weten jullie restaurants /pannekoekenhuis waar je je paard kan stallen als je daar wat wilt eten? ik heb al gegoogled maar er komt alleen ietsin de lage vuursche uit weet iemand hoe deze heet?
Ik zie op de site van meyendal geen paardenstalling staan. Ik ben daar zo'n 15 jaar geleden met de paarden geweest en toen kon het nog. Weet iemand of dat veranderd is?
Boshuis Drie bij Ermelo heeft er een landje bij waar je je paard in mag zetten als je zelf uitpuft op het terras of binnen.
Ine23
Geplaatst: 19-09-11 13:01
In de Lage Mierde heb je De Bokkenrijder (Herberg in den Bockenreyder), paarden kunnen daar op de wei of op stal terwijl jij lekker zit te eten (uitsmijter, taart, ijsje...). Erg leuke omgeving om uren te gaan rijden ook!!
Boshuis Drie bij Ermelo heeft er een landje bij waar je je paard in mag zetten als je zelf uitpuft op het terras of binnen.
Ja dat is echt geweldig! Wij hebben onze auto van de eigenaars van Boshuis Drie gekocht. Daar kun je idd én lekker eten én je paard in één van de twee weides zetten.
snifje
Geplaatst: 28-09-11 09:50
Het Berghuis in Amerongen op de Utrechtse Heuvelrug. Je kunt je paard in een stand plaatsen en zelf heerlijk zitten in het restaurant of buiten zodat je zicht hebt op de paarden.