Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DaniOx
Berichten: 156
Geregistreerd: 31-01-12
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 11:49

Ohhh neee!! Ik heb dus ook ruim 2 weken geleden wat besteld en ik heb hetzelfde gezeur met deze webshop! Vriendin had het snel binnen dus ik dacht dan ga ik daar ook bestellen. Een hoofdstel met vliegenspray en zadelvet. Emailtje gestuurd dat ik nog niets ontvangen had, krijg je een email terug dat ze inderdaad op wedstrijd waren en dat het die week bij hun binnen moet komen en dan meteen naar mij opgestuurd wordt via postnl. Dat was vorige week en ik heb nog niets binnen!! Heb nu een mailtje gestuurd dat ik het wel erg lang duren vind en dat ik dit weekend les heb. Zou wel heel erg fijn zijn als ik alles binnen heb voor die tijd. Maar ben er nu bang voor. Ik heb nu een telefoonnummer die na 17 uur bereikbaar is dus die ga ik vanmiddag maar eens proberen. Op de site kan je alleen emailen. Ik vind dit echt super slordig!! Zo wil je toch niet bekent staan op bokt? Kom op zeg wat een slechte service is dit!!!!
Het is mijn eerste keer bestellen op deze site, maar weet niet of ik dit nogmaals doen ga, zeker na het lezen van jullie ervaringen!!
En dan krijg je ook nog eens van Agradi een mailtje binnen dat je zadeltas ook te laat komt :'( Kreun!! Maar goed die mailen tenminste netjes binnen de verwachte leverdatum dat het later wordt. Dan weet je waar je aan toe bent.

Ik hoop zo dat het voor het weekend binnen is!!!

TS heb jij je spullen of je geld nu al binnen???

Rumpleteaser

Berichten: 5610
Geregistreerd: 04-09-09
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:54

Wat gek, ik bestel hier regelmatig en heb nog nooit iets vervelends mee gemaakt.

Ja, een paar sporen die wat later kwamen. Maar dat werd me vooraf verteld, plus een datum wanneer ze wel zouden komen.
Plus ik heb de keuze gekregen om van mijn bestelling af te zien (niet gedaan). De rest van mijn bestelling hebben ze toen vast vooruit gezonden.
Alleen maar goede ervaringen dus hier :)

DaniOx
Berichten: 156
Geregistreerd: 31-01-12
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:30

Gelukkig, ben vandaag netjes terug gebeld. Het hoofdstel had nog meer vertraging maar was binnen gekomen. Allen de vliegenspray nog niet. Ze hebben meteen het hoofdstel en het zadelvet opgestuurd en donderdag komt de spray binnen dus krijg ik die meteen daarna. Pff wat een opluchting!!
TS hoe is het nu met jouw spulletjes?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27985
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 08:48

Ik heb alles afbesteld, heb het geld wel allang netjes teruggekregen, maar ik had liever gewoon op tijd mijn spulletjes gehad. Voor mij geen herhaling meer denk ik.

DaniOx
Berichten: 156
Geregistreerd: 31-01-12
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:26

Ik heb gister het hoofdstel en het vet binnen gekregen. Erg jammer TS dat het zo bij jou gegaan is.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27985
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 12:29

Ja ik vind het ook jammer. Helemaal omdat ik nu twee keer moet nadenken voor ik ooit weer iets ga bestellen bij ze. Terwijl ze hartstikke mooie spullen hebben!

DaniOx
Berichten: 156
Geregistreerd: 31-01-12
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:30

Ja inderdaad. Maar heb je ze hier ooit wel persoonlijk ook over gesproken?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27985
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 12:31

Alleen per mail, aangezien ze telefonisch niet te bereiken waren :Y)

branki

Berichten: 564
Geregistreerd: 24-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:50

Ik denk erover om een stormshields deken te bestellen en na het lezen van dit topic laat ik het toch maar onder rembours komen. Deken kost dik 100 euro en om dan vooruit te betalen en misschien weken/maanden te moeten wachten heb ik niet zo'n zin in.
Ben benieuwd. Heb nog wel een andere deken, dus het is niet direct een ramp als het lang duurt. Maar ik heb ook weer niet heel veel geduld als ik iets graag wil hebben :):)

Elevien

Berichten: 943
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 16:22

Mijn ervaringen zijn wisselend. De eerste keer werd het keurig op tijd bezorgd, de tweede keer duurde het 1,5 week terwijl er 1-2 werkdagen bij stond. Prima dat het 1,5 week gaat duren, maar meld dat dan even. Desnoods na de bestelling er nog een mailtje achteraan sturen met de mededeling dat je niet alles op voorraad hebt en de levertijd iets langer duurt.

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 16:43

Elevien schreef:
Mijn ervaringen zijn wisselend. De eerste keer werd het keurig op tijd bezorgd, de tweede keer duurde het 1,5 week terwijl er 1-2 werkdagen bij stond. Prima dat het 1,5 week gaat duren, maar meld dat dan even. Desnoods na de bestelling er nog een mailtje achteraan sturen met de mededeling dat je niet alles op voorraad hebt en de levertijd iets langer duurt.

Die ervaring had ik ook inderdaad. Het bleek achteraf een iets langere levertijd te hebben, maar meld dat dan gewoon even! Ik vind het echt geen ramp om iets langer te wachten maar als er 1-2 dagen voor staat en na 2 weken heb je nog niets binnen dan ga je je toch afvragen of er niet iets mis is gegaan. Iets betere/meer communicatie vanuit dit bedrijf zou denk ik een hoop gefrustreerde/geïrriteerde klanten schelen.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27985
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 16:52

Eliine schreef:
Iets betere/meer communicatie vanuit dit bedrijf zou denk ik een hoop gefrustreerde/geïrriteerde klanten schelen.


Dát is het dus vooral. Ik heb meestal niet echt haast met mijn bestellingen. Gewoon leuk, voor de heb, of voor erbij. Als ik echt wat nodig heb, koop ik het vaak wel IRL. Dus wachten vind ik meestal helemaal niet erg. Maar dan wil ik daar wel graag van op de hoogte gesteld worden. En is het niet actief, laat ze dan toch iig bereikbaar zijn als ik zelf besluit te bellen (en dat doe ik écht niet na twee dagen te laat). Dus met betere bereikbaarheid en meer communicatie en openheid naar de klant toe zou er al een hoop gewonnen zijn :j

turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 17:03

Hier hetzelfde verhaal eigenlijk.
Alles komt wel, maar duurt vaak twee weken (terwijl op de site 1 tot 2 werkdagen staat aangegeven).
En we zijn tegenwoordig natuurlijk verwend met het 'vandaag besteld, morgen geleverd' principe, dus dan valt dat een beetje tegen.

Maar alles is (uiteindelijk) wel aangekomen, dus dan ben je allang blij.

TaeBo

Berichten: 436
Geregistreerd: 27-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 06:51

Ik ga me nu toch wel zorgen. nu ik dit alles lees...

Ik heb 2.5 week geleden de Stormshield regendeken besteld, met de bedoeling dat als deze goed zit, ik ook de 220g en 380g er achteraan bestel (aangezien zij de enige zijn in NL die deze dekens verkopen), maar tot op heden geen deken. Ik heb geprobeerd te bellen, mailen en ik heb smsjes gestuurd, maar helaas...geen enkele reactie!! _-:( -:(-

Ik heb een 3.5 jarige die volop in de groei is, daarom zn dekens van vorig jaar niet meer past en nu langszaam in een teddybeer verranderd...dus ik heb die deken ASAP nodig!!

Weet iemand nog een andere leverancier voor de Stormshield dekens??? :?

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:33


Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:44

Taebo ze komen uiteindelijk wel toe :D geen idee waar je ze nog kan krijgen :n

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 22:32

Ik heb vorig jaar ook een deken besteld via de UHG-shop. Het duurde lang, maar uiteindelijk de deken wel gekregen en zeer tevreden, echt een super deken! Nu wil ik er nog een ongevoerde deken bij. Ik had het idee om hem af te gaan halen, misschien gaat dat beter, maar ik krijg nu ook geen contact. Terwijl ik van de zomer nog wel snel contact met ze kreeg. Heel jammer. Zelf iets kopen uit amerika heb ik nog nooit gedaan, en ik vind dat toch een beetje eng...

TaeBo

Berichten: 436
Geregistreerd: 27-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 07:33

Jaaaa mensen...ik heb bericht van UHG!!! *\o/* De deken komt dinsdag binnen!! Ik wil m ophalen, dan heb ik m eerder. Even kijken of ze weer terug reageren op mijn mail...Deze week gaan ze de 220 en 380 grams bestellen, de volgende order is volgende maand pas weer, dus ik laat ze maar gelijk komen! :j

Emma_s_girl
Berichten: 1721
Geregistreerd: 04-07-11
Woonplaats: Westbrabant

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 19:52

Heb ook een mail terug gehad, nee zelfs 2 inmiddels. Had om informatie betr. dekens gevraagd.
Wat ik eruit opmaak is dat ze ongeveer 1x per maand een order plaatsen en dat het dan zo'n 2-3 weken duurt voordat de spullen hier zijn. Dat is volgens mij de reden waarom het soms zo lang duurt.
Het zou handiger zijn als ze dat ook op de site zouden vermelden.
Nu gaat er maandag middag een bestelling de deur uit. Dus alles wat voor die tijd besteld wordt over 2-3 weken uitgeleverd.

Satermo

Berichten: 22
Geregistreerd: 27-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:44

Ook ik zie al deze berichten natuurlijk te laat! Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan en betaald en niets gekregen en nog erger , niet gehoord! Krijg geen reactie op mijn mail en als ik ze bel krijg ik de voicemail van Hans Bos van KPN???
Ik vertrouw er helemaal niets van en moet er maar eens langs gaan denk ik.
Iemand nog recente ervaringen??

Gr

MissPK

Berichten: 1315
Geregistreerd: 12-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:02

Ja hoor hier recente ervaring, een slechte wederom -O-

Winterdeken besteld 27-9 en is nu nóg niet binnen.

2 weken terug gebeld, ingesproken geen bericht terug. Ook gemaild en ja hoor wel antwoord, de douane hield de boel op maar er zat schot in de zaak, hoe toevallig is dat vlak na mijn mail?! :roll:

Nou goed ze zouden vorige week vrijdag of zaterdag de deken opsturen,kreeg idd bericht dat er iets was aangemeld op het postkantoor en daar bleef het bij de rest van de week.
Gisteren weer gemaild wanneer ze nou die deken daar dachten te gaan brengen en hoe toevallig is dat?! Nu is eindelijk mijn pakketje ook echt op het postkantoor aangekomen, hoera!! ^)

Op de site geven ze nog steeds aan levertijd van 9 tot 14 werkdagen en geen woord van hun over de 2 maanden die ik al wacht he, asociaal vind ik het! :(

EllyC

Berichten: 8138
Geregistreerd: 18-12-07

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:23

Hans doet meestal wel reageren (uiteindelijk) maar het blijft een zooitje in niet reageren en levertijden. Jammer want hebben leuke goede produkten.

DaniOx
Berichten: 156
Geregistreerd: 31-01-12
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:35

Volgende keer maar zelf uit amerika laten halen. Dit is echt 3x niets!!! Balen dat t zo gaat hoor!!!

Satermo

Berichten: 22
Geregistreerd: 27-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:29

Het lijkt wel of ze inplaats van hun mail naar bokt kijken want ook ik heb ineens reactie....
en je raad het al... Het moet nog uit Amerika komen... Inderdaad vlg keer beter zelf in Amerika bestellen dan gaat het sneller

Knakkertje

Berichten: 223
Geregistreerd: 29-08-07
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:53

Ik wacht ook al ruim een maand op mijn deken.... Meerdere mails gestuurd maar geen reactie. Ik geef ze nog een een dag de tijd om te reageren anders annuleer ik de bestelling.