Eind augustus (precieze datum zou ik even na moeten vragen) organiseert mijn manege een ponykamp voor manegeklanten (Zo'n 40 kinderen van 8 tot 14 jaar). Ik zit in de organisatie en nou is mij gevraagd wat dingen te bedenken met het thema 'western'. Nou leek het me leuk om een demo te krijgen van een westernruiter. Je hoeft geen ervaring te hebben met 'shows' geven, zolang je er maar plezier in hebt en het idee hebt dat je iets écht leuks kan laten zien. 99% van de kinderen daar heeft uberhaupt nog nooit een paard in western-optoming gezien, maar een stukje trail en/of reining en/of barrelrace zou helemaal geweldig zijn.
Dit is wat ik in mijn hoofd had, maar ik sta open voor andere suggesties 
We hebben de beschikking over een grote buitenbak (25x50m) met een vrij rulle zandbodem. Ook zijn er springbalken aanwezig. Stal zou evt. ook te regelen zijn, maar dat zou in overleg moeten.
Vanwege het beperkte budget ben ik niet in staat je een vergoeding in de vorm van geld aan te bieden, maar wat ik je wel kan bieden zijn foto's van de betreffende demonstratie en portretfoto's van je paard. Je krijgt dan de mooiste foto's op een persoonlijke webpagina (voorzien van copyright) en een gratis afdruk van 20x30cm.
Bij interesse graag even PBen.
Laatst bijgewerkt door Siempie op 28-05-09 06:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek titel aangepast