Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
misskiry schreef:Ik ben ook niet zo tevreden met de service. Bijna 2 weken geleden mijn gekochte rijlaarzen opgestuurd naar de dunsborg. Heb de laarzen een half jaar en de rits ging al een tijdje open tijdens het rijden. Afgesproken de laarzen retour te zenden zodat meneer kon beoordelen en eventueel maken. Verzocht een email te sturen bij het ontvangen van mijn laarzen. Inmiddels meerdere email verder en ook gebeld maar nog niets vernomen over wat het plan is met mijn laarzen. Ik ben niet snel van openbaar negatief doen maar hoop op deze manier is wat te horen.
ShannonR schreef:Ik heb 13-09-2013 stijgbeugels gekocht bij de webshop van De Dunsborg ruitershop.
Ik kreeg niks binnen toen heb ik ze gemaild en ik kreeg antwoord terug dat ze een nieuwe levering moesten krijgen van het hoofd magazijn en dat is mijn levering pas woensdag 18-09-2013 in huis zou hebben. Het is nu 20-09-2013 en ik heb ze nog steeds niet binnen.
Leveren ze wel echt uit?
Ik maak me zorgen.
Femke(ll) schreef:Ook ik maak me zorgen. Heb op 10-09-2013 een winterdeken 'gekocht', betaald dus.
Niks binnen, niks gehoord. Ook geen respons op e-mail.
Ik zie nu dat ze ook een bokt account hebben dus hopelijk wordt dit gelezen en krijg ik bericht.
Hengelo schreef:Femke(ll) schreef:Ook ik maak me zorgen. Heb op 10-09-2013 een winterdeken 'gekocht', betaald dus.
Niks binnen, niks gehoord. Ook geen respons op e-mail.
Ik zie nu dat ze ook een bokt account hebben dus hopelijk wordt dit gelezen en krijg ik bericht.
Beste Femke,
Graag even meer informatie. Over welke bestelling gaat het. Ordernummer?
Bestellingen gaan doorgaans dezelfde dag of een dag later de deur uit.
Er is ons geen e-mail bekend over een deken die nog niet verstuurd is.
Vriendelijke groeten,
Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport