u bij uw eerste bestelling had, is de levertijd die wij normaal gesproken hanteren.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport
Nikass schreef:Helaas lukt het mij op dit moment ook niet om contact te krijgen met de Dunsborg.
In oktober heb ik er laarzen gekocht, die helaas binnen twee maanden kapot waren. Ik heb hierover eind december een mail gestuurd, later nog een mail en vervolgens geprobeerd te bellen. Ik heb de voicemail ingesproken met het verzoek om te worden teruggebeld, maar dit is helaas niet gebeurd en inmiddels is het februari.
De laarzen, die ik speciaal had gekocht om met slecht weer in het bos te kunnen wandelen, heb ik al die tijd niet kunnen gebruiken, terwijl het er nu dus echt het weer voor is... erg jammer.
Misschien dat ik via deze weg toch nog contact krijg?
Nikass schreef:Ik heb gepbt en denk dat we de zaak verder niet op bokt hoeven afhandelen. Wel wil ik even zeggen dat ik het erg jammer vindt dat je er stellig meteen vanuit gaat dat de fout in ieder geval niet bij De Dunsborg ligt. Een iets bescheidener opstelling zou wat mij betreft sieren.
wortelsussie schreef:Is het normaal dat ze niet opnemen? Ik heb ondertussen 4/5 keer gebeld meerdere dagen maar elke keer voice mail. Heb ook ingesproken.
Een week geleden twee dekens besteld maar hoor er niets over....
Ook gemailt, daar werd verteld dat ik 1 van de 2 dekens gister zou binnen krijgen.