Telnr Wicasruitersport gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Telnr Wicasruitersport gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 10:43

Hallo allemaal,

Heb op 21 mei een rijbroek besteld..maar nog steeds niet binnen. Al mails gestuurd met de vraag hoe of wat, maar krijg daar geen reactie op. Nu kan het zijn dat ze met vakantie zijn of weet ik veel wat, maar netjes is anders. Er werd mij keurig vermeld zodra het geld binnen was, de bestelling werd verwerkt (geld dus overgemaakt)..dat is nu 2 weken geleden..
Het gaat om een hotmailadres en heb de site getracht op te zoeken, maar die bestaat niet meer.
(heb hem overigens besteld via een Duitse site via HKM, die mij automatisch doorverwees naar hun, dus de webwinkel nooit gezien, alles ging via mail). Gezien het een bekende naam is voor mij, ga ik ervan uit dat er wat anders gaande is en ik hopelijk niet belazerd wordt..maar nu duurt het toch wel erg lang ;)

Heeft iemand van jullie ervaring met deze winkel en zoja, nog gegevens als een telnr en adres? Dan ontvang ik die graag..

NdV74

Re: Telnr Wicasruitersport gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:51

Helemaal zeker weten doe ik het niet maar ik dacht dat Wica's Ruitersport niet meer bestond. Volgens mij is ze verder gegaan onder de naam Equifashion.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 10:55

Oh top, dank je..ga ik daar eens onder zoeken ;)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 10:58

Ik heb dit nummer kunnen vinden.
0162-522781

En dit: [EA-GZ] Ervaringen met internetshops voor paardenspullen
4e post van boven. Is wel al wat ouder.

De website is inderdaad niet meer bereikbaar. Heb een tijdje geleden ook zo'n zelfde verhaal gelezen, maar dan over ene andere ruitersport winkel. Deze was failliet gegaan.
Maar zijn hun niet verder gegaan onder de naam Equifashion? Ze hebben dezelfde activiteiten:
[TAO] Besodemieterd door Equifashion.nl

Edit: op de site van de KvK kan je zien dat Wicas ruitersport veranderd is in Equifashion.
Ze hebben namelijk hetzelfde adres enzo.

http://www.ilocal.nl/nl/sportartikelen/wicas-ruitersport/164197204924295
http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?url=https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@&zk=1

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 11:21

Super, dank je.
Nou ik gok dat de dame in kwestie meeleest (hallo :) ) want ik ontving net een mail dat de broek niet op voorraad is en het nog wachten is..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 14:00

Nopu leuk hoor..mijn broek is betaald en komt in maand 8 pas binnen! Hopelijk past de maat kleiner ofg krijg ik m centen terug.