Wie heeft er een goede tip om mijn auto veilig en voor niet al te veel geld naar Katwijk te krijgen?
Tot nu toe lijkt de enige goede en betaalbare optie inschakelen van www.cartrans.nl
Maar als iemand tips heeft, graag!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilna schreef:Ik moet mijn 4x4 van regio Arnhem naar Katwijk aan Zee vervoeren. Nu zou een autoambulance handig zijn (zo'n aanhanger) ware het niet dat ik dan ook een trekkend voertuig moet huren. Dus ik ben gaan kijken naar verhuur van B of BE oprijwagens. Helaas zijn die lastig te vinden of èrg prijzig (loopt op tot 225 euro pd + km).
Wie heeft er een goede tip om mijn auto veilig en voor niet al te veel geld naar Katwijk te krijgen?
Tot nu toe lijkt de enige goede en betaalbare optie inschakelen van http://www.cartrans.nl
Maar als iemand tips heeft, graag!
Waratje schreef:Een B-wagen zal niet werken, want dan moet je met auto en lading (= nog een zware auto) onder de 3500 kg blijven, dat gaat nooit lukken. Je zult dus of een C-wagen moeten regelen (met chauffeur?) of een zware trekauto voor een ambulance. Persoonlijk zou ik gaan kijken om het op een vrachtwagen (C-rijbewijs) te doen, dat is het stabielste.
cissy schreef:B wagen kan wel met zo´n BE oplegger/aanhanger combi maar of die er ook te huur zijn met ambulance?
Ken je niet iemand van de paarden die een dikke auto heeft en met 2 paards mag rijden?
Jouw auto weegt 1500 kg waarschijnlijk en dan een aanhanger van ik schat 400 kg...?? moet net kunnen