Ervaringen Summerhorsefashion

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Ervaringen Summerhorsefashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 08:41

Hoi!

Ik vroeg mij af wie hier nog meer slechte ervaringen heeft met summer horse fashion.

Ik heb daar in september reflectie spullen, een lampje en een voerbak besteld. De spullen zouden direct leverbaar zijn. Na een week had ik nog niets ontvangen. Ik ben gaan mailen en er was vertraging. Na een week weer niets te hebben gehoord of gekregen heb ik gemaild mijn geld terug te willen (had de spullen al een tijdje nodig). Toen waren de spullen behalve de voerbak verzonden.

Toen ik de spullen 3 dagen later kreeg was 1 ding verkeerd en het lampje ontbrak. Na mailen zou die worden nageleverd. Toen het lampje werd geleverd zat daar geen verpakking omheen en het pinnetje was ook een stukje afgebroken. En ook deed het lampje het niet terwijl dit wel zou moeten volgens de site. Ik heb direct gemaild en moest kijken of het lampje verwisseld kan worden.

Nu lukt mij dat niet en heb ik dat inmiddels 3x gemaild in 3 weken maar niets meer gehoord. Ik vind dit toch erg vervelend al is het maar 9 euro.

Hebben meer mensen hier slechte ervaringen mee en hoe is het opgelost?

kippiekipp

Berichten: 2898
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:11

Misschien Lindy even een pbtje sturen hier op bokt? dan kan je ook zien wanneer ze je bericht gelezen heeft.

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen Summerhorsefashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 11:12

Is zij de eigenaar van het bedrijf?

kippiekipp

Berichten: 2898
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Klazienaveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:13

:j je kan het terugvinden in haar onderschrift

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen Summerhorsefashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 11:14

Aah okee, ga ik dat nog een keer proberen.

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:03

Hoi Aurora,

Late leveringen waren we ons van bewust en we hebben ook drastische maatregelen genomen omdat dit totaal niet onze stijl is.
We zijn gestopt met onze huidige leverancier hebben vele klanten hier over gemaild en zijn veel nieuwe samen werkingen aangegaan met directe leveranciers.
Onze voorraad is vergroot, zodat we nog sneller kunnen leveren. Leveringen duren 1 a 3 dagen, wat niet op voorrraad is is er met 3 a 7 dagen.
Is iets tijdelijk niet meer leverbaar wordt het of in backorder geplaatst met de levertijd er bij of wordt het geld terug gestort, wat we direct verwerken.
Onze vorige leverancier leverde gewoon niet uit en bestelde helaas soms dingen ook niet zonder ons op de hoogte te stellen waardoor wij ook niet wisten waar we aan toe waren. ( we zitten nog steeds op leveringen te wachten van onze vorige leverancier besteld in oktober )

Wat ik had begrepen uit jouw mail was dat je niet wist hoe je de batterij moest vervangen of er in moest doen.
Ik heb nooit begrepen dat hij stuk was en dat hij zonder verpakking is geleverd vind ik al helemaal slordig ( het werd vanuit onze leverancier vertuurd om het leveren wat in te korten omdat het allemaal veelste lang duurde ) Alles wat wij op voorraad hebben is in 1 a 3 dagen binnen ( dit is vanaf 5 november ingegaan we zijn per direct gestopt met de huidige leverancier )
Als hij daadwerkelijk stuk is zou je mij dan even via PB je naam etc willen mailen dan stuur ik je een nieuw lampje op. Alleen wordt het dan wel 1 van ons eigen merk, maar in de verpakking en 1 die het doet .

Ik wil kippiekip nog ff bedanken die mij op de hoogte stelde van het topic. Dank je wel.

Groetjes Lindy.

( we hebben een zakelijk account op bokt summerhf )

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen Summerhorsefashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 12:17

Ik heb je gelijk een pb gestuurd en super dat je zo snel reageert, dat vind ik echt fijn om te horen! Ik denk zeker dat we tot een oplossing komen en dat vind ik erg aardig!

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Ervaringen Summerhorsefashion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:20

Natuurlijk komen we tot een oplossing, maar het is ook grotendeels mis communicatie geweest want wij hadden begrepen dat het om het vervangen of om een batterij er in doen ging.

Ik ga je order er bij pakken en je een nieuwlampje versturen morgen gaat hij de deur uit en maandag heb je hem dan denk ik binnen

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen Summerhorsefashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 10:23

Ik heb gelukkig direct daarna een nieuw lampje ontvangen en ben super blij met de service!