Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
joyca schreef:vind het echt geen stijl en wat kan ik er nog aan doen om toch zo snel mogelijk mijn geld te krijgen?
heeft er iemand nog meer ervaringen met deze winkel??
E_v_a schreef:Ik heb precies hetzelfde.
Ik had een deken besteld na 30 dagen deze nog steeds niet ontvangen en ook geen bericht gehad. Toen heb ik gemaild. En de deken was nog niet leverbaar. Daar zou ik bericht van gehad hebben, wat ik nooit heb gehad.
Ik had de deken maar geannuleerd en zou zsm mijn geld terug krijgen maar uiterlijk binnen 30 dagen.
Ook deze 30 dagen zijn al om en heb mijn geld nog niet terug.
Heb haar al gemaild maar ik krijg ook niks terug
AJH69 schreef:Ik heb inmiddels juridische stappen ondernomen. Ik annuleer een bestelling, dit wordt bevestigd en mijn geld zal worden teruggestort. De koop is ontbonden. In plaats daarvan wordt er helemaal niets teruggestort en wordt me zonder opdracht toch na weken een pakket toegezonden. Omdat dit ongevraagd is, mag het 'retour afzender' worden gezonden volgens de wet, wat ik heb gedaan. Nu wordt mij verweten dat het pakket niet retour is aangekomen, en dat ik 'dus' mijn geld niet terug krijg. Ik had géén bestelling staan, ze geeft toe een fout te hebben gemaakt, maar laat mij opdraaien voor die fout: geen geld terug. Wettelijk is dat onjuist, zo is ook bevestigd door een juridisch adviseur. Ik had namelijk geen koopovereenkomst, en de annulering is mij bevestigd. Alles wat daarna gebeurt, is voor verantwoordelijkheid van de verzender. Bah .