Huwelijksaanzoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gelukszoeker
Berichten: 1
Geregistreerd: 26-02-10

Huwelijksaanzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-10 17:38

Hallo allemaal,

Ik ben van plan een huwelijksaanzoek te doen bij mijn vriendin, een enorme paardenfan!

Begin juli 2010 wil ik mijn vriendin ten huwelijk vragen. Gezien haar grote passie voor paarden heb ik besloten (voor zover dit mogelijk is) dit in een setting te doen die ze totaal niet verwacht: ik wil dit doen als 'prins op het witte paard'. Nou zoek ik dus iemand die in het bezit is van (het liefst een wit) paard in de buurt van Gouda (Zuid-Holland).

Kort samengevat komt dit op het volgende neer: Ik zoek iemand die een (wit) paard heeft en in staat is om met paard in de buurt van Gouda te komen. In een naastgelegen dorp zal namelijk haar verjaardag worden gevierd en dit is dus een grote verrassing. De locatie is in een woonwijk. Zelf zal ik onder begeleiding van jou (?) op het paard richting de voordeur lopen (dit is vanaf een parkeerplaats maximaal 50 meter). Dan stijg ik af en vraag haar ten huwelijk. Dit zal rond een tijdstip zijn van 16u.

Mocht jij een (wit) paard hebben en de mogelijkheid hebben om (waarschijnlijk mbv een trailer) je paard in de buurt van Gouda te vervoeren dan hoor ik dit graag. De hele setting zal hooguit 10 minuten in beslag nemen. Het werk zit hem waarschijnlijk in het vervoeren van jouw (?) paard.

Uiteraard ben ik bereid leuk zakcentje hier tegenover te zetten voor de persoon die het leuk vind om mij hiermee te helpen. Als je me wilt helpen, graag even een persoonlijk berichtje. Als je vragen hebt over de setting zoals ik het mij voorstel graag een reply onder dit bericht.

xTamay
Berichten: 913
Geregistreerd: 22-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 22:57

Daar kan ze denk ik geen nee tegen zeggen :#
Je kan als het niet lukt naar een mange gaan.
het is misshien ook beter als je zegt of je al kan rijden of juist niet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 23:24


pantarhei

Berichten: 9075
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Re: Huwelijksaanzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 11:26

pb licorne hier op bokt even, die heeft een makke schimmel die dit al vaker heeft gedaan

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: Huwelijksaanzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 11:35

Schattig!! :)

Ik zal eens rondkijken in mijn kennissenkring :)

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Huwelijksaanzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 20:37

Ik werk onregelmatig dus weet mijn dienst nog niet op die dag maar als je nou niets vind dan willen wij je graag helpen hoor!
ik heb een witte Andalusier. Vind zichzelf erg mooi dus loopt erbij alsof hij heel wat is maar is een echte goedsul. Daar durf ik mn oma nog op te zetten :=
Foto's in mijn profiel en laat maar weten of je van onze diensten gebruik wilt maken ;)

Heel veel succes in ieder geval!!

Poosje81
Berichten: 21225
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Huwelijksaanzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 12:16

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen bij serieuze interesse reageren op EA :) Andere reacties zijn niet toegestaan.

Hartje
Berichten: 1947
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 10:25

Wij hebben een brave shire schimmel. Een prachtig imposant paard die al menige sinterklaas intocht en huwelijksaanzoek heeft gelopen. 100% betrouwbaar en super braaf (ook voor de onervaren ruiter). Wil je meer info, stuur dan een pb.