Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
): Mijn veearts (DAP bodegraven) heeft me altijd gegarandeerd dat hij mijn nieuwe regio ook aan zou doen. Kortom er was geen enkele reden om een andere dierenarts te zoeken, tot gisteravond: "Ja sorry maar u valt net een paar km's buiten ons district, en we hebben onvoldoende veeartsen... veel succes nog verder". Zit je dan. Stalbaas niet thuis, geen stalgenoot te vinden en niet elke veearts is per definitie een goede veearts... Als er dan een paard met ademnood staat is het toch érg fijn als er zsm een veearts komt waar je op zijn minst een paar goede verhalen over hebt gehoord. Paddenpad schreef:Ya sure,als mijn paard met ademnood sta ga ik echt niet eerst een paar verhalen op bokt lezen hoor,iedere paardenarts die dan beschikbaar is is dan welkom!
En zelf ervoor zorgen dat je een aantal telefoonnummers van dichtbijzijnde dierenartsen in je mobiel hebt staan alsmede van de hoefsmid,dan ben je niet afhankelijk van je stalhouder of stalgenootjes wanneer de nood aan de man is!
En die opmerking van goedbedoelde "wijsneuzen" kun je weglaten,komt nog een beetje dommer over dan dat je Topic al was!
Verantwoordelijkheid ten opzichte van je paard zou je beter sieren!