Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dreeke schreef:Het wordt steeds vager als ik dit zo weer lees. Ik heb ook al naar een vast nummer gezocht maar vind ook niks, en bel ook op rare tijden met nummerherkenning uit enzo maar ze neemt niet op, je hoort steeds die irritante stem "Met Angelique".
Hoewel mijn aankoopbedrag niet schrikbarend hoog is, wil ik toch dat ze aangepakt wordt, dus ga er wel werk van maken!
@ Myvisser: heb jij haar wel eens gesproken over de telefoon?
Freya schreef:Helaas heb ik tot op heden nog geen reactie van de mede gedupeerde gehad als het gaat om de aangifte en de procesverbaalnummers.
Heb jou en George het proceverbaal nr. gemaild![]()
@ rockydublin, eigen rechter spelen lijkt me geen optie , blijkbaar heeft die Angelique geen behoefte om te reageren om voicemail, maitljes en priveberichten op dr hyves.
Wat alleen nog rest is dan aangifte te doen.
Mijn mailbox staat wagenwijd open voor het ontvangen van de procesverbaalnummers.
Mocht de politie er niet verder uitkomen, dan kunnen we altijd als nog iets van Rader inschakkelen om ons gelijk te halen, desnoods ook de rijdende rechter inschakelen.
Mensen, alleen staan we machteloos, bundel de krachten om sterker te staan.