Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
il0nkii schreef:Ik heb mijn paardje daar gekocht.
En ik moet zeggen ik vond het allemaal wel netjes en alles is ook netjes afgehandeld.
Ja, het is echt een handelsstal ja.
heel veel verschillende paarden en van alles wat en niet alles zal even goed zijn maar er staan ook zeker goede paarden tussen hoor. En je kunt zelf ook wel bedenken of het een reële prijs is of niet. Ik vond de prijzen over het algemeen wel netjes.
Ik vond het ook wel heel netjes dat ik mijn paard 2 weken op proef mocht mee nemen, dan weet je wel wat je koopt en kun je er meerdere mensen naar laten kijken.
il0nkii schreef:Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de reacties ook niet helemaal reël vind.
Tuurlijk verkoopt zo'n handelaar die paarden voor meer geld dan dat ze ze kopen. Maar je bent er zelf ook bij en als jij die prijs te veel vind voor een paard kun je onderhandelen of verder kijken.
En zo'n grote handelsstal is ook een paardenfabriek ja. Het is geen handelsstal met dure paarden die ze uitbrengen en trainen en doen. Dat weet je voordat je er heen gaat.
Maargoed, aan elke stal zijn voordelen en nadelen gebonden en ze vraagt om meningen en die krijgt ze dus daar heb ik geen problemen mee voordat iemand dat zo opvat. Maar ik vind wel dat je het allemaal een beetje reël moet bekijken, het is een grote handelsstal dus ja ze hebben geen tijd om alle paarden uit te brengen of te trainen en het is geen stal waar je super goede dure sportpaarden kan kopen nee.
katie_hvjOuw schreef:Hoi mensen,
Ik weet genoeg, ik ga er wel heen. Want mij bevalt het erg dat ik het paard 14 dagen op proef mag zonder geld te betalen. Ik werk zelf bij de paardenkliniek 1 dag in de week. dus laat hem/haar gewoon thuis keuren. En misschien vind ik daar wel geen leuk paard. Gaat mij er gewoon om dat ze zoveel paarden hebben en dat ik een keer verschillende paarden kan proberen.
katie_hvjOuw schreef:katie_hvjOuw schreef:Hoi mensen,
Ik weet genoeg, ik ga er wel heen. Want mij bevalt het erg dat ik het paard 14 dagen op proef mag zonder geld te betalen. Ik werk zelf bij de paardenkliniek 1 dag in de week. dus laat hem/haar gewoon thuis keuren. En misschien vind ik daar wel geen leuk paard. Gaat mij er gewoon om dat ze zoveel paarden hebben en dat ik een keer verschillende paarden kan proberen.
Ik zal wel heel goed opletten en we bellen vandaag dat we 100 % begeleiding willen, en daar bedoel ik mee dat ze ons niet los laten in die stal. maar gewooon netjes helpen
mensen particulier is ook niet alles, nu 7 paarden bekeken, Ja ze waren helemaal goed, 7 paarden die niet goed liepen, we niet mochten keuren, bokhoefje, en werden afgekeurd. Dus verstand heb ik met me ouders er ondertussen wel vanGraag postieve ervaringen