Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelanieB

Berichten: 25871
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 16:15

Ik heb uiteindelijk nooit meer een reactie van ze gehad. Heb mm verlies maar genomen en via marktplaats verkocht. (Waar ik daarna nog van iemand een reactie kreeg die ook bij uhg masker had besteld en nooit kreeg) :n

Ze hebben de ballen niet op mn mail (of messenger of telefonisch) in te gaan.

Hopelijk krijgen jullie je spullen snel. Ze leren er idd niks van.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 01:40

Het is toch raar, als ze ergens staan met de stand, hebben ze best veel spullen bij zich. Laatst behoorlijk wat maskers en vliegendekens ook.

Prince

Berichten: 2452
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 07:37

Tessebes schreef:
Oooo jeee, ik heb er net wat besteld en nu lees ik dit. Ik ben benieuwd...


Hetzelfde, ik heb gisteren een bestelling gedaan en lees dit topic vandaag :(. Heb vliegenmasker besteld omdat pony last heeft van haar ogen.

nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:06

Ik wacht inmiddels al twee weken op het vliegenmasker.

Contact opgenomen via het contactformulier en via facebook maar krijg geen antwoord. Ik heb met PayPal betaald dus ga nu maar via daar mailen.

Jammer dat ik dit topic niet eerder gelezen had, dan had ik het bij de minihorseshop besteld en al twee weken in huis gehad.

Bizar dat deze online shop zo kan blijven bestaan en eeuwig zonde want ze bieden mooie spullen aan.

Lughnassadh

Berichten: 1813
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:42

Nou, ik heb mijn pad! Eindelijk! Gelukkig ook de goede. Ik bestel hier dus echt nooit meer wat!

Joyce01
Berichten: 9
Geregistreerd: 01-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:10

Eigelijk altijd positieve ervaren

Prince

Berichten: 2452
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:29

Prince schreef:
Tessebes schreef:
Oooo jeee, ik heb er net wat besteld en nu lees ik dit. Ik ben benieuwd...


Hetzelfde, ik heb gisteren een bestelling gedaan en lees dit topic vandaag :(. Heb vliegenmasker besteld omdat pony last heeft van haar ogen.


Helemaal goed gegaan :j. Maandag besteld, vandaag ontvangen en in de tussentijd ook reactie op mijn mail gehad.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78543
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 23:24

Ik heb meermalen daar besteld en alle keren een goede ervaring. Maar, ik weet dat ze alles importeren en niet alles op voorraad hebben. En dan kan het lang duren. Ik vraag ook altijd voor ik bestel of het artikel op voorraad is, gewoon via pb hier op bokt.

TessebesJarig

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:30

Mijn pakketje ligt bij de buren, ben benieuwd... Vanmiddag even ophalen.

Ik denk dat communicatie hier het codewoord is. Geef gewoon even door dat het een weekje langer duurt, dan zit de besteller, die al betaald heeft, niet in onzekerheid.

Lughnassadh

Berichten: 1813
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:38

Tessebes schreef:
Ik denk dat communicatie hier het codewoord is. Geef gewoon even door dat het een weekje langer duurt, dan zit de besteller, die al betaald heeft, niet in onzekerheid.

Dit dus. Als op de site staat levertijd 5-10 werkdagen dan ga ik er als klant van uit dat dat zo is. Dan moet ik niet hoeven navragen of het op voorraad is. De winkelier heeft de verantwoording om mij te berichten dat het besteld moet worden. En elke levertijd er dan op zit. Heb je artikelen die per definitie besteld moeten worden uit het buitenland vermeld dat dan gewoon eerlijk. Buiten dat is niet reageren op mail/telefoon gewoon een no go vind ik.

nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 10:55

Bij mijn vliegenmasker stond een levertijd van 1-2 dagen. Ik heb het na 2,5 week ontvangen. Op mails en Facebook PB werd 1 x na 1,5 week gereageerd met de mededeling dat het niet op voorraad was maar die week zou binnenkomen.
Ik heb toen aangegeven dat ik het graag dan dat weekend zou ontvangen omdat ik anders wilde annuleren. Daarop kreeg ik ook geen reactie.

Het is er gelukkig maar ook ik bestel hier nooit weer iets. Ik vind het oprecht niet eens erg als iets niet op voorraad blijkt te zijn of langer duurt maar communiceer dat dan proactief zodat je als klant een keuze hebt m.b.t. hoe dringend je iets nodig hebt en of je erop kunt/wilt wachten.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27985
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 19:45

Neonlight schreef:
Ik heb meermalen daar besteld en alle keren een goede ervaring. Maar, ik weet dat ze alles importeren en niet alles op voorraad hebben. En dan kan het lang duren. Ik vraag ook altijd voor ik bestel of het artikel op voorraad is, gewoon via pb hier op bokt.


Tegen beter weten in....

Ik zag een prachtig hoofdstel op de site en besloot bovenstaand advies op te volgen en vóór aankoop eens te vragen hoe lang het zou duren voordat ik mijn bestelling in huis zou hebben. Letterlijk erbij gezet dat ik deze stap nam na slechte ervaringen. Antwoord duurde al wat lang, en nou had ik geen haast, maar ze zou gaan nakijken hoe lang het zou gaan duren. Let wel: op de site staat zoals altijd 1-2 werkdagen. Ze zou er 'morgen' gelijk op terugkomen. Dat is inmiddels alweer anderhalve week geleden dus wéér mijn aankoop elders gedaan, waar trouwens bliksemsnel en accuraat op al mijn vragen werd gereageerd. Ik heb er nog maar een bericht achteraan gedaan waarin ik nog even aangeef dat ik geen interesse meer heb, inclusief eerlijke reden. Geen idee of ik daar nog wat op terug krijg. Gelukkig hoef ik deze keer niet op mijn geld te wachten...

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 23:49

Ik blijf dat apart vinden hoor. In een stand hebben ze echt wel wat bij zich. Laatste keer dat ik de stand zag, veel vliegenmaskers en dergelijke, deze zomer was dat.

Misschien moet iemand ze een link van dit topic sturen? Of ze verdienen genoeg aan de stand verkoop en hun vaste klanten??

Ik loop in ieder geval door, want alles is ook wel ergens anders te koop. Zo ga je nooit met klanten om.

hondjewaf
Berichten: 68
Geregistreerd: 13-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:16

Ik heb helaas een singel besteld bij UHG shop. Levertijd zou 2 tot 7 werkdagen zijn. Zijn nu 12 werkdagen verder. Heb twee keer gemaild, via facebook bericht gestuurd, krijg geen enkele reactie. Ik wacht nog even af en dan maar erachter aan bellen. Dat de levertijd langer wordt dat kan uiteraard een keer gebeuren, maar wees wel zo netjes om dit dan te melden of in elk geval reageren op berichten van de koper. Had ik dit topic maar eerder gezien dan had ik het daar nooit besteld.

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:50

hier ook ellende 25-08 besteld 1-2 werkdagen geleverd en nog niet binnen krijg geen contact via bijde 06 nummers gemaild en via fb geen enkel contact mogelijk lijkt wel terwijl ik mn producten volgende week toch echt nodig heb :(

hondjewaf
Berichten: 68
Geregistreerd: 13-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:55

Ze zijn inderdaad telefonisch ook niet bereikbaar. Ik had daar juist besteld omdat de levertijd niet zo lang was volgens hun site en ik die singel ook met spoed moet hebben. Maar weer een berichtje via FB gedaan. Heeft iemand ze onlangs nog wel ergens met een stand gezien?

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:46

Ze stonden bij Diamond League wedstrijd in Ermelo en staan bij de DRHA shows in Grathem met genoeg spullen altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:35

superpony schreef:
Ik blijf dat apart vinden hoor. In een stand hebben ze echt wel wat bij zich. Laatste keer dat ik de stand zag, veel vliegenmaskers en dergelijke, deze zomer was dat.

Misschien moet iemand ze een link van dit topic sturen? Of ze verdienen genoeg aan de stand verkoop en hun vaste klanten??

Ik loop in ieder geval door, want alles is ook wel ergens anders te koop. Zo ga je nooit met klanten om.


Vind het niet zo apart, zou mij niet verbazen dat ze hun stock niet 100% in orde hebben. Ze zijn weg op een evenement, verkopen daar redelijk wat, ondertussen blijven de bestellingen op de website door lopen, ze komen terug en oh jee... 2/3 bestellingen voor producten die zijn verkocht op de beurs.

Als je niet perfect bijhoud wat je mee neemt op beurs (dus je haalt het geen dat je mee neemt tijdelijk uit de online stock, zodat het niet, of beperkt, kan besteld worden) dan loopt het al heel snel fout.

hondjewaf
Berichten: 68
Geregistreerd: 13-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:55

Ik heb nu wel een track en trace code, dus als het goed is komt de singel morgen aan *\o/* . Jammer dat ze verder nergens op gereageerd hebben. Bestel er ook nooit weer wat.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:34

DeMolenhoek, de shop ligt altijd vol genoeg. Die problemen krijg je pas als er dingen op gaan en je je voorraad niet goed bijhoudt. Normaal gesproken weet je na een tijdje wat hard gaat en wat niet. Daarnaast kun je het melden op de site wat op voorraad is en wat x aantal dagen levertijd heeft. Als ik ergens iets wil bestellen, wat niet op voorraad is, kan ik bijv mailen, wanneer dit wel weer het geval is. Als een shop dan snel reageert, wacht ik het misschien af tot et weer voorradig is. Al met al, is alles goed bijhouden en goed reageren op ( potentiele ) klanten altijd belangrijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:42

Ja dat bedoel ik ook. Als je jou stock niet goed bij houd ben je verkeerd bezig. De beurs was daar maar een voorbeeld van. En meer bijbestellen vanuit het buitenland is niet altijd evident, ivm douane. In deze winkel ontbreekt goed management en blijkbaar ook respect, anders antwoord je wel...

Sheeltje2

Berichten: 1769
Geregistreerd: 15-09-13
Woonplaats: Abbekerk

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 16:49

Ja jeej hier ook ik heb ze vandaag telefonische eindelijk te pakken gekregen morgen m'n pakketje binnen :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27985
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 17:42

Het probleem is niet eens zozeer het niet bijhouden van voorraad :n Ze adverteren met artikelen die ze zelf nog uit Amerika moeten bestellen! Dus de voorgestelde levertijd van 1-2 werkdagen weten ze van tevoren van dat ze die nooit kunnen waarmaken. Zal vast niet voor alles gelden maar toevallig wel voor die artikelen die ik destijds had besteld.

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 00:24

Er zijn meer western shops in Nederland en zeker niet alles komt uit de USA. Maar als dat wel daar besteld wordt, weet je dat als winkel.
Ik loop er wel langs of doorheen en kan me niet voorstellen dat ze nog zoveel apart in de USA moeten bestellen. Zeker zoals hier laatst werd besproken met vliegenmaskers die er volop waren.
Maar goed, er zijn meer shops.

TessebesJarig

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen western webwinkel UHG-shop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 16:44

Ik moest de crusador legguards hebben. Ik kan me goed voorstellen dat ze die niet in alle maten op voorraad hebben.