Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Prince schreef:Tessebes schreef:Oooo jeee, ik heb er net wat besteld en nu lees ik dit. Ik ben benieuwd...
Hetzelfde, ik heb gisteren een bestelling gedaan en lees dit topic vandaag . Heb vliegenmasker besteld omdat pony last heeft van haar ogen.
Tessebes schreef:Ik denk dat communicatie hier het codewoord is. Geef gewoon even door dat het een weekje langer duurt, dan zit de besteller, die al betaald heeft, niet in onzekerheid.
Neonlight schreef:Ik heb meermalen daar besteld en alle keren een goede ervaring. Maar, ik weet dat ze alles importeren en niet alles op voorraad hebben. En dan kan het lang duren. Ik vraag ook altijd voor ik bestel of het artikel op voorraad is, gewoon via pb hier op bokt.
superpony schreef:Ik blijf dat apart vinden hoor. In een stand hebben ze echt wel wat bij zich. Laatste keer dat ik de stand zag, veel vliegenmaskers en dergelijke, deze zomer was dat.
Misschien moet iemand ze een link van dit topic sturen? Of ze verdienen genoeg aan de stand verkoop en hun vaste klanten??
Ik loop in ieder geval door, want alles is ook wel ergens anders te koop. Zo ga je nooit met klanten om.