Rusthuis gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mrm

Berichten: 3
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: Brunnepe (Kampen)

Rusthuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 13:28

Door hoornzuil en artrose kan ik mijn lieve en trouwe viervoeter helaas niet meer berijden. Hij moet met de VUT maar daar heb ik zelf, wonende in een kleine stad, geen mogelijkheden toe.

Bij wie mag Oscar zijn laatste dagen slijten of wie heeft er tips voor me? Hij is heel braaf en een echte knuffelaar, zo groot als 'ie is. Hij hoeft niet aan de medicijnen of pijnstillers te blijven als 'ie niet meer hoeft te werken.

Als ik Oscar een goed pensioen kan geven, heb ik er gerust enige kosten voor over maar geen pensio(e)nstalling. Als je zijn nieuwsgierigheid en speelsheid ziet, weet je dat 'ie nog zin heeft in het leven! Alvast bedankt voor suggesties en tips!

P.S. Voor een foto ga naar http://www.paardentekoop.net/advertentie/7913.

_Melissa

Berichten: 849
Geregistreerd: 08-08-06
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den ijssel

Re: Rusthuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 13:36

http://www.klavertje4.net

misschien is dit iets voor je? een stalgenotdn heeft haar paard daar ook staan en ze is er reuze blij mee!

_Melissa

Berichten: 849
Geregistreerd: 08-08-06
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den ijssel

Re: Rusthuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 13:37

sorry niet goed gelezen! ik zie dat je geen stalling waar je moet betalen zoekt! sorry

mrm

Berichten: 3
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: Brunnepe (Kampen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 14:12

Toch bedankt voor je snelle reactie maar ik heb het helaas niet zo breed dat ik twee stallingen kan (of wil) betalen als ik straks naar een nieuw paard ga zoeken.

Jolien87

Berichten: 17418
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Rusthuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 16:31

Wellicht kan je hier kijken:
www.sense4horses.nl Zij hebben diverse locaties met rusthuizen.
Van eventuele kosten weet ik niets, maar ik ken ze toevallig omdat een bekend paard van me destijds naar hun toe ging.

mrm

Berichten: 3
Geregistreerd: 25-08-10
Woonplaats: Brunnepe (Kampen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 16:40

Dank voor je reactie maar die website had ik al eens gezien en komt overeen met pensionstalling wat dus boven mijn stand gaat. /3