privéles voor beginners waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardenpret
Berichten: 157
Geregistreerd: 03-05-10

privéles voor beginners waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 21:29

Hallo allemaal,

Ik wil graag weer eens een privélesje nemen met mijn vriend. Ik zelf rijd af en toe wel, maar mijn vriend nog nooit. Het is meer voor de lol om even te kijken of hij het wat vind.

Nu heb ik zelf een beetje rond gekeken, maar in Rotterdam kan je eigenlijk alleen maar die lessen nemen als je op hoger niveau wilt komen (of die indruk krijg ik in ieder geval).

Hebben jullie ervaring met een manege waar je goed dit soort lessen kan nemen? en waar in de omgeving Rotterdam kan je dit leuk doen?

cowboy7
Berichten: 31
Geregistreerd: 16-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 00:00


Nalonyda

Berichten: 544
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:55

Ik zie op je profiel dat je uit Den haag komt. Ik kom zelf ook uit Den haag en neem les in de buurt van Leiden. (na heel lang zoeken...) Is het geen optie voor je om meer naar het 'noorden' te gaan. Ik rijd paard op een kleinschalige stal, met sportpaarden en ook mogelijkheid tot privé lessen (en groepslessen, leasen en ga zo door). Ik volg 1x in de maand privé les naast mijn groepslessen ivm mijn angst en slechte basis

Heel fijn, kleinschalig. Behulpzaam en hebben een erg goed oog op lesgeven. Streven er naar om je goed te ontwikkelen met een juiste basis en met veel plezier! Ze hebben twee lesgeefsters daar :)