Gedupeerde gezocht van Hein & Barbara Vermanen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

santie

Gedupeerde gezocht van Hein & Barbara Vermanen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 22:53

Begin aug 2006 heb ik mijn paard met bijbetaling ingeruild, hierbij zijn de verkoopster en ik schriftelijk een proefperiode overeengekomen, als het paard niet bevalt, dat zij haar dan terug zou nemen en ik het afgesproken inruilbedrag en de bijbetaling terug krijg. Nu heb ik ruim binnen de proeftijd duidelijk via de mail en telefonisch aangegeven dat ik dit paard niet wilde houden, maar waar het op neer kwam is dat zij dit paard echt niet terug wilden nemen. Hier ben ik echt behoorlijk ziek van. Ik heb mijn rechtsbijstand verzekering in geschakeld en ben naar de rechter gestapt. Deze heeft mij volledig in het gelijk gesteld.

Inmiddels zijn we 3 jaar verder, heeft de rechter uitspraak gedaan in mijn voordeel en is het nog steeds niet afgehandeld.
Om opnieuw naar een oplossing toe te werken ben ik op zoek naar mensen die ook gedupeerd zijn door deze paardenhandelaar.
Het gaat hierom Hippisch centrum de Veluwe, periode 2006/2007 & manege Sas van Gent periode 2009/2010.
Mensen die werden gedupeerd vóór deze periode en dan praat ik over o.a. Manege de Wheermolen te Purmerend waar ze hebben gezeten vanaf 2003 tot hun faillisement aldaar in 2005, worden ook van harte uitgenodigd te reageren. Tussen 2005 en 2006 is de tegenpartij woonachtig geweest in België en Duitsland waar ze waarschijnlijk ook hun sporen zullen hebben nagelaten.
De namen van de tegenpartij zijn Hein Vermanen en zijn vrouw Barbara Vermanen - Van Wanrooij. Ik heb toestemming gekregen om de namen erbij te vermelden, omdat de kans bestaat, dat zij ook onder hun eigen namen nog vele louche handeltjes hebben gepleegd, naast de handeltjes op naam van voornoemde bedrijven.

Wie heeft er ook slechte ervaring met deze mensen? Mijn opzet is om meer gedupeerden te vinden zodat we samen onze krachten kunnen bundelen en dat we als gedupeerden eindelijk ons gelijk en/of ons geld tegemoet kunnen zien. Samen staan we immers sterk.

Tot slot, reacties graag per PB. We moeten niet vergeten dat er in het verleden al diverse bedreigingen zijn geuit tegen gedupeerden die hun gelijk wilden halen. Desalniettemin, laat jullie je daardoor niet ontmoedingen. PB's worden uiteraard strikt vertrouwelijk behandeld!

Verder verzoek ik jullie nog om netjes te reageren mocht je toch on-topic een reactie kwijt willen. Het is niet de bedoeling dat dit gaat ontaarden in een reltopic of heksenjacht, het gaat er alleen maar om, dat zoveel mogelijk gedupeerden zich melden, nogmaals, om wederom een zaak van de grond te krijgen, eventueel met behulp van de landelijke media. Er zijn al waardevolle contacten gelegd met enkele TV-programma's die gaan over aanpak van malafide verkopers en hoe meer gedupeerden, hoe eerder een oplossing in zicht is en des te eerder wordt aan dit malafide handelaars-echtpaar een halt toegeroepen.

Graag reacties via pb.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 19:29

Moderatoropmerking:
Volgens de regels van EA is het niet toegestaan om op dit forum een discussie aan te gaan en/of offtopic reacties te plaatsen, dit is ook de reden waarom een aantal posts verwijderd zijn. Daarnaast mogen alleen ervaringen uit de eerste hand geplaatst worden.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 22:38

Fijn dat dit topic weer geopend is. Bedankt

Wil iedereen de reactie's netjes houden?

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 11:59

Ik kwam jou topic tegen... Volgens mij kun je Barbara zelf ook bereiken via bokt?

santie

Re: Gedupeerde gezocht van Hein & Barbara Vermanen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 12:00

Wat zou dat voor zin hebben?

rhap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 19:56

heeft wel degelijk zin om met mij contact te zoeken, sorry voor de andere naam weet echt mijn inlognaam niet meer, als je wilt wil ik heeel graag open kaart met je spelen en nog steeds een oplossing zoeken, ik heb al die tijd contact met je gezocht, en je was ook echt lief en behulpzaam eerlijk is eerlijk, het spijt me meis weet het ook niet meer, het spijt me echt waar

santie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 01:15

Je kunt mij gewoon pben. Dan kijken we wel weer verder.