Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Rije schreef:Dat herken ik Aurora! De mails klinken zeer begripvol en verontschuldigend, maar daar heb je zo weinig aan...
Ik had mijn spullen eigenlijk besteld voor een oefenwedstrijdje 11 maart (!!!). Die ging wegens rhino niet door, maar was dat wel zo geweest, dan had ik mooi een probleem gehad...
Maar het vreemdste vind ik nog dat ze telefonisch compleet onbereikbaar zijn. Het eerste waar je voor zorgt als je een bedrijf wilt dat goed bekend staat, is toch een goede bereikbaarheid! Ik heb gewoon nog nooit iemand aan de lijn gekregen in die talloze keren dat ik heb gebeld! Een voicemail inschakelen of antwoordapparaat aanschaffen is toch wel het minste dat je kunt doen lijkt mij...
Rije schreef:Ja ik heb inmiddels ook mijn benodigde spulletjes maar uit de USA laten komen en dat is al verstuurd! Nog even op de douane wachten, maar da's logisch. En het is iig al meer dan ik van UHG ooit heb gehoord!
Ik vind jouw ervaringen ook verre van professioneel klinken. Een concours? Vakantie? Daar heeft de klant toch geen boodschap aan?