Jansen van den Hout goede handelsstal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:34

Ik zou gewoon een belletje wagen :) Dirk is nog altijd de gene die je het beste kan vertellen :)

Dinges11

Berichten: 185
Geregistreerd: 06-08-10
Woonplaats: Brabant

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:41

Dat waren we zoiezo al van plan.

louskeh

Berichten: 1151
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:58

Hey Mika,

Je vertelde dat je Veronika bij ons gekocht had toen je van de week met je stalgenoot/ vriendin bij ons op stal was.

Hoe gaat het met de grote vriendelijke reus? Is hij al gewend. We hebben die van jullie voor de kar gehad. Echt een toppertje.. hij staat nu ook op de website, kan je de foto's wel dowloaden als je wil.

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:04

Geen enkele handelaar is altijd helemaal eerlijk. Voordeel bij Jansen van den Hout is dat je je paard altijd terug kunt brengen, erg fijn.

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:22

Chaos schreef:
Geen enkele handelaar is altijd helemaal eerlijk. Voordeel bij Jansen van den Hout is dat je je paard altijd terug kunt brengen, erg fijn.


En dat ze er geen probleem van maken en naar een oplossing met je zoeken, zelfs als je de klik niet heb met het paard mag die terug.
Nou beter kan toch niet ?

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:21

louskeh schreef:
Hey Mika,

Je vertelde dat je Veronika bij ons gekocht had toen je van de week met je stalgenoot/ vriendin bij ons op stal was.

Hoe gaat het met de grote vriendelijke reus? Is hij al gewend. We hebben die van jullie voor de kar gehad. Echt een toppertje.. hij staat nu ook op de website, kan je de foto's wel dowloaden als je wil.


Bedankt. Met de grote reus gaat het prima. Zij heeft een paar keer gereden en het ging goed.
Ik vind dat stal JvdH goed geadviseerd heeft. Met het eerste paard op proef lukte het helaas niet.
Die is weer teruggegaan.
En dat heeft Dirk prima geregeld hoe dat gegaan is gelukkig.
Dirk en de meisjes die er die dag waren, hebben heel goed geholpen met het zoeken naar het juiste paard.
Ze waren ook eerlijk in de (on)aardigheden van de paarden en we konden alle tijd nemen die nodig was.
Die ervaring heb ik zelf ook.
De ervaringen tot nu toe met stal JvdH zijn positief.
Ik ben blij dat het met de vos goed gaat voor de kar, ik zal op de website kijken, leuk.

terpveldjes
Berichten: 11
Geregistreerd: 23-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:02

Wij hebben na enkele particuliere paarden geprobeerd te hebben en steeds teleurgesteld te zijn toch maar eens bij Jansenvandenhout gekeken.
Na enkele proefritten gemaakt te hebben kozen we voor een nog jonge merrie. Helaas bleek ze verkouden toen we haar gingen ophalen.
Iets later bleek dat droes te zijn. Flink balen natuurlijk. Met Jansenvandenhout afgesproken dat de proeftijd pas inging als ze beter was. Hij hoefde haar natuurlijk ook niet zo snel weer terug...
De droes genas binnen een maand maar helaas kwam er toen een hardnekkige schimmelplek voor in de plaats.
Ook door het toch wat schrikkerige karakter besloten we om afscheid te nemen van het paard.
Dat was geen probleem en ik ben toen eerst wezen kijken naar een alternatief. Gelukkig was er net een lief ex-manegepaard binnen gekomen. Supercool en met fijne gangen.
Enkele dagen later maakten we op onze stal de ruil. Ene paard mee en onze Orion werd afgeleverd. En weer opnieuw proeftijd van een kleine maand.
Inmiddels waren we helemaal gelukkig met Orion. Ze had een 'knapje' in d'r voorbeen en liep voorzichtig maar na onderzoek door de dierenarts en de smid was het met een stel ijzers eigenlijk verholpen. Met een beetje onderhandelen kon ik een hele scherpe prijs bedingen toen de proeftijd op het einde liep.
Orion en wij zijn ondertussen lekker naar elkaar toe gegroeid. En samen genieten we van lekkere ontspannen buitenritten op de Veluwe.
Gelukkig ben ik niet op m'n mondje gevallen en kan ik aardig onderhandelen. Zou zeker nog eens bij Jansenvanderhout een paard kopen. Maar wel je ogen goed open houden en niet meteen halsoverkop verliefd worden. En duidelijke afspraken maken.
Wij zijn in ieder geval tevreden over Jansenvanderhout

marceltje0
Berichten: 45
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:07

Van deze kant ook geen klachten.
Heb allebei mijn dressuurpaarden daar gekocht.
Allebei op proef gehad, op foto laten zetten
en klinsche laten keuren. Is allemaal netjes
verlopen en goed afgehandeld.

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 13:31

Dorienn schreef:
bah bah wat kan er toch met paarden gezeuld worden of het meubels zijn. Jansen van den Hout, prima commerciemensen en verkopers, maar geen paardenliefhebbers in mijn ogen. Anders doe je fatsoenlijke keuringen zodat de paarden niet van hot naar her gesleurd worden.


Ga jij ieder paard wat heb binnenkrijgt minimaal zo`n 500 paarden per jaar maar zelf keuren als handelaar. Dan blijft er geen brood meer over ;)

Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 22:35

dees21 schreef:
Wat een ongeloofelijke sensatie hier!

Hadden waarschijnlijk niks betr te doen..

je bent wel erg dom als je niet eens weet dat er verplicht bloed afgenomen moet worden tijdens een keuring. En dat bloed is tot 2 jaar n a keuring opvraag baar. Dus praat er niet over dat er paarden gesedeert worden want dan zuig je dat inderdaad uit je duim!!!


en triest dat je zegt dat de paarden er moe gelongeert worden end want dan zal je er niet geweest zijn het is er namelijk altidj erg druk en er werken maar een paar meiden dus geen idee wie dat dan moet doen? Volgens mij kan het paard dat niet zelf.

Klanten helpen, paarden rijden, en paarden moe longeren??? Jaja knappe combinatie die helaas niet uitvoerbaar is. End an nog wat, je valt dan toch gelijkd oor de mand want je krijgt het paard immers mee op proef.

En als hij dan zo gek op een deur is of wat dan ook dan heb je dat dan ook gelijk de 1e dag wel gezien.\

Dat je teleurgesteld bent kan gebeuren, maar triest dat je dat zo moet doen. Koop jij je paard maar bij een particulier, die kunnen ook besodermieteren.

Jvdh doen hun uiterste best je te helpen, staan je netjes te woord, bellen of mailen terug.

Eigen dierenarts geen probleem, wel kosten koper. Al neem jij je hele rijvereniging mee als je daar komt kijken naar een paard. DE koffie staat klaar dus zo zeggen zoek een hobby of een verzorg paard en kap met die onzin.


Sorry maar ik wil hier toch even op reageren :o .
Want wat jij onzin en sensatie noemt, is voor mij gezien deze stal toch een vorm van lichte herkenning. En nee, ik kam deze stal niet af; er zijn er 100en in Ned. die het zo doen :(:) . Dat is handel :)*

Het enige positieve aan hen is dat je altijd het paard een lange tijd op proef mag hebben en bevalt hij niet dan nemen ze hem terug. Maar verder zie ik bij hen toch echt alle handeltruukjes voorbij komen, sorry. Geef ze geen ongelijk, alleen voor een leek is het niet altijd gemakkelijk ;)

En gezien het bloed trekken bij keuring; zit er toch al 30 jaar in maar nooit geweten dat het bij een klinische keuring MOET worden afgenomen :n . Is nieuw voor mij dus dank je voor de info :j

Verder vind ik het voor hen wel jammer, dat ze best veel paarden aankopen (en dus verkopen) die niet door een simpele keuring door komen vanwege gezondheidklachten. En dat deze paarden dus toch weer door en door verkocht worden, terwijl ze eigenlijk beter af zouden zijn richting het slachthuis (en dus ook een toekomstige koper veel geld en leed zou besparen en zichzelf ook). Maar ja... het is niet anders..

En ja, ik weet ook dat ze verschillende prijsklasses hanteren dus er zal best wel ooit wat gezonds tussen zitten +:)+
Je mot er gewoon geluk mee hebben :D

Hananas
Berichten: 1674
Geregistreerd: 25-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 00:29

_Kimmm schreef:
Dorienn schreef:
bah bah wat kan er toch met paarden gezeuld worden of het meubels zijn. Jansen van den Hout, prima commerciemensen en verkopers, maar geen paardenliefhebbers in mijn ogen. Anders doe je fatsoenlijke keuringen zodat de paarden niet van hot naar her gesleurd worden.


Ga jij ieder paard wat heb binnenkrijgt minimaal zo`n 500 paarden per jaar maar zelf keuren als handelaar. Dan blijft er geen brood meer over ;)


Sommige gevallen kan je er zelf al uithalen..
En dan nog, paard wordt gekeurd door toekomstige koper en wordt (serieus) afgekeurd. En dan nog maar proberen doorverkopen :n
Een beetje liefhebber doet dat niet. Risico van het vak dat je dan minder inkomsten hebt.
Ik vind het altijd zo wrang dat je daar dieren kan inruilen als pakjes spinazie.

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 18:21

Moderatoropmerking:
Let er svp op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan op EA. Daarnaast zien we ook graag dat je onderbouwd waarom je positief of negatief over een bedrijf of iemand bent. Dan heeft de TS er namelijk ook echt iets aan. Een aantal berichten zijn inmiddels verwijderd.

manolito10

Berichten: 557
Geregistreerd: 25-12-09
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:00

Hoe duur zijn de pony's daar ongeveer? zijn er veel boven de 2000 euro?

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:12

moet je even met ze bellen ;)

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 22:41

Ik heb er meerdere paarden vandaan. En ken meerdere mensen met fijne paarden die daar vandaan komen.
Mijn palomino merrie heb ik alweer dik 4 jaar. Zadelmak gekocht en nog steeds dolgelukkig met haar. Die mag hier ook blijven tot ze overlijdt.
En heb nu bijna een jaar een kwpner van hun. Om heel veel van te leren en er wedstrijden mee te gaan rijden. Toen ik dit dier kreeg was ze echt veeelste dik. Maar alle knoppen van de M zitten erop moesten alleen even afgestofd hebben. Ze is ook super braaf tijdens het rijden zowel in de bak als buiten en op wedstrijdterrein. Ze vliegt bijna de trailer in en ze is kerngezond.
Hier dan ook een hele tevreden trouwe klant.

En zoas bij elke handelsstal kan er weleens een rotte appel tussen staan. Maar nergens word het zo makkelijk opgelost als hier.

samebony
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 15:18

Hallo mensen,

Ik wil jullie heel even mijn verhaal vertellen...

Ik heb daar 19 april 2007 een pony'tje gekocht. Helemaal uitgelegd dat ze ons niet mogen oplichten aangezien ik het van mijn eigen geld kocht (erf geld van mijn vader) Hun: nee dit is een heel braaf leuk paardje toen was ze 5 jaar leuk ding, braaf. welsh x new forest Wij klinisch laten keuren. Nou helemaal gezond alleen IETS te dik. maar als iedere dag zou rijden zou dat er zo af zijn.
Nou wij toch de beslissing genomen om haar te kopen. nou hartstikke leuk braaf ding ! worden we 9 dagen later op gebelt 28 april 2007. er ligt een veulen bij.
Nu is haar ware karakter boven gekomen alleen maar rennen en bokken. dit hadden ze ons niet verteld.. Wij hun opgebelt kregen we er nog maar 750 euro voor terug ! we hadden er 2250 voor betaald. Nou hoor ik naderant van iemand bij mij opstal dat die iemand had gesproken die bij jansen van den hout rijd. en toen kreeg ze te horen ja het was een k*t beest niks mee te beginnen blij dat we er vanaf zijn ! wat een vuile oplichters. ik van mijn eigen geld moeten betalen, ik was toen 10. want het jaar ervoor was mijn vader overleden.. en van dat geld had ik dat gekocht.. dus wij allemaal uitgelegd en ons doen alsnog oplichten TRIEST is dit.
Nooit meer een paard daar!

Groetjes !

samebony
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 15:23

hallo, ja bijna alle paarden zijn boven de 2000. ze vroegen bij mij er 3000 voor.
groetjes,

manolito10 schreef:
Hoe duur zijn de pony's daar ongeveer? zijn er veel boven de 2000 euro?

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:42

Dorienn schreef:
Sommige gevallen kan je er zelf al uithalen..
En dan nog, paard wordt gekeurd door toekomstige koper en wordt (serieus) afgekeurd. En dan nog maar proberen doorverkopen :n
Een beetje liefhebber doet dat niet. Risico van het vak dat je dan minder inkomsten hebt.
Ik vind het altijd zo wrang dat je daar dieren kan inruilen als pakjes spinazie.


Damn! Wat weten we toch allemaal goed hoe de stal werkt.

Ik heb er eens een paard vandaan die totaal ongeschikt bleek voor het werk, die heb ik snel weer teruggebracht daar laten zien wat het probleem was en paard leeft niet meer.

Wees blij dat de paarden terugkunnen, wat moeten al die mensen anders die ff een paard kopen en het toch niet meer leuk vinden, of al die ruiters die zichzelf (of paard, of beiden) gigantisch overschatten (het gros van de huidige ruiters)??? Nee dit wordt hem toch niet, verkopen kunnen ze vaak niet, dus dan komt het dier weer in de handel, of frikandellen. Juist door de garantie bouwt men een naam op, en heb je toch nog enigszins zekerheid wat betreft de toekomst van een paard.

En dan nog een punt: De paarden worden aangeboden naar een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Als jij voor 2000€ een kei-gaaf paard wilt dan ben je toch stom.

Dan heb je of een paard met slechte manieren, trauma, wellicht een ziekte of oude blessure. Men moet gewoon eens niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Goede paarden kosten goed geld. Een leuk recreatiepaardje dat nog jaartjes mee kan zolang het maar niet heel dagen in een bak hoeft te werken hoeven minder te kosten.

En voor wie een braaf, kei-mooi, leuk, hip, goed paard zoekt. Wat doe je dan bij een handelaar????? Neem dan contact op met goede fokkers en ga daar eens kijken wat er staat. Maarja, dan moet men de knip trekken.

Denk even na waarom paarden bij een handelaar komen te staan: als men de paarden zelf voor goed geld konden verkopen brachten ze hem niet naar een handelaar die toch nooit wil geven wat je eigenlijk zou willen hebben. Dan ben je naief.

Wake up people.
Wat een nonsens. :n

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:47

samebony schreef:
Hallo mensen,

Ik wil jullie heel even mijn verhaal vertellen...

Ik heb daar 19 april 2007 een pony'tje gekocht. Helemaal uitgelegd dat ze ons niet mogen oplichten aangezien ik het van mijn eigen geld kocht (erf geld van mijn vader) Hun: nee dit is een heel braaf leuk paardje toen was ze 5 jaar leuk ding, braaf. welsh x new forest Wij klinisch laten keuren. Nou helemaal gezond alleen IETS te dik. maar als iedere dag zou rijden zou dat er zo af zijn.
Nou wij toch de beslissing genomen om haar te kopen. nou hartstikke leuk braaf ding ! worden we 9 dagen later op gebelt 28 april 2007. er ligt een veulen bij.
Nu is haar ware karakter boven gekomen alleen maar rennen en bokken. dit hadden ze ons niet verteld.. Wij hun opgebelt kregen we er nog maar 750 euro voor terug ! we hadden er 2250 voor betaald. Nou hoor ik naderant van iemand bij mij opstal dat die iemand had gesproken die bij jansen van den hout rijd. en toen kreeg ze te horen ja het was een k*t beest niks mee te beginnen blij dat we er vanaf zijn ! wat een vuile oplichters. ik van mijn eigen geld moeten betalen, ik was toen 10. want het jaar ervoor was mijn vader overleden.. en van dat geld had ik dat gekocht.. dus wij allemaal uitgelegd en ons doen alsnog oplichten TRIEST is dit.
Nooit meer een paard daar!

Groetjes !


Waarom koopt een 10jarige een paard??? Dat is pas stom. :P

En hoe moeten hun weten dat de merrie dragend was?? Meestal staan ze daar geen jaren.
Wij hebben heel wat op stal gehad afgelopen jaren en ja ook wij hebben 2x een paard onverwacht dragend gekocht. Beter, 2 voor de prijs van 1. Als jij je paard dragend hebt gekocht kan het heel goed zijn dat door de hormonen je paard braaf was, en ze door de hormonen bij JVHT op stal ook heel braaf en gemakkelijk was.

Dat doen hormonen. Moeilijke handelbare merries worden vaak gemakkelijk(er) tijdens de dracht.

En dan nog, is het meestal gewoon een kwestie van opvoeden. Maar ook dat schijnt heel heel moeilijk te zijn.

Geen aanval naar iemand, ook niet naar jou, maar ik heb zo'n hekel aan dat gezeur. Je koopt een dier, dus helaas, het pakt wel eens anders uit dan gehoopt.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 17:30

Dit is een van de weinige handelaren die proefperiodes aanbiedt. En ook niet moeilijk doet als je er na een tijdje achter komt dat het toch niet het geschikte paard is wat je voor ogen had.
En tja het risico is weleens dat je een drachtige merrie kunt kopen bij een handelsstal. Het aanbod wisselt ook heel vaak dat ik best kan in komen dat Jansen van den Hout dit niet geweten heeft.
Je hebt zelf ook deze pony laat keuren en was goedgekeurd. Alleen te dik ging er toen geen lichtje branden dat ze misschien wel eens drachtig zou kunnen zijn????????????

dees21
Berichten: 121
Geregistreerd: 01-11-06
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 20:32

Toch knap dat je voor dat verhaal, 4 jaar oud een gebruikersnaam hier moet aanmaken. Je bent net een dag geregistreerd!

Jammer dat je er nu 4 jaar later nog over zeurt. Je zal hem niet verkocht hebben als ze er maar zo weinig voor terug wilde geven. Wie niet waagt wie niet wint!

Als je hem niet aan hun verkocht hebt heb je zel fook iemand besodemieterd en of jehebt hem nog zelf en het is toch goed gekomen.

Oude koeien uit de sloot halen op de dag van vandaag! Flauw!

jamiroquai

Berichten: 2575
Geregistreerd: 29-03-10
Woonplaats: Remunj ( Roermond)

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:32

Ik ben er ee paar keer geweest en viel voor een Merens merrie. Ze liep wat onregelmatig, maar was wat stijfjes zeiden ze.

Voordat ik een tweede keer ging kijken heb ik bij het stamboek haar gegevens opgevraagd.. Het was een prima paardje maar had al wel heel veel gewerkt 9Wagen getrokken naar de Pyreneeén en terug.

Ik weer terug, ikkon haar niet uit mijn gedachten krijgen. Weer gereden, weer onregelmatig.
Ik sprak af dat ze eerst gekeurd moest worden en dan zou ik haar komen halen. Maar na een paar dagen nog niks gehoord, dus belde ik weer, want ik wist datd e veearts geweest was.
Hij zei dat zij niet gekeurs was omdat ze een trap had gekreven van een ander paard. Toen hebben we afgesproken dat hij zou bellen als ze goedgekeurd werd. Nooit meer wat van gehoord.

Ik mochr haar zelfs een paar maanden gratis mee op proef nemen, dus hij moest echt van haar af.

Verder erg aardige en gastvrije mensen, en ze vinden bijna alles goed, ik mocht ook een buitenrit maken, allemaal geen probleem.
Neem alleen wel een deskundige mee, maar ja, dat moet je eigenlijk altijd doen.....

Sammyoo

Berichten: 4758
Geregistreerd: 31-12-05

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:56

Drie jaar geleden ben ik met een budget van 8000 euro op zoek gegaan naar een jonge allrounder. Gezocht bij particulieren, chique en iets minder chique (dressuur)stallen. In totaal 16 paarden gezien waarvan er direct een hoop afvielen omdat ze zichtbaar gebreken hadden. Vier paarden die ons wat leken hebben wij laten keuren. Alle vier afgekeurd, klinisch of op foto. Deze kwamen bij kleine stallen en een particulier vandaan. Bijna nergens was een proefperiode mogelijk. Uiteindelijk gelukkig een leuk en gezond paard gevonden, maar met wat ik boven lees, zou ik zo een volgende keer bij Jansen en van de Hout gaan kijken.

iriskersten
Berichten: 9
Geregistreerd: 09-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:25

Ik ben goed te spreken over Stal jansen van den hout!

wij hebben daar onze merrie ingeruild en die heeft een fijn plekje gekregen en met de eigenaressen heb ik ook af en toe contact.

toen heb ik een friesje vanuit daar meegenomen maar uiteindelijk beviel ze toch niet zoals wij wilden. dus konden we haar zonder probleem weer inruilen. Nu hebben we een Super paardje er voor terug en hij heeft ze zelfs naar ons toe gebracht en de andere mee genomen.

ik vind ook dat een paard even de kans moet krijgen om te wennen aan zijn nieuwe omgeving. en wat maakt het uit of iemand zuur of blij kijkt. zolang ze maar goed zijn voor het paard! en dan weetje wel wat het paard doet als er een onervaren ruiter opzit en wanneer er een ervaren ruiter opzit. een beetje flauwekul dus.

Ik ben zeer tevreden over deze handelstal ( en goede regelingen )

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Jansen van den Hout goede handelsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:20

Wat ik dus niet begrijp he?
Je laat het paard klinisch en rontgelogisch keuren. En daar komt uit dat hij helemaal goed is. Hoe kan het paard dan een peesblessure hebben?