Ik weet niet of het hier goed staat maar anders aanpassen aub?
Titel zegt het eigenlijk al...... Het is het volgende : mijn papa zorgt vr Ully met dit weer en dat is alle jaren in de sneeuwperiode en winter al goed gegaan maar gisteren is mijn papa gevallen van de trap thuis en tot overmaat van ramp is hij op de weide bij Ully nog is gevallen, gevolgen : schouder uit de kom,heup beschadigd, schouderblad en ribben beschadigd. Ik geraak amper bij Ully met dit weer want het is hier verschrikkelijk van de sneeuw; losweg naar de weide is niet berijdbaar dus vanop straat parkeren en vandaar naar de weide. Ully heeft alle dagen al alles gehad maar vandaag dus niet, ik probeer strakjes als mijn dochtertje wakker is toch naar Ully te gaan en mijn meisje bij mijn mama te brengen (in 4x4) Kathleen, die steeds met de vrachtwagen vr mij rijdt hare camion is dus binnen in garage, dus kan Ully niet binnen zetten vr even tot dit verschrikkelijke weer over is. Mijn vraag : KAN IEMAND MIJ AUB HELPEN MET VERVOER OM ULLY DEZE DAGEN OP STAL TE ZETTEN???? Bedankt
nb. Ben wel van België
Laatst bijgewerkt door Ziolette op 23-12-09 09:55, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:*titel verduidelijkt*