Ik ben begonnen bij de plaatselijke rijvereniging met mijn jonge merrie. Maar we moeten allebei veel leren!! Omdat ik maar 1x per week les heb bij de rijvereniging zou ik wel graag wat extra les willen.
Daarom ben ik op zoek naar een goede, ervaren, spontane instructeur/instructrice die mij en mijn paard wil trainen.
Iemand die ervaring heeft met jonge paarden opleiden en eventuele diploma's heeft! Ik zoek niet iemand die een uur kan banketstaaf over de theorie, maar iemand die duidelijk en goed aanwijzingen geeft. Ik zoek hoofdzakelijk dressuurles (de basis voor een jong paard), maar mochten we verder zijn wil ik ook wel een sprongetje maken.
Het is een merrie van 4 jaar, ongeveer 4 maanden onder het zadel. Ze is nog onrustig met haar hoofd, de aanleuning is er nog niet en de spieren natuurlijk ook nog niet. Ik rij al 15 jaar, verschillende paarden gereden, maar moet zeker zelf ook nog veel leren. Ik hoef mijn paard niet binnen een paar maanden wedstrijdklaar te hebben, vind het belangrijker om plezier te hebben. Wel wil ik op een verantwoorde manier aan de slag!
Ken of ben je diegene die ik zoek? Reageer dan even via een pb..