Beste bokkers,
Al een hele tijd had ik alles geregeld voor mijn welsh A om haar te beleren.
Ze zou volgende week maandag weg gaan en daar +/- 2 weken staan. Ik kon zo vaak langs gaan als ik wilde en lekker mee gaan op de kar.
Helaas heerst er nu droes op de stal waar ze heen zou gaan. (particulier)
En gaat het deze zomer dus niet meer lukken.
Nu zit ik echt met mijn handen in het haar..
Ik ben net student af en zeg ook heel eerlijk dat ik niet zo 1,2,3 600-800 euro kan betalen voor mijn paard 2-4 weken te laten beleren.
Daarom vroeg ik mij af, of iemand met ervaring zin en tijd heeft om mijn pony te beleren voor de kar.
Ik sta ook open voor trainingstallen, maar zoals jullie lezen moet het wel leuk blijven voor mij.
Het zou voor mij echt deze zomer moeten gebeuren, anders komt het er niet meer van.
Ik ga rond september/november fulltime werken en zag dus deze zomer als mooie gelegenheid om haar te laten beleren.
Ik heb nu genoeg tijd om langs te gaan en haar daarna lekker door te blijven rijden.
Ik hoop zo dat er nog iemand op bokt is die mij kan helpen. Ik weet het nu even echt niet meer wat ik moet.
Ik wil haar niet weer een jaar onbeleerd laten staan en misschien nog wel langer.. (verkopen?)
Ik ben zelf in bezit van een sulky, en wil na de zomer een concourswagen/marathon wagen aanschaffen.
Perfect passend tuig is er nog niet, maar word dus nog aangeschaft.
Pony is al voorbereid voor het lopen voor de kar. (bitje,hangen,slepen)
Ik zelf sta met mijn pony in Mijdrecht, dit is dicht in de buurt van Utrecht.
Mijn locatie is niet echt geschikt voor het beleren (zware bak, en veel hengsten op stal).
Wie o wie kan mij helpen?