Agradi, goede of slechte ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nibbit

Berichten: 10413
Geregistreerd: 03-06-05

Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 08:45

Ik heb 30 maart van alles besteld bij Agradi, maar heb het nog steeds niet.

Heb al gemaild en meerdere keren gebeld maar ze schepen me steeds af met het komt vandaag binnen en dan wordt de hele bestelling verstuurd.. (Dus hetgene wat wel op voorraad is wordt ook niet verzonden.)

Hoe is jullie ervaring met Agradi?
Gebeurt zoiets vaker of is dit van mij een incident?

Diane65
Berichten: 1639
Geregistreerd: 22-11-07

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 08:46

Volgens mij is dit een incident. Ik zit nu toevallig ook een keer te wachten op een bestelling, maar doorgaans perfecte en snelle service.

uletje
Berichten: 1063
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 08:46

Ik heb het dit moment ook met agradi. Heb 1 april iets besteld en heb het nog steeds niet!

Mail heb ik nog geen reactie op gehad..

maureen_85

Berichten: 294
Geregistreerd: 28-11-05
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 08:46

Ik heb eerlijk gezegd alleen maar goede ervaringen met ze

Aukelizzy

Berichten: 12658
Geregistreerd: 09-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 08:59

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met ze. Snelle levering en ook klachten worden zeer snel en netjes opgelost.

joopiexx

Berichten: 788
Geregistreerd: 01-07-07
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:02

Laatst was ik ook al een ruime tijd aan het wachten, ik heb ze gebeld, en ze vertelde me dat er iets nog niet leverbaar was bij hun leverancier. Ik de situatie uitgelegd, betrof een cadeautje en hetgeen wat niet leverbaar was had ik besteld omdat ik dan geen vrachtkosten had. Scheelde namelijk net een euro onder het wel of niet hebben van vrachtkosten. Zij heeft dat er toen afgehaald, en mijn bestelling is alsnog zonder vrachtkosten verzonden. De volgende dag had ik het binnen. Goede service!

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:02

Ook goede ervaringen met ze, maar heb pas geleden een bestelling geplaatst, en nog helemaal niks gehoord. Maar misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan hoor ...
Ga binnenkort zeker weer een bestelling plaatsen.
Vind het ook super dat je hier gewoon wormenkuren kan bestellen zonder eerst hele verhalen van dieren/vee artsen aan te moeten horen ;)

williejanne

Berichten: 1250
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Urk

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:06

Bij mij duurde het ook wel lang hoor, maar dat was ook omdat ik iets erbij had besteld wat 2 weken levertijd had. omdat het niet op voorraad lag. Ik wilde het persee hebben dus dat maakte mij niet uit.

Ik begrijp hun ook wel dat ze geen 2 keer gaan verzenden dat kost hun ook weer dubbel.

Ik was zelfs door hun gebeld, om mij te vertellen dat het 2 weken zou duren (voor een halstertouw) en of ik het niet erg vond om zo lang daarvoor te wachten.

ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:25

Ik bestel altijd alles bij Agradi. Er staat ook altijd duidelijk bij wanneer iets bv twee weken levertijd heeft. Ik vind ze altijd zeer correct en netjes alles afhandelen. Wanneer ik bel wordt ik nooit afgescheept of zo. Ik denk dat dit een incident is.

kaatjemuts

Berichten: 2327
Geregistreerd: 15-07-07
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:30

ik heb een keer een scheerapparaat bij agradi besteld. Na een lange wachttijd, kreeg ik t verkeerde merk. Die heb ik teruggestuurd, maar het bedrag was ondertussen wel afgeschreven van de rekening, alleen niet bij mij, maar van mijn zus haar rekening, die een tijdje geleden daar ook iets had besteld. Ze hebben dus, zonder toestemming, een paar 100 euro van haar rekening afgehaald!!
Het hield nogal wat in om dit te corrigeren, het heeft zeker een paar weken en tig telefoontjes geduurd, voordat ze het geld terug hadden gestort en onze beide accounten hadden gewist. Het scheerapparaat heb ik nooit gekregen (dus ook niet betaald)... Ik bestel er nooit weer iets, in elk geval...

Rozanne

Berichten: 8160
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:31

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met agradi, snelle levering en goede service.

Grobegni
Berichten: 1757
Geregistreerd: 18-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:32

Hmm, ik heb ook alleen maar goede ervaringen! Al kan je tegenwoordig je volle stempelkaarten pas vanaf 100 euro inzetten...
Je kan bij je bestelling aanvinken of je het in 1 keer wilt ontvangen of de producten die op voorraad zijn meteen en de rest later.

haboshof

Berichten: 900
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: het zuiden van groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 09:34

Wij bestellen ook altijd bij Agradi. Nooit problemen, ook niet met retourzendingen of naleveringen. Prima service. En de artikelen worden altijd heel erg snel geleverd.

Nibbit

Berichten: 10413
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 10:17

Bij mij stond er bij alles 1-5 dagen levertijd.
Dus niet <15 dagen ;)

Maar heb net een automatische email gehad dat t vandaag verzonden wordt :j

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 10:19

heb ik laatst ook gehad (toevallig een KN product?) heb het uiteindelijk kunnen annuleren telefonisch. Beetje jammer dat je online geen producten kan annuleren of meer informatie krijgt over welke artikelen vertraagd zijn enzo. Maar als je eenmaal belt handelen ze alles netjes af hoor :j

Jade

Berichten: 3035
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: home is where the horse is

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 10:21

ook alleen nog goede ervaringen, maar ook nog geen problemen ondervonden, dus hoe de afhandeling van klachten is zou ik niet durven te zeggen :)

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 14:09

Goede ervaringen, ik had pas een aantal dingen besteld. Ik kreeg een mail of ik kontakt op wilde nemen en toen was er 1 artikel niet meer leverbaar.
Aan de telefoon heb ik toen samen met de medewerkster naar een alternatief produkt gezocht en gevonden op de site.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 14:10

Bij mij ook goede ervaringen, al duurt het verzenden en wachten afentoe errug lang....

Farfalla_

Berichten: 1801
Geregistreerd: 03-05-09

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:08

Heb 1 april iets besteld, toen het 10% korting was. Nu kreeg ik geen bevestiging van bestelling ed. Dus ik heb gemailt, en alle bestellingen die tijdens de 10% kortingactie zijn besteld, hebben geen ontvangsbevestiging gehad, maar waarom het nu zo lang duurt heb ik geen antwoord op gekregen. Mijn spullen waren allemaal direct leverbaar, en daar wacht ik dus nu al 2 weken op!

MercuryDream
Berichten: 239
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:11

Heb al regelmatig bij Agradi besteld, en tot nu toe ben ik erg tevreden. Snelle levering en prima service. In mijn omgeving hoor ik eigenlijk ook voornamelijk positieve geluiden.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:27

Van TAO-->EA-GZ-Diensten.

aerdenhout1

Berichten: 15891
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Velsen noord

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 17:30

Hier nog een die met smart op de bestelling zit te wachten!
Net weer gebeld en als het goed is komt het morgen of overmorgen binnen.
Heb dit probleem nog niet eerder gehad bij Agrardi.
Als het deze week niet binnen is dan mogen ze het wat mij betreft houden en haal ik het wel ergens anders ( zegt ze dapper!!!)
Het gaat om een dikke order, dus ze doen hun best maar!!!!

tljrtos
Berichten: 2501
Geregistreerd: 16-10-09
Woonplaats: Overloon

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:07

Hier ook goede ervaringen en ik heb er al regelmatig dingen besteld !!!

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Re: Agradi, goede of slechte ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:16

Ik heb nooit problemen met agradi,alles werd supersnel bezorgd.
het valt wel op dat de klachten van de afgelopen weken waren,misschien was er iets aan de hand.

__Nienke

Berichten: 617
Geregistreerd: 28-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:19

Ik bestel hier ook regelmatig en nooit problemen gehad, ook afgelopen weken niet. De deken die ik had besteld was niet op voorraad, maar dat kreeg ik netjes gemaild en ik had hem alsnog binnen 1,5 week na het bestellen, dus dat viel reuze mee.