De Dunsborg ruitersport ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
00peetje00
Berichten: 2326
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:42

Hier ook een goede ervaring. wacht nu nog op een qhp dekje die wat vertraging had. maar ik neem aan dat ik die binnenkort in huis heb. prima service.

Mchll__

Berichten: 1071
Geregistreerd: 22-03-11
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 15:25

Ik heb twee HV Polo vesten gekocht bij deze ruitersportwinkel, betaling van mijn kant ging helaas de eerste keer niet goed dus voor zij mijn betaling hadden was zeker 1,5 week verder en toch hebben zij de vesten voor mij achter gehouden en heb ik ze gister ontvangen.

Ik denk dat er geen één winkel is waar geen ''slechte ervaringen'' mee zijn of waar meningsverschillen ontstaan tussen het winkelpersoneel en de klant.

Topic plaatsen op BOKT is misschien even een uitlaatklep maar weet zeker dat dit niet altijd de beste oplossing is :)

Stjernexxx
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 21:00

Ook ik ga altijd wanneer ik iets nodig heb voor mijn paard, naar de Dunsborg.
Ik ben erg tevreden over de service.

Om een voorbeeld te noemen, ik had op de website een BR cap ik de aanbieding gezien, en een paar dagen later ging ik naar Hengelo om de cap te kopen. Helaas was de actie die dag al afgelopen, maar hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan en ik kreeg de cap voor zelfs nog iets minder dan de kortingsprijs!

Ook laat ik mijn dekens altijd daar wassen en repareren, goed werk voor een goede prijs!

Verder krijg ik altijd goed advies, heeft Meindert altijd interesse in mijn paard en deelt hij zijn eigen ervaringen.

Het assortiment is ruim, de service goed (natuurlijk heeft iedereen weleens een slechte ervaring ergens, maar als je leest dat er zelfs nu nog oplossingen worden gezocht voor iets wat twee jaar geleden is gebeurd, zie je wel dat De Dunsborg van goede wil is)

misskiry

Berichten: 205
Geregistreerd: 28-02-07
Woonplaats: Almere Buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 17:32

Ik ben ook niet zo tevreden met de service. Bijna 2 weken geleden mijn gekochte rijlaarzen opgestuurd naar de dunsborg. Heb de laarzen een half jaar en de rits ging al een tijdje open tijdens het rijden. Afgesproken de laarzen retour te zenden zodat meneer kon beoordelen en eventueel maken. Verzocht een email te sturen bij het ontvangen van mijn laarzen. Inmiddels meerdere email verder en ook gebeld maar nog niets vernomen over wat het plan is met mijn laarzen. Ik ben niet snel van openbaar negatief doen maar hoop op deze manier is wat te horen.

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:53

misskiry schreef:
Ik ben ook niet zo tevreden met de service. Bijna 2 weken geleden mijn gekochte rijlaarzen opgestuurd naar de dunsborg. Heb de laarzen een half jaar en de rits ging al een tijdje open tijdens het rijden. Afgesproken de laarzen retour te zenden zodat meneer kon beoordelen en eventueel maken. Verzocht een email te sturen bij het ontvangen van mijn laarzen. Inmiddels meerdere email verder en ook gebeld maar nog niets vernomen over wat het plan is met mijn laarzen. Ik ben niet snel van openbaar negatief doen maar hoop op deze manier is wat te horen.


In het afgelopen jaar hebben wij, naar aanleiding van advertenties van ons, aan ongeveer 500 Bokt-leden Ruitersport artikelen geleverd. Blijkens de reacties in 99% van de gevallen naar grote tevredenheid van de klanten.

Een heel enkele keer doet het een klant schijnbaar genoegen om anoniem via een openbaar forum te mopperen.
Zo ook vanavond.
Onder de laatste happen van mijn avondeten zit ik te piekeren wie deze klant kan zijn.
Als u de klant bent die ik denk dat u bent, verbaast mij uw reactie zeer.

Omdat u schijnbaar langs deze weg een reactie wenst, zal ik u die geven.
Geruime tijd geleden heeft u in een outlet actie een paar rijlaarzen besteld.
U heeft het over een half jaar geleden, dit kan goed zijn. In mijn herinnering is het iets langer geleden.
Een aantal weken geleden heeft u laten weten dat u problemen had met de rits van een van de laarzen.
Ik heb u verteld dat u de rijlaarzen kon terugsturen zodat wij uw klacht konden beoordelen.
U heeft toen inderdaad een aantal keer een email gestuurd met de opmerking dat u vond dat de rits erg snel problemen gaf en met de vraag wie de verzendkosten zou betalen van het heen en weer sturen van de rijlaarzen.

Een dag of tien later zijn bij ons rijlaarzen afgeleverd zonder afzender en begeleidend schrijven.
Enkele dagen hierna heeft u gebeld, waarna het voor ons duidelijk was dat de laarzen van u afkomstig waren.
Dezelfde dag is de rits van de betreffende rijlaars beoordeeld waarbij geconstateerd is dat de rits bij extreme belasting ging wijken.
U vervolgens bericht ontvangen dat wij uit coulance de rijlaarzen retour zouden nemen en u een paar nieuwe rijlaarzen zouden leveren. Daarbij is aangegeven dat, omdat het in dit geval geen standaard maat betreft, ongeveer tien dagen zou kunnen duren. Wij hebben om uw begrip hiervoor gevraagd.
Blijkens uw bericht hier vanavond heeft u hiervoor geen begrip.

Wij betreuren dit, doch zijn van mening dat wij de klacht naar behoren hebben behandeld.

Naar verwachting ontvangt u in de loop van deze week de nieuwe rijlaarzen.
Uiteraard hopen wij dat u dit paar met meer plezier zult dragen.

Met vriendelijke groeten,
De Dunsborg Ruitersport

misskiry

Berichten: 205
Geregistreerd: 28-02-07
Woonplaats: Almere Buiten

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:49

Ik denk dat er iets fout gaat met ons email verkeer. Ik heb u meteen gemaild dat ik het briefje was vergeten,dus email met mijn gegevens. En ik heb van u geen email ontvangen. Ik zal even privé contact met u opnemen! Blijkbaar gaat er iets niet goed. Daarom zette ik hier een bericht, in de hoop op reactie.

misskiry

Berichten: 205
Geregistreerd: 28-02-07
Woonplaats: Almere Buiten

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:58

Indien dit de oplossing is kan ik niet meer dan super! zeggen. Spijtig dat wij elkaars email niet ontvangen hebben.

ShannonR
Berichten: 7
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:22

Ik heb 13-09-2013 stijgbeugels gekocht bij de webshop van De Dunsborg ruitershop.
Ik kreeg niks binnen toen heb ik ze gemaild en ik kreeg antwoord terug dat ze een nieuwe levering moesten krijgen van het hoofd magazijn en dat is mijn levering pas woensdag 18-09-2013 in huis zou hebben. Het is nu 20-09-2013 en ik heb ze nog steeds niet binnen.
Leveren ze wel echt uit?
Ik maak me zorgen.

Emma_s_girl
Berichten: 1721
Geregistreerd: 04-07-11
Woonplaats: Westbrabant

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 20:43

Over 2 dagen zou ik me persoonlijk nog geen zorgen maken, maar je kunt natuurlijk voor de zekerheid even bellen.

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:18

Ik zou me ook nog geen zorgen maken. Ik zou morgen gewoon even bellen. Ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van de levering die kan nl ook vertraging hebben opgelopen.

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 21:27

ShannonR schreef:
Ik heb 13-09-2013 stijgbeugels gekocht bij de webshop van De Dunsborg ruitershop.
Ik kreeg niks binnen toen heb ik ze gemaild en ik kreeg antwoord terug dat ze een nieuwe levering moesten krijgen van het hoofd magazijn en dat is mijn levering pas woensdag 18-09-2013 in huis zou hebben. Het is nu 20-09-2013 en ik heb ze nog steeds niet binnen.
Leveren ze wel echt uit?
Ik maak me zorgen.



Goedenavond mevrouw ShannonR.
Wij adviseren u om even in uw mailbox te kijken.
Wij hebben u een e-mail gestuurd met de mededeling dat wij bericht hebben ontvangen dat de betreffende stijgbeugels helaas niet meer voorradig zijn in het hoofdmagazijn van HKM. De beugels worden opnieuw geproduceerd en zijn naar verwachting over ca. 14 dagen weer leverbaar.

Wij hebben u in onze e-mail onze excuses aangeboden voor het ongemak en u de volgende twee opties geboden:
- de stijgbeugels leveren zodra deze weer leverbaar zijn.
- uw order annuleren en het door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening.

Met vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 15:59

Ook ik maak me zorgen. Heb op 10-09-2013 een winterdeken 'gekocht', betaald dus.
Niks binnen, niks gehoord. Ook geen respons op e-mail. :(
Ik zie nu dat ze ook een bokt account hebben dus hopelijk wordt dit gelezen en krijg ik bericht.

Edit: ik lees hier dat er meer mensen ontevreden zijn over de service. Ik hoop dat ik mijn deken spoedig krijg en dan volgende x toch maar weer via Divoza oid bestellen, dan heb je 't de dag erna al in huis :j .

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 16:02

Femke(ll) schreef:
Ook ik maak me zorgen. Heb op 10-09-2013 een winterdeken 'gekocht', betaald dus.
Niks binnen, niks gehoord. Ook geen respons op e-mail. :(
Ik zie nu dat ze ook een bokt account hebben dus hopelijk wordt dit gelezen en krijg ik bericht.


Beste Femke,

Graag even meer informatie. Over welke bestelling gaat het. Ordernummer?
Bestellingen gaan doorgaans dezelfde dag of een dag later de deur uit.
Er is ons geen e-mail bekend over een deken die nog niet verstuurd is.

Vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:06

Hengelo schreef:
Femke(ll) schreef:
Ook ik maak me zorgen. Heb op 10-09-2013 een winterdeken 'gekocht', betaald dus.
Niks binnen, niks gehoord. Ook geen respons op e-mail. :(
Ik zie nu dat ze ook een bokt account hebben dus hopelijk wordt dit gelezen en krijg ik bericht.


Beste Femke,

Graag even meer informatie. Over welke bestelling gaat het. Ordernummer?
Bestellingen gaan doorgaans dezelfde dag of een dag later de deur uit.
Er is ons geen e-mail bekend over een deken die nog niet verstuurd is.

Vriendelijke groeten,

Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport


:
-------------------------------------------------------------------------------------------
> To: Yvonne.Polman1@hotmail.com
> Subject: Betaalstatus gewijzigd [ordernummer 591]
> Date: Tue, 10 Sep 2013 16:31:16 +0200
> From: dedunsborg@hotmail.com
>
> Beste mevrouw Yvonne Polman,
>
> Op 10-09-2013 om 16:31:16 is de status van ordernummer 591 veranderd naar: Betaling succesvol.
>
> Met vriendelijke groet,
> De Dunsborg Ruitersport
-------------------------------------------------------------------------------------------
En gister heb ik jullie gemaild. :j

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:10

We kijken het voor u na.
Zover ik nu kan zien is deze order verzonden. U hoort vanavond of morgen ochtend van mij.
Vriendelijke groeten,
Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:21

Hengelo schreef:
We kijken het voor u na.
Zover ik nu kan zien is deze order verzonden. U hoort vanavond of morgen ochtend van mij.
Vriendelijke groeten,
Meindert Hoogeweegen
De Dunsborg Ruitersport


Oke.. dat baart mij enigszins zorgen. Bedankt :j

Hengelo
Berichten: 60
Geregistreerd: 12-12-12

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:35

Ik kan vanuit mobiel nu op zaterdag avond niet in het programma van de transporteur.
Maar als de deken niet is afgeleverd op uw adres krijgt u gewoon uw deken of uw geld terug.
Desnoods sturen we een nieuwe.
U hoort van mij.
Vriendelijke groeten, Meindert Hoogeweegen

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:38

Oke dat is heel fijn, ik hoor van u!

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 17:56

Wel zo netjes om hier nog even te melden dat het inderdaad is gegaan om een misverstand door een probleem bij de postbezorger. Ondertussen heb ik een andere deken uitgekozen en had deze 2 dagen erna al binnen :j .

Pien28
Berichten: 365
Geregistreerd: 24-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:58

Prima zaak de Dunsborg. Goede ervaring mee. Groot assortiment inde winkel, vriendelijke mensen.

Enige tijd geleden adverteerde Dunsborg op Boktmarkt met Ariat rijschoenen van 249 euro voor 149 euro.
In de winkel in Hengelo stonden toen alleen de Ariat schoenen van 249 euro die heb ik toen gekocht , ze zaten , en zitten nog steeds, geweldig.
Thuisgekomen zag ik dat de advertentie nog steeds op Bokt stond, dus schoenen met 100 euro korting.
Na 1 telefoontje werd er direct 100 euro teruggestort op mijn rekening.
De eigenaar? in de winkel kon de advertentie niet zelf verwijderen zei hij. Ik heb het idee dat de eigenaar niet zo handig is op internet.
Maar de service was prima.

elinebakker

Berichten: 5547
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 10:57

Wat ik niet helemaal snap is dat velen al beginnen te piepen zonder even moeite te hebben genomen om te bellen? Kijk met emailcontact kan er altijd wat fout gaan, je belt even en je weet direct hoe en wat.. Scheelt een hoop negativiteit ;)

Ik heb eind vorige week een jas besteld met borduring, was in de aanbieding. Is vrijwel direct geleverd (zat een weekend tussen) en borduring is heel mooi geworden. Erg tevreden!

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 15:31

ik woon in Noord Holland en kende De Dunsborg tot voor kort niet. Via een advertentie op marktplaats kwam ik op hun site. Ik was op zoek naar een echte waterdichte deken, aangezien mijn Pagony Tiger regendeken van Divoza compleet doorgeslagen was. Ik heb gebeld met het verzoek om uitleg in hoeverre een deken echt waterdicht is. Ik was prettig verrast over de uitgebreide uitleg en de tijd die ik kreeg om allerlei vragen te stellen. Ik heb een deken besteld en die is binnen een week geleverd.
Tot op heden vind ik de deken prima, maar de echte regendagen moeten nog komen, dus nog even afwachten wat de deken allemaal aankan. In elk geval ben ik over de klantvriendelijkheid zeker tevreden.
Als ik hier lees wat de Dunsborg onderneemt bij klachten ben ik opnieuw blij verrast: zelfs na twee jaar nog geld terugsturen, terwijl het niet hun fout is. Ik ken heel wat bedrijven die dat zeker niet zouden doen.
Aangezien de website mij ook aanspreekt ben ik zeker van plan meer bij de Dunsborg te gaan bestellen.
Ik hoop op nog veel meer goede ervaringen. :)

Ben het trouwens met Elinebakker eens dat je eerst gewoon persoonlijk contact opneemt. Een evt oproep tot contact via dit topic kan natuurlijk wel, maar lijkt me dat een telefoontje ook wel werkt.

Overigens mag ik mijn doorgeslagen regendeken opsturen naar Divoza en gaan zij kijken of er een oplossing mogelijk is. Dus ook dat klinkt als prima service.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:32

Beetje laat mss, maar ik wilde toch mijn ervaring hier laten weten.

Ik vond via dit topic en bokt markt de Dunsborg ruitersport. Ze hadden een Rambodeken in de aanbieding die ik wel interessant vond. Heb via PB contact met ze opgenomen, en ik kan niet anders zeggen dan top service. Ben uiteindelijk met een andere Rambo geslaagd :D Maar echt alles netjes via de PB, snel verzenden, en super prijzen. Ik ben dus zeer tevreden +:)+

ingvdh

Berichten: 6383
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: De Dunsborg ruitersport ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:03

ik kan ook niet anders dan positief zijn, ik had besteld via de HKM site, een paar dagen na betaling werd het pakje keurig bezorgd. Alles prima in orde!

Belker

Berichten: 15375
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:02

Positieve ervaring.
Zondag besteld en vandaag in huis. Ik werd keurig via de mail over de stand van zaken geinformeerd.