ik ben op zoek na en stal voor mijn haflinger hengst
hij staat nu op het weiland maar omdat ie nog maar net 3 is en door beleerd moet worden ben ik op zoek na en stal met rijbak heb veder weinig eisen hoeft geen luxe te zijn zolang er maar en rijbak aanwezig is
liefst in de buurt van vianen nieuwegein hagenstein everdingen lexmond
heb je wat of weet je toevallig en stal waar je met en hengst na toe kan pb me dan
cissy het gaat mij puur om en rijbak en het is geen probleem als ie op stal zou moeten zoek iets voor en maand of 1 a 3 eigelijk om hem door te rijden
hoor graag van je mocht je iets weten waar ik gebruik van zou kunnen maken
StalXL
Geplaatst: 06-08-09 07:40
Ik zie op de kaart van Stal XL (http://www.stalxl.nl/?page=kaart) o.a. Stal Bosgoed en Drost Pensionstal. Op het onderstaande filmpje kan je zien hoe je zelf makkelijk kan opzoeken of er bij jou iets in de buurt zit.
de meesten mensen willen daar niet aan vreemde paarden op hun erf 1 er van is en handelaar en nog en grote stal die andere wat ik gezien hebben en bak achter het huis als je op lakerveld zelf bedoelt dat zijn de enige die ik daar gezien heb
Mayo
Geplaatst: 01-09-09 14:04
Drost Pensionstal is per mail erg onbeschoft. Stuur je een vriendelijk correcte mail met een vraag of een andere bodem dan stro mag. Krijg je je eigen mail terug met achter jouw zinnetje NEE!!!!!!!!!!!! getypt
Ze hebben een bedankmail teruggekregen met een bedankje voor de professionele reactie
Ik weet wel iemand die misschien tijdelijk een hengst op stal wil als hij ook echt op stal blijft en verder geen problemen geeft. In Leerdam ik kan een goed woordje voor je doen +/- € 175 pm.
ik probeer eerst alles op loop afstand even aangezien ik geen trailer heb en zieltjes is niet voor mij op loop afstand met me paard maar heb het nog wel opgeslagen;) weet ook hoe het daar er uit ziet enzo ben er wel eens geweest al
mnkortleve
Geplaatst: 01-09-09 16:11
Wat cissy zegt is ook een goede plaats hoor en tevredenheid van andere klanten zegt toch ook wel wat zou ik zeggen vervoer is toch te regelen lijkt me.
Cissy Ik vind dat toch wel heel aardig, we spreken nog wel een keer af hoor. Nu een beetje druk aan het verbouwen.
monique1983
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-09 16:54
cissy schreef:
heb al aangeboden om dr te halen indien nodig
had ook via pb al gezegt dat heel aardig te vinden
mnkortleve
Geplaatst: 01-09-09 17:50
Maar dan snap ik hem niet helemaal als zij dat aanbied is dat toch lekker makkelijk en bovendien is Schoonrewoerd voor jou veel dichterbij dan Leerbroek.
heb idd gewoon en auto kwa afstand is het beide te doen maar aangezien die andere daar in de buurt staan mocht er dan eens wat zijn dat ik en keer niet kan kijken hun mee na me beesie vandaar maar ik ga zowiezo nog wel kijken bij annelies van de week even bellen
mnkortleve
Geplaatst: 01-09-09 18:13
Maar Monique waarom vraag je dan stalling in de buurt van vianen nieuwegein hagenstein everdingen lexmond?? Op een stalling kan er toch ook een keer door een ander gekeken worden of zeg ik nu iets raars?
na niet iedereen heeft daar zin in en vraag het liever aan bekende dan vreemde maar ik kijk overal en als ik iets vind wat mij ook past dan ga ik het is ook niet van vandaag op morgen is pas voor november ongveer
ik kijk altijd naar de andere paarden in de wei, niet meer dan normaal dat je met elkaar de paarden in hetzelfde pension in de gaten houdt, althans bij ons wel. Uitzonderingen heb je altijd, maar er zijn er een heel aantal die dat vanuit zichzelf al doen. Zeker de mensen met de nodige ervaring!