Gezocht: combinatie om les te geven voor Orun

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa_Caro

Gezocht: combinatie om les te geven voor Orun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 20:06

Hallo!

Ik ben momenteel bezig met de Orun (instructeurs-cursus, niveau 2 basis), en voor mijn examen (ergens in april/mei)
moet ik een combinatie les geven die minstens B rijdt. Ik moet een kwartier dressuur-les en een kwartier spring-les geven. Het niveau
is ongeveer B, er wordt ook een klein sprongetje (60/80 cm) gemaakt.
Het examen in in Houten, op de Zilvya's Hoeve. Voor het examen moeten we onze combinatie een keer laten zien,
dit is op 5 februari. Je moet zelf vervoer regelen, en je paard moet min. 1.60 meter zijn. Ik heb hiervoor ongeveer 25 mensen gevraagd, die allemaal niet konden of wilde, dus ik hoop dat het via deze weg wel lukt. Ik ben bereid om een vergoeding te betalen.

Meer info of vragen? Stuur ff een PB ;)

Alvast bedankt!

Bonique

Re: Gezocht: combinatie om les te geven voor Orun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:11

Moet het paard echt 1,60 zijn? Heb een fries die rond de 1,55 is en een spring wonder is ze ook niet (en ik ook niet!).

Anders wil ik je wel uit de brand helpen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 00:49

Kun je niet een oproepje ophangen bij de Zilfia´s hoeve zelf? genoeg pensionpaarden daar op stal toch?

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 11:15

Zou ook gewoon op de zilfia's hoeve een briefje ophangen. Denk dat het niet zo moeilijk zal zijn zeker als je er een vergoeding voor over hebt.