De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mchll__

Berichten: 1071
Geregistreerd: 22-03-11
Woonplaats: Odijk

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:23

Leuke acties hebben zij altijd & snelle levering naar mijn mening :)

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 22:39

Nadat ik mijn deken had gekocht bij de Dunsborg kwam ik er achter dat er een actie was dat je bij aankoop van een deken ook een jas voor jezelf met korting kon aanschaffen. Ik zag een mooi softshelljasje en heb een mail gestuurd of ik alsnog van die actie gebruik kon maken. Dit was geen enkel probleem. Ik vind de service echt prima.
Overigens heb ik van DIVOZA een nieuwe deken gekregen (zie eerder in dit topic). Dus door hen ben ik ook netjes behandeld.

roelhendrijn
Berichten: 17
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 12:42

Fijne winkel, erg klantvriendelijk

Melanie196
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:55

Wij hebben ook een bestelling gedaan,deze is een week geleden verzonden maar nog steeds niet bezorgd,de fout zou bij post nl liggen maar ik kreeg wel gelijk antwoord dat ik mailde waar het bleef?

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 02:45

Hoe bedoel je, dat jii mailt waar het blijft en dat je binnen vijf minuten antwoord krijgt dat het probleem bij de postbezorging ligt? Zo van, hoe kunnen ze dat zo snel hebben uitgezocht?

Melanie196
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-11-12

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:32

Via track en trace,er waren nog meer pakketten weg dus ze zijn daar al dagen mee bezig geweest,daar kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen dat t zo'n puinhoop is bij post nl,vandaag is de post aan de deur geweest maar ik was helaas niet thuis!

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 23:42

Okee dus de fout ligt dan idd niet bij de Dunsborg. Dan is het toch netjes dat ze snel per mail reageren.

row_

Berichten: 190
Geregistreerd: 18-09-06
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:19

Mijn eerste ervaringen waren heel goed, vorig jaar via mp 2 cavallo shofthell rijbroeken gekocht en die waren in 2 dagen binnen.
Nu een qhp wollen deken besteld bijna 2 weken geleden en ook betaald maar nog niks ontvangen, helaas op de vraag die ik via de mail had gesteld ook nog geen antwoord.
Hoop hier toch nog iets van te horen.

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 06:15

row_ schreef:
Mijn eerste ervaringen waren heel goed, vorig jaar via mp 2 cavallo shofthell rijbroeken gekocht en die waren in 2 dagen binnen.
Nu een qhp wollen deken besteld bijna 2 weken geleden en ook betaald maar nog niks ontvangen, helaas op de vraag die ik via de mail had gesteld ook nog geen antwoord.
Hoop hier toch nog iets van te horen.



Goedemorgen,

In de bijna 2 weken die u noemt zaten i.v.m. Kerst en de Jaarwisseling slechts 4 werkdagen.
Als het goed is heeft u daags na uw bestelling bericht ontvangen dat de maat deken die u had besteld, door een foutieve etikettering vanuit de fabrikant, helaas niet meer in voorraad was en dat de levering i.v.m. met de bedrijfssluiting van QHP (de groothandel) waarschijnlijk pas na de Jaarwisseling zou zijn. Wanneer u dit niet wenste, zou de order geannuleerd worden en uw betaling teruggestort worden.

Wij hebben nu op Oudjaarsdag om ca. 16.00 uur de deken binnen gekregen.
Helaas kon deze niet meer dezelfde dag naar u worden doorgestuurd.

Het pakket wordt vandaag, 2 januari, opgehaald en naar alle waarschijnlijkheid op 3 januari bij u bezorgd.

De levertijd van 1 a 2 werkdagen, die u bij uw eerste bestelling had, is de levertijd die wij normaal gesproken hanteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:46

Voor mij nog een keer een goede ervaring. Wilde een speciale onderdeken van Horseware. Dus PB gestuurd, vrijwel direct antwoord. Ze hebben hem voor me besteld, en ja dat duurt even daar kunnen zij ook niks aan doen. Hebben ze zelfs nog hun magazijn overhoop gehaald omdat die deken exact hetzelfde eruit ziet als de gewone liners, en ze hem niet zo konden vinden en hij nog steeds wist van mijn bestelling. Is toen super netjes en snel verstuurd, en ik ben keurig op de hoogte gehouden.

Mensen moeten niet vergeten dat een winkel ook afhankelijk is van hun leveranciers en hun leveringen. Imo probeert de Dunsborg echt alles voor hun klanten, en zijn ze kwa prijs ook niet te kloppen _/-\o_ +:)+

row_

Berichten: 190
Geregistreerd: 18-09-06
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:33

Hengelo schreef:
row_ schreef:
Mijn eerste ervaringen waren heel goed, vorig jaar via mp 2 cavallo shofthell rijbroeken gekocht en die waren in 2 dagen binnen.
Nu een qhp wollen deken besteld bijna 2 weken geleden en ook betaald maar nog niks ontvangen, helaas op de vraag die ik via de mail had gesteld ook nog geen antwoord.
Hoop hier toch nog iets van te horen.



Goedemorgen,

In de bijna 2 weken die u noemt zaten i.v.m. Kerst en de Jaarwisseling slechts 4 werkdagen.
Als het goed is heeft u daags na uw bestelling bericht ontvangen dat de maat deken die u had besteld, door een foutieve etikettering vanuit de fabrikant, helaas niet meer in voorraad was en dat de levering i.v.m. met de bedrijfssluiting van QHP (de groothandel) waarschijnlijk pas na de Jaarwisseling zou zijn. Wanneer u dit niet wenste, zou de order geannuleerd worden en uw betaling teruggestort worden.

Wij hebben nu op Oudjaarsdag om ca. 16.00 uur de deken binnen gekregen.
Helaas kon deze niet meer dezelfde dag naar u worden doorgestuurd.

Het pakket wordt vandaag, 2 januari, opgehaald en naar alle waarschijnlijkheid op 3 januari bij u bezorgd.

De levertijd van 1 a 2 werkdagen, die u bij uw eerste bestelling had, is de levertijd die wij normaal gesproken hanteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport


Beste,

Helaas geen mail ontvangen, misschien dat er iets fout is gegaan. Maar toch heel fijn om te weten dat de deken onderweg is en jullie niks aan de langere levertijd konden doen.
Alsnog bedankt voor de snelle respons en service!

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 13:29

Helaas lukt het mij op dit moment ook niet om contact te krijgen met de Dunsborg.
In oktober heb ik er laarzen gekocht, die helaas binnen twee maanden kapot waren. Ik heb hierover eind december een mail gestuurd, later nog een mail en vervolgens geprobeerd te bellen. Ik heb de voicemail ingesproken met het verzoek om te worden teruggebeld, maar dit is helaas niet gebeurd en inmiddels is het februari.
De laarzen, die ik speciaal had gekocht om met slecht weer in het bos te kunnen wandelen, heb ik al die tijd niet kunnen gebruiken, terwijl het er nu dus echt het weer voor is... erg jammer.
Misschien dat ik via deze weg toch nog contact krijg?

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 13:50

Nikass schreef:
Helaas lukt het mij op dit moment ook niet om contact te krijgen met de Dunsborg.
In oktober heb ik er laarzen gekocht, die helaas binnen twee maanden kapot waren. Ik heb hierover eind december een mail gestuurd, later nog een mail en vervolgens geprobeerd te bellen. Ik heb de voicemail ingesproken met het verzoek om te worden teruggebeld, maar dit is helaas niet gebeurd en inmiddels is het februari.
De laarzen, die ik speciaal had gekocht om met slecht weer in het bos te kunnen wandelen, heb ik al die tijd niet kunnen gebruiken, terwijl het er nu dus echt het weer voor is... erg jammer.
Misschien dat ik via deze weg toch nog contact krijg?


Goedemiddag,

Jammer dat u geen afzender bij uw bericht heeft gezet, dan zou het makkelijker zijn om concreet te reageren.
Nu is het voor ons de vraag of het hier gaat om een 'pesterijtje' van iemand die daar aardigheid in heeft, of dat het serieus om een manco aan een product gaat dat via ons bedrijf is gekocht.

Een ding is zeker: er is bij ons geen mail binnen gekomen met een klacht of opmerking over een paar laarzen.

Wanneer deze anonieme schrijver serieus is, verzoeken wij om zich kenbaar te maken.

De klanten die ons bedrijf kennen, weten dat wij zeer zorgvuldig met garantieclaims omgaan.

Met vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:01

Ik pb je even :)

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:18

Ik heb gepbt en denk dat we de zaak verder niet op bokt hoeven afhandelen. Wel wil ik even zeggen dat ik het erg jammer vindt dat je er stellig meteen vanuit gaat dat de fout in ieder geval niet bij De Dunsborg ligt. Een iets bescheidener opstelling zou wat mij betreft sieren.

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:33

Nikass schreef:
Ik heb gepbt en denk dat we de zaak verder niet op bokt hoeven afhandelen. Wel wil ik even zeggen dat ik het erg jammer vindt dat je er stellig meteen vanuit gaat dat de fout in ieder geval niet bij De Dunsborg ligt. Een iets bescheidener opstelling zou wat mij betreft sieren.


Goedemiddag mevrouw,

U heeft mij bericht gedaan via PB.
Ik heb u geantwoord dat u uiteraard een paar nieuwe laarzen krijgt wanneer hierbij na twee maanden de zool loslaat.
Ik heb u verzocht de laarzen terug te sturen, waarbij wij de portokosten aan u vergoeden en u een nieuw paar laarzen zullen sturen.

Daarnaast heb ik u verteld dat wij helaas geen e-mail van u hebben ontvangen omtrent deze klacht.

Ik heb u niet verteld dat de 'fout' in ieder geval niet bij ons bedrijf ligt.

Het spijt mij zeer, maar ik ben van mening dat ik hiermee snel (binnen enkele minuten na uw melding) en correct heb gehandeld.

Helaas kan ik u niet anders berichten.
Het spijt me dat u met deze reactie toch een deels ontevreden gevoel hebt.

Met vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

Sjors
Berichten: 13117
Geregistreerd: 06-01-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 00:05

Ik vind dat de eigenaar een dikke pluim verdient voor het keer op keer rustig en geduldig reageren +:)+ +:)+

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 00:11

Hengelo schreef:
Het spijt me dat u met deze reactie toch een deels ontevreden gevoel hebt.

Met vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport


Nou daar kom ik wel weer overheen hoor :)
Bedankt voor uw reactie; ik ga de laarzen opsturen.

Vr. Groeten,

Yvonne007
Berichten: 168
Geregistreerd: 11-09-08

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 21:43

Ook ik heb goede ervaringen met deze winkel. Onderdeken besteld, en was binnen een week binnen.

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 14:05

Is het normaal dat ze niet opnemen? Ik heb ondertussen 4/5 keer gebeld meerdere dagen maar elke keer voice mail. Heb ook ingesproken.

Een week geleden twee dekens besteld maar hoor er niets over....

Ook gemailt, daar werd verteld dat ik 1 van de 2 dekens gister zou binnen krijgen.

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:10

wortelsussie schreef:
Is het normaal dat ze niet opnemen? Ik heb ondertussen 4/5 keer gebeld meerdere dagen maar elke keer voice mail. Heb ook ingesproken.

Een week geleden twee dekens besteld maar hoor er niets over....

Ook gemailt, daar werd verteld dat ik 1 van de 2 dekens gister zou binnen krijgen.



Goedemiddag,

Het kan kloppen dat u deze week geen gehoor bij ons heeft gekregen.
Wij hebben nu voor de derde keer een storing vanwege een kabelbreuk.
Voicemailberichten kunnen we ook niet afluisteren.

Ik kan zo niet zien over welke order het hier gaat.
Als u ons een mail kunt sturen naar e-mail adres dat op uw order staat, kunnen wij u verder helpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groeten,

De Dunsborg Ruitersport

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 15:14

Ik ben hartstikke tevreden met de winkel, superleuk als ze in de zomer op de concoursen komen met de bus :D En ook heel handig als je wat kleins bent vergeten :')

JustMe1234
Berichten: 1766
Geregistreerd: 11-08-04

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 23:35

Ik heb er vorige maand een deken besteld, die werd netjes en snel geleverd :)

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 00:01

Wil even melden dat mijn dekens ook binnen zijn! Kreeg van twee kanten verhalen te horen maar dat maakt niet zoveel uit zolang ze maar aankomen.

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 22:36

Hier ook een tevreden klant die via de webshop besteld. Mijn deken bleef hangen bij PostNL, vervolgens telefonisch contact gehad en zonder mokken werd mij alsnog een deken verzonden. Het had dus voor kunnen komen dat ik twee dekens in mijn bezit zou hebben, maar de Dunsborg wilde mij niet te lang laten wachten.

Top, toch? De dekens worden zeer voordelig aangeboden!