MEGA SPOED: Dierenarts drechtsteden e.o

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pinda_Dipje

MEGA SPOED: Dierenarts drechtsteden e.o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 21:41

Voor een SPOED SPOEDgeval ben ik NU op zoek naar een dierenarts. Mijn paarden zijn net verhuist naar een nieuwe stal, en vallen nu buiten de regio van mijn eigen dierenarts waar ik al jaren kom. Wie kan me verder helpen?

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:42

Dierenkliniek Ridderkerk, charlotte ben ik erg tevreden over!

cp112

Re: MEGA SPOED: Dierenarts drechtsteden e.o

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:43

Een telefoonboek doet wonderen?

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:43

Google doet ook wonderen!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:47

heeft nieman dop stal een nr?
of je eigen da een nr van een collega?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:49

Bel dan eerst je stalbaas voor je een topic opent.
Lijkt me sterk dat die je niet meer kan vertellen he?

volgende keer eerst ff een DA zoeken voor je verhuist.

ik hoop dat het weer goed komt voor je.

succes

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 21:50

dap 078 - 6219130

maar ik zou voor ridderkerk gaan 0180-425253

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:14

Oei....maak me meteen dood ongerust....toch niks met Morrie?

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 09:52

Dierenkliniek Ridderkerk :j

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 20:05

Dierenkliniek Ridderkerk heeft ons keurig en héél snel geholpen. _/-\o_

Voor de (zonder twijfel goedbedoelde wijsneuzen :D ): Mijn veearts (DAP bodegraven) heeft me altijd gegarandeerd dat hij mijn nieuwe regio ook aan zou doen. Kortom er was geen enkele reden om een andere dierenarts te zoeken, tot gisteravond: "Ja sorry maar u valt net een paar km's buiten ons district, en we hebben onvoldoende veeartsen... veel succes nog verder". Zit je dan. Stalbaas niet thuis, geen stalgenoot te vinden en niet elke veearts is per definitie een goede veearts... Als er dan een paard met ademnood staat is het toch érg fijn als er zsm een veearts komt waar je op zijn minst een paar goede verhalen over hebt gehoord.

Dank voor de razendsnelle pb's en reacties van sommige!

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 20:33

Ya sure,als mijn paard met ademnood sta ga ik echt niet eerst een paar verhalen op bokt lezen hoor,iedere paardenarts die dan beschikbaar is is dan welkom!

En zelf ervoor zorgen dat je een aantal telefoonnummers van dichtbijzijnde dierenartsen in je mobiel hebt staan alsmede van de hoefsmid,dan ben je niet afhankelijk van je stalhouder of stalgenootjes wanneer de nood aan de man is!

En die opmerking van goedbedoelde "wijsneuzen" kun je weglaten,komt nog een beetje dommer over dan dat je Topic al was!
Verantwoordelijkheid ten opzichte van je paard zou je beter sieren!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 23:56

Paddenpad schreef:
Ya sure,als mijn paard met ademnood sta ga ik echt niet eerst een paar verhalen op bokt lezen hoor,iedere paardenarts die dan beschikbaar is is dan welkom!

En zelf ervoor zorgen dat je een aantal telefoonnummers van dichtbijzijnde dierenartsen in je mobiel hebt staan alsmede van de hoefsmid,dan ben je niet afhankelijk van je stalhouder of stalgenootjes wanneer de nood aan de man is!

En die opmerking van goedbedoelde "wijsneuzen" kun je weglaten,komt nog een beetje dommer over dan dat je Topic al was!
Verantwoordelijkheid ten opzichte van je paard zou je beter sieren!

Misschien gewoon even niet zo overtrokken reageren? :')

For your guidance; Mijn eigen veearts (al 14 jaar vaste klant) kon niet, tenzij ik echt geen alternatief had. Als je dan de eerst volgende 2 dierenartsen uit je telefoon belt, je bij verscheidene een antwoordapparaat krijgt of zelfs tot 4x toe wordt doorverbonden op de spoedgevallen lijn, vervolgens heel schandalig in de wacht wordt gezet om dan te horen te krijgen dat ze momenteel alleen gezelschapsdieren behandelen, dan breekt je klomp echt wel. Geen verantwoordelijkheid nemen is je paard laten staan... En inderdaad geen back-ups hebben...
Kan wel rustig in een telefoonboek gaan bladeren om nog een 4e, 5e en 6e dierenarts te traceren, maar als je nagaat dat de 1e PB nog geen 30 seconde na het plaatsen van dit topic binnen kwam waardoor ik direct het RECHTSTREEKSE prive-telefoonnummer van een dienstdoende dierenarts te pakken had, is dit topic nog niet zo 'dom' bedacht... Is het wel?

Nu ben ik er klaar mee. Paard staat allang weer blij op de wei, topic kan dicht. :)