[gez] Luxe minipaarden voor demonstratie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

[gez] Luxe minipaarden voor demonstratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 16:19

Waar? Tubbergse Paardendagen in Tubbergen
Wanneer? 8 augustus 2010
Stamboek? NMPRS

Voor een demonstratie op 8 augustus ben ik op zoek naar mensen en paarden die mij willen helpen. Paardje dient ingeschreven te zijn in het NMPRS, geprimeerd en van het luxe type is een pré.
Mijn voorkeur gaat uit naar aangespannen paarden, maar kan jij iets anders wat de moeite waard is om te laten zien (vrijheidsdressuur? Dressuur aan de lange lijnen? Etc) laat me dat dan even weten.

Aanmelden of meer info: Stuur me even een pb!

Modw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 17:06

Deze vraag zag ik ook staan in het minimagazine van het nmprs.
Ik heb wel een (luxe) paardje ook nog een premie en ze loopt aangespannen. Omdat ik in het oosten van het land woon is het deze keer niet zover. Echter Quincy wordt niet geschoren, wel gepoetst maar niet opgepoetst zoals voor keuringen. Wat wordt er verwacht als ik me zou opgeven?
Qiuncy is gefokt door Ben van de Wetering Moeder is Emma Vader is Rupy van de Ijsselhof.

LadyMadonna

Re: [gez] Luxe minipaarden voor demonstratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 20:28

net als voor keuringen is scheren e.d. voor deze demo absoluut geen verplichting. Ik verwacht uiteraard wel dat je paardje er netjes uit ziet. Zelfde voor je wagen en tuig. Wat ik inhoudelijk van je verwacht is afhankelijk van wat je kan

Modw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:21

Op het topic aangespannen rijden met luxe minipaardjes heb ik me ook aangemeld. Daar gevraagd om me te helpen met foto's plaatsen. Als ik het kon zou ik de wagentjes en paardjes kunnen laten zien. Wagentje is een marathon wagentje en de sulky is een pirouette of zoiets meende (ik zie de avator).
Wel de paardjes zijn gewoon goed schoon en geborsteld. natuurlijk bekapt of na veel gebruik hoefschoentjes van smit Maar omdat er mensen gevraagd werden dacht ik eraan om misschien mee te doen. Want iets willen organiserenen en te weinig mensen vind ik ook zo sneu en daarbij hoef ik nu niet zo ver te trekken met de paardjes. Qiuncy kan aangespannen rijden we gaan regelmatig naar menles en rijden in het buitengebied. gisteren nog een ritje indubbelspan. Zij heeft enige maanden geleden samen met een fries in het blad mensport gestaan. Maar als het MNPRS genoeg mensen heeft vind ik het ook prima. Dan kom ik alle andere paardjes bewonderen. Zie mijn profiel voor meer informatie over de paardjes.