Ervaringen met fionasruitersport?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

power1997

Ervaringen met fionasruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 11:55

Heeft iemand ervaringen met fionasruitersport?
Ik heb nu nl van kennissen gehoord dat ze er geen goede ervaringen mee hebben(service enz.)
En ik had er laatsen NIEUWE kunstleren laarzen gekocht maar die vielen binnen 2 keer uit elkaar :7
Ze wilde eerst geld niet teruggeven alleen weer een nieuw paar die ook weer kapot gingen

Ps, als het hier niet hoort kan het dan verplaats worden?

DJB

Re: Ervaringen met fionasruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:57

ja, ik heb een keer een cap besteld (ik geloof zo'n anderhalf jaar geleden). Cap was daar een stuk goedkoper dan in winkels hier in de omgeving. Geen problemen mee gehad.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 11:57

haha nou..... :=
toen ik nog een klein manege ruitertje was was het een leuke ruitersport ...maar vandaag de dag ga ik liever ergens anders heen
denk ik :j
Ze geven je de verkeerde dingen mee, vertellen dat je bij een D
welsh een cob halster moet hebben
en dingen die op hun site staan hebben ze al lang niet meer.
Nee de service is best achteruit gegaan :j

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 12:25

Ik kwam er vroeger ook wel voor caps, rubberen laarzen, rijschoenen e.d. samen met m'n zusje toen we nog jong waren :))
Leuk zaakje, maar ze hebben er niet veel vind ik. Ik ga nu liever naar Beerens of de ruitersportzaak in Arum.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 15:07

Ik heb wel vaker gebruikt gemaakt van hun webshop, allemaal super gegaan.
Snelle levering en soms hebben ze dingen goedkoper dan ergens anders ;)

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 15:14

Heb er ooit een jas gekocht waarvan de rits het binnen een maand begaf. Heb het uiteindelijk via de importeur van het merk voor elkaar moeten krijgen dat Fiona's Ruitersport de nieuwe rits ging vergoeden (de rits moest ik ook nog zelf regelen). Later nog een keer een stel peesbeschermers gekocht (die had ik toen snel nodig, niet goed opgelet), bleken het twee linker te zijn... En denk maar niet dat ik een rechter erbij kreeg (waren nog van die simpele rechte peesbeschermers, dus op zich geen ramp voor het paard, alleen erg onhandig met het klittenband).

Maw, kom er liever niet tenzij een ernstig geval van spoed!

harrymalda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 15:54

Later nog een keer een stel peesbeschermers gekocht (die had ik toen snel nodig, niet goed opgelet), bleken het twee linker te zijn... En denk maar niet dat ik een rechter erbij kreeg

moska dat is ook een beetje je eigen schuld vind ik dat kun je zelf ook even bekijken voor dat je het koopt als het 2 linker waren

ik kom er al jaren en nog nooit problemen gehad

harrymalda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:00

Moska schreef:
Heb er ooit een jas gekocht waarvan de rits het binnen een maand begaf. Heb het uiteindelijk via de importeur van het merk voor elkaar moeten krijgen dat Fiona's Ruitersport de nieuwe rits ging vergoeden (de rits moest ik ook nog zelf regelen). Later nog een keer een stel peesbeschermers gekocht (die had ik toen snel nodig, niet goed opgelet), bleken het twee linker te zijn... En denk maar niet dat ik een rechter erbij kreeg (waren nog van die simpele rechte peesbeschermers, dus op zich geen ramp voor het paard, alleen erg onhandig met het klittenband).

moska dat is ook een beetje je eigen schuld vind ik dat kun je zelf ook even bekijken voor dat je het koopt als het 2 linker waren

Jantineee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:06

Heb er nooit echte problemen gehad,
Alleen ik was daar en ik had op de site jodhups (hoe schrijf je dat?) gezien.
Bleek dat die niet in de winkel was. Maar dat is volgensmy wel bij meerdere zaken.

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 16:43

harrymalda schreef:

De winkel geeft verkeerde dingen mee en het is je eigen schuld? Jaja... :+
Ik heb ook een keer twee rechter (of linker :P ) beschermers gehad bij Epplejeck, gewoon een nieuwe gehad. Dat is niet meer dan logisch.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:51

Ik heb er altijd goede ervaringen mee gehad. Ze komen het zelf thuis brengen omdat een van de collega's hier in de buurt woont. :+

Wat ik wel jammer vind is dat ze producten regelmatig niet op voorraad hebben waardoor je een weekje maximaal moet wachten.

En nog een pluspunt, ik had een winterdeken besteld die veel te groot was, deze die door die collega van daar bij mij opgehaald en hij had meteen een maat kleiner bij zich. +:)+

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:53

harrymalda schreef:
Moska schreef:

Dat snap ik, maar als je de fout ontdekt, kun je toch even ruilen? Maar dat was al te veel moeite.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 19:55

Ik heb er ook goede ervaringen mee. Heb er eens een hoofdstel besteld alleen die was te groot. Mocht 'm retourneren en kreeg gelijk (op hun vzkosten) een kleinere maat terug gestuurd! Erg netjes!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 22:12

Dit hoort bij EA_GZ_diensten.
Daarom van HAR-->EA.

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-10 22:25

:? Waarom moet hij bij diensten:?

harrymalda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:34

Dat snap ik, maar als je de fout ontdekt, kun je toch even ruilen? Maar dat was al te veel moeite.

moska dat lijkt mij wel als je ze niet hebt gebruikt moet je ze wel kunnen ruilen tegen 1 rechter lijkt mij