Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
2dutchranch schreef:Naar hoeveel ervaring zijn jullie op zoek? Jullie zoeken een dressuur ruiter met 'maar' minimaal 2 jaar rijervaring. Zoeken jullie een bepaald niveau? Of naar iemand die gewoon goed zit en jullie paarden beweging kan geven?De werkzaamheden bestaan uit het rijden (trainen: dressuur en longeren) van de paarden... Je bent 18 jaar of ouder en je hebt minimaal 2 jaar rij-ervaring.
amondi schreef:Een email sturen met al je persoonlijke info naar een wildvreemde? Ik als moeder, raadt dit ten strengste af, ik zou niet blij zijn als mijn jonge dochter of zoon dit zou doen....
Pascalleee schreef:is het ook mogelijk om volgend jaar einde zomer te komen?? aangezien ik nog geen 18 ben en het mij wel ontzettend tof lijkt voor een paar maanden naar het buitenland te vertrekken en daar te gaan werken op een ranch of iets dergelijks.
hebben jullie ook een site om te zien hoe het er ongeveer uitziet etc.
moet je ook bijv als je naar australie wil dat weet ik toevallig dat je zoveel geld moet hebben om het land binnen te komen ik weetniet precies hoe dat zit enzo
x_spekkie_x schreef:2dutchranch schreef:Naar hoeveel ervaring zijn jullie op zoek? Jullie zoeken een dressuur ruiter met 'maar' minimaal 2 jaar rijervaring. Zoeken jullie een bepaald niveau? Of naar iemand die gewoon goed zit en jullie paarden beweging kan geven?De werkzaamheden bestaan uit het rijden (trainen: dressuur en longeren) van de paarden... Je bent 18 jaar of ouder en je hebt minimaal 2 jaar rij-ervaring.
Hoeveel dagen in de week ben je aan het werk? Heb je eventueel de mogelijkheid om nog iets van de omgeving te zien?
Hoe groot is de vergoeding? Is dit genoeg om je vliegticket en je eten van te betalen of zou je wat extra spaargeld achter de hand moeten hebben om de tijdsperiode door te komen?